eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie miasta Chorzowa obejmujące dzielnicęZad.2/ Chorzów Stary, Maciejkowice i Chorzów II - zamówienie uzupełniające



Ogłoszenie z dnia 2016-06-28

Chorzów: Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie miasta Chorzowa obejmujące dzielnicę: Zad.2/ Chorzów Stary, Maciejkowice i Chorzów II - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 108243 - 2016; data zamieszczenia: 28.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów, ul. Bałtycka 8A, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. (32) 2411270, 2411-279, faks 32 2414060.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie miasta Chorzowa obejmujące dzielnicę: Zad.2/ Chorzów Stary, Maciejkowice i Chorzów II - zamówienie uzupełniające.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przewidziany zakres rzeczowy bieżącego utrzymania nawierzchni jezdni został określony w Formularzu Cenowym dla Zad.2 W założeniach do kalkulacji jednostkowych stanowiących Załącznik Nr 2 dla każdej z pozycji Formularza Cenowego zostały określone zakresy robót koniecznych do wykonania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie miasta Chorzowa obejmujące dzielnicę: Zad.2/ Chorzów Stary, Maciejkowice i Chorzów II - zamówienie uzupełniające

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIXBUD Patryk Bilke, ul. Szyb Walenty 18, 41-700 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1100000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1353000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1353000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1353000,00

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający jako Zarządca Dróg na terenie miasta Chorzowa zobowiązany jest do zachowania i zapewnienia bezpieczeństwa na drogach oraz statutowej odnowy dróg. W związku z wykorzystaniem całej kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia podstawowego pn: Bieżące utrzymania nawierzchni jezdni na terenie miasta Chorzowa obejmujące dzielnicę: Zad.2/ Chorzów Stary, Maciejkowice i Chorzów II , zaistniała zatem sytuacja (do czasu przeprowadzenia kolejnego postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego), w której zasadnym jest udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z przepisem art.67 ust.1 pkt.6 ustawy -Prawo zamówień publicznych stanowiącego 35,22% zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe dotychczasowemu Wykonawcy tj:dla Zad.2 - MIXBUD Patryk Bilke, 41-700 Ruda Śląska, ul. Szyb Walenty 18, który w ramach Umowy Nr 04/2015 z dnia 27.02.2015r. jest Wykonawcą zamówienia podstawowego, spełniając wszystkie warunki udzielenia zamówienia uzupełniającego, a mianowicie: a) zamówienie będzie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych; b) wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień; c) zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego; d) zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu w BZP pod numerem: 6151-2015 z dnia 15.01.2015r. W związku z powyższym, zamówienie uzupełniające otrzymuje dotychczasowy Wykonawca tj. dla Zad.2 - MIXBUD Patryk Bilke, 41-700 Ruda Śląska, ul. Szyb Walenty 18.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.