Ogłoszenie z dnia 2017-07-14
Ogłoszenie nr 108270 - 2017 z dnia 2017-07-14 r.
Bielsko-Biała: Przebudowa pomieszczeń Pawilonu nr V Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej na potrzeby Psychiatrii Dzieci i Młodzieży oraz Oddziału Pediatrycznego
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 32799-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 50733-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny
7214718700000, ul.
ul. Sobieskiego
83,
43-300
Bielsko-Biała, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
33828 40 00,828 40 40,828 40, faks
338 151 630, e-mail
zp@szpitalpediatryczny.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalpediatryczny.pl
Adres profilu nabywcy: www.szpitalpediatryczny.pl/zamowienia/news.php
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa pomieszczeń Pawilonu nr V Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej na potrzeby Psychiatrii Dzieci i Młodzieży oraz Oddziału Pediatrycznego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-RB-06/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: Przebudowa pomieszczeń Pawilonu nr V Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej na potrzeby Psychiatrii Dzieci i Młodzieży oraz Oddziału Pediatrycznego - finansowanie ze środków Powiatu Bielskiego przewidzianych dla zadania pn. Modernizacja Pawilonu Nr V Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej - II etap i Zamawiającego, w zakresie prac budowlanych i instalacyjnych zgodnie z załączoną dokumentacją, stanowiącą zał. do SIWZ: zał. nr 8 - przedmiary, zał. nr 9 - Architektura PBW -projekt, opis, STWIOR, zał. nr 10 - Instalacje sanitarne PBW -projekt, opis, STWIOR, zał. nr 11 - Elektryka PBW -projekt, opis, STWIOR+SAP,zał. nr 12 - Technologia PBW, zał. nr 13 - Ekspertyza pożarowa, zał. nr 14 Konstrukcja PBW. Zakres zadania i oczekiwania: I. Dokumentacja projektowa /architektoniczna, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych/ obejmuje całość prac związanych z remontem, przebudową i modernizacją Pawilonu nr V Szpitala Pediatrycznego, realizowanych w etapach. II. Obecny przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę i modernizację pomieszczeń pawilonu w części piwnic i parteru Pawilonu nr V, na potrzeby psychiatrii dzieci i młodzieży oraz pediatrii. Obejmuje prace budowlane, instalacji sanitarnej, instalacji elektrycznej, zgodnie z projektem, z przedmiarami, zgodnie z załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego, czyli zał. nr 1 do SIWZ, a to: 1) roboty budowlane -zgodnie z projektem i przedmiarami: z załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego, czyli zał. nr 1 do SIWZ,2) roboty instalacji sanitarnej - zgodnie z projektem i przedmiarami: z załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego, czyli zał. nr 1 do SIWZ, z zastrzeżeniem zastosowania standardowego wyposażenia białego montażu. 3) roboty instalacyjne - elektryczne wewnętrzne - zgodnie z projektem i przedmiarami: z załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego, czyli zał. nr 1 do SIWZ. 4) W piwnicach i na poziomie parteru konieczne zabezpieczenie posadzek na całej powierzchni w sposób chroniący przed uszkodzeniem -na poziomie parteru i piwnic położone posadzki z płytek ceramicznych. 5) We wszystkich istniejących oknach na parterze należy wykonać renowację istniejących parapetów z lastrico z uwzględnieniem wykonania niezbędnych napraw i uzupełnień. III. Realizacja przedmiotu zamówienia, wymienionego w pkt. II ma umożliwić oddanie do użytku części związanej z zaprojektowaną funkcją obejmującą kondygnacje piwnicy i parteru. 1. Wymagany termin realizacji zamówienia do 31.05.2017 r. 2. Okres gwarancji 5 lat od daty dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy przez Zamawiającego bez zastrzeżeń. 3. Termin rękojmi minimum 5 lat maksimum 10 lat od daty dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy przez Zamawiającego bez zastrzeżeń. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2016, poz. 290 z późn. zm.) i aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz winny być dopuszczone do stosowania w obiektach szpitalnych. Winne również posiadać aprobaty Instytutu Techniki Budowlanej i Państwowego Zakładu Higieny. 5. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia materiały muszą być pełnowartościowe, a podstawowe materiały muszą posiadać wymagane stosownymi przepisami świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą, aktualne w dacie zakupu materiałów - na każde żądanie Zamawiającego wykonawca obowiązany jest okazać w/w dokumenty. 