To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-14
Ogłoszenie nr 108251 - 2017 z dnia 2017-07-14 r.
Orneta: Dokończenie realizacji zadania pn. Modernizacja i zagospodarowanie przestrzenne istniejącego boiska szkolnego przy budynku Gimnazjum nr 2 w Ornecie dz. Nr 226, celem uzyskania wielofunkcyjnego boiska sportowego (Orlik lekkoatletyczny)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 530305-N- 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500000466-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Orneta, krajowy numer identyfikacyjny
52649800000, ul.
pl. Wolności
26,
11130
Orneta, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
552 421 116, faks
552 422 990, e-mail
umig@orneta.net
Adres strony internetowej (URL): www.orneta.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dokończenie realizacji zadania pn. Modernizacja i zagospodarowanie przestrzenne istniejącego boiska szkolnego przy budynku Gimnazjum nr 2 w Ornecie dz. Nr 226, celem uzyskania wielofunkcyjnego boiska sportowego (Orlik lekkoatletyczny)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dokończenie realizacji przerwanych robót budowlanych na zadaniu pn. Modernizacja i zagospodarowanie przestrzenne istniejącego boiska szkolnego przy budynku Gimnazjum nr 2 w Ornecie dz. Nr 226 obręb: Orneta 5, celem uzyskania wielofunkcyjnego boiska sportowego (Orlik lekkoatletyczny) Roboty zostały przerwane w związku z odstąpieniem od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany przez Ministerstwo Sportu i Turystyki ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Rozwoju Infrastruktury Lekkoatletycznej - Orliki Lekkoatletyczne. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1 Dokończenie lub do wykonania w 100% elementu robót 1) prace przygotowawcze i pomiarowe (dokończenie) 2) bieżnia lekkoatletyczna o nawierzchni poliuretanowej (dokończenie): a)bieżnia okrężna czterotorowa o nominalnej długości 160 m, b)bieżnia prosta czterotorowa o całkowitej długości 80m i dystansie dł. 60m, 3)boisko wielofunkcyjne wewnątrz bieżni o nawierzchni poliuretanowej (dokończenie): a)boisko do piłki ręcznej, b)boisko do piłki koszykowej, c)boisko do tenisa ziemnego, d)boisko do piłki siatkowej, 4)skocznia do skoku w dal z dodatkową belką do trójskoku (rozbieg - nawierzchnia poliuretanowa, piaskownica skoczni - nawierzchnia z piasku) (dokończenie) 5)rzutnia do pchnięcia kulą (koło rzutni - nawierzchnia betonowa, sektor rzutów rzutni - nawierzchnia z mączki ceglanej) (dokończenie) 6)trybuny (dokończenie) 7)piesze ciągi komunikacyjne: a) nawierzchnia z kostki betonowej gr 6 cm (dokończenie) b) nawierzchnia z poliuretanu natryskowego (dokończenie) c) nawierzchnia z kostki betonowej gr 8 cm przy garażach (do wykonania w 100%) d) nawierzchnia z płyt wielootworowych zabezpieczenie skarpy (do wykonania w 100%) e) schody terenowe (do wykonania w 100%) 8)dostawa i montaż ławek, koszy na śmieci (do wykonania w 100%) 9)podstawowe elementy zagospodarowania terenu (do wykonania w 100%) tj a)trawniki b)ogrodzenie c)piłkochwyty 10)dostawa i montaż wyposażenia lekkoatletycznego wg Dokumentacji projektowej Rozdziału VII SIWZ (do wykonania w 100%) 11)oświetlenie (do wykonania w 100%) 12)badania obiektowe - badania odbiorcze wykonanych nawierzchni (do wykonania w 100%) 2.2. Roboty naprawcze i dokończeniowe - roboty wykonane przez poprzedniego Wykonawcę i wymagające naprawy lub roboty (pozycje wg przedmiaru robót) rozpoczęte i nie zakończonych w 100% przez poprzedniego Wykonawcę i wymagające dokończenia lub roboty które uległy zniszczeniu w wyniku niekorzystnych warunków atmosferycznych wyszczególnione w przedmiarze robót stanowiącym Załącznik Nr 3 Rozdziału V SIWZ 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony za pomocą: 1) Dokumentacji projektowej Rozdziału VII SIWZ 2) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Rozdziału VI SIWZ 3) Opisu przedmiotu zamówienia Rozdziału III SIWZ 4) Przedmiaru robót Rozdziału V SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45212220-4,
45110000-1,
37400000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT839787.88 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 1063464,74 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.