6. Wszelkie prace związane z realizacją zamówienia należy prowadzić w sposób nie zakłócający prawidłowego funkcjonowania szpitala. 7. Określony umową zakres robót Wykonawca winien zrealizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, p. poż, oraz zasadami sztuki budowlanej. 8. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Należy przewidzieć, że roboty nie wymienione lub ewentualnie błędnie określone w dokumentacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót, ale niezbędne do prawidłowego użytkowania obiektu (pomieszczeń wchodzących w zakres przedmiotu umowy) oraz zakończenia pod każdym względem prac budowlanych należy wykonać w ramach podanej ceny ryczałtowej. Załączone przedmiary są tylko materiałem pomocniczym!! 9. Termin płatności: do 60 dni od daty otrzymania faktur i protokołu odbiorów. 10.Istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej w terminie do 7.03.2017 r., po wcześniejszym jej uzgodnieniu tel. z Zamawiającym tel. 33 828 40 41 - Z-ca Dyrektora ds. Administracyjno- Technicznych mgr Czesław Kapała lub 33 828 40 19 - Kierownik Działu Administracyjno-Eksploatacyjnego Irena Faruga. 11. Zamawiający informuje, że wszystkie występujące w dokumentacji wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć jako określenie wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, że oferowane urządzenia i materiały będą o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do urządzeń i materiałów określonych przez Zamawiającego w SIWZ. W przypadku, gdy oferowany przez Wykonawcę asortyment będzie inny niż opisany w dokumentacji, obowiązek udowodnienia, że odpowiada on wymaganiom, określonym przez Zamawiającego w SIWZ, spoczywa na Wykonawcy. Informacja dodatkowa: 1. Wszelkie prace ingerujące w pokrycie dachu należy wykonywać z zachowaniem technologii producenta pokrycia dachowego i po uzgodnieniu z Zamawiającym. 2. W żadnym przypadku, wskutek prowadzenia prac remontowo - budowlanych przez Wykonawcę, nie może zostać przerwana ciągłość udzielania świadczeń medycznych dla trafiających do szpitala pacjentów lub przebywających w oddziałach szpitalnych pacjentów, jak również nie można zakłócać przejazdu drogą wewnętrzną Szpitala!
II.4) Główny kod CPV:
45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45215140-0,
45453000-7,
45310000-3,
45442110-1,
45432100-5,
45450000-6,
45330000-9,
45332400-7,
45315100-9,
45331210-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 31.05.2017 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 22/03/2017 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY Jacek Matyszkiewicz,
,
ul. Żeromskiego 41,
43-230,
Goczałkowice - Zdrój, kraj/woj.
śląskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/06/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zakres zmiany kwoty w stosunku do wartości umowy wzrósł o 4,5 %, rodzaj zmian w zakresie robót budowlanych, elektrycznych i sanitarnych
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana umowy wynikała z konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i nieprzewidywalnych, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Pawilon nr V, w którym były wykonywane roboty budowlane jest objęty ochroną Konserwatora Zabytków, co spowodowało, że w trakcie robót pojawiły się elementy niezbędne do zachowania wystroju historycznego, a także prace związane z podniesieniem stopnia ochrony przeciwpożarowej wyznaczone przez Państwową Straż Pożarną co spowodowało konieczność wykonania dodatkowych prac i aneks do umowy.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Dostawa, instalacja i wdrożenie systemów SIEM i SOAR - projekt Cyberbezpieczny Samorząd
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla lokalu usługowo-handlowego w budynku przy ul. 11 Listopada 78-80 w Bielsku-Białej wraz z uzyskaniem wymaganych opinii, uzgodnień i pozwoleń
- Modernizacja hali sportowej wraz z pracami towarzyszącymi dla budynku Zespołu Szkół Samochodowych i Ogólnokształcących przy ul. Filarowej 52 w Bielsku-Białej - etap II.
- Świadczenie kompleksowej usługi ochrony osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Bielsku-Białej i jednostkach jej podległych
- "Świadczenie usług związanych z utrzymaniem zieleni wysokiej i krzewów przy drogach powiatowych na terenie powiatu bielskiego w latach 2025-2027"
- Świadczenie usług dotyczących wykonywania prac geodezyjnych
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wrocławiu
- "Przebudowa dróg gminnych ulicy Cmentarnej i części ulicy Bolesława Chrobrego w Złotoryi".
- Budowa drogi Oleksówki Gorce
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.