Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-21
Stronie Śląskie: Dostawa samochodu osobowo-towarowego
Numer ogłoszenia: 108271 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lądek-Zdrój, Strachocin 42, 57-550 Stronie Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8141439, fax 074 8141451.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wroclaw.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowo-towarowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowo-towarowego (rok produkcji 2008) spełniającego wymagania szczegółowo opisane w załączniku nr 4 do niniejszego SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.60.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy nie podlegający wykluczeniu, którzy złożą ofertę nie podlegającą odrzuceniu. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w art.89 ustawy pzp. a) Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełniać warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy tj.: - posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, - nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia(np. konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, b) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Treść pełnomocnictwa dokładnie określa zakres umocowania. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 3. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. 4. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art.24. 5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art.24 ustawy. 6. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art.93 ust. 4 ustawy. 7. Zamawiający nie przewiduje zebrania osób, które pobrały SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu (art. 24-26) 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku zał. Nr 1, b) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum) wraz z umową konsorcjum, c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,(wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), d) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22, ust. 1 ustawy PZP - zał. nr 2, e) kserokopię autoryzacji, udzielonej na sprzedaż i serwis pojazdów oferowanej marki f) wypełniony i parafowany wzór umowy- zał. nr 3, 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych (za zgodność z oryginałem) przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 3. Zamawiający informuje, że zgodnie z art..96 ust. 3 Prawo Zamówień Publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art.11 ust. 4 z dnia 16 kwietnia 1993r. O zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993r., poz.211, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem (tajemnica przedsiębiorstwa), lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Uwaga: - Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu w/w ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art.89 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. - Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (art.86 ust. 4 ustawy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wroclaw.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lądek Zdrój Strachocin 42, 57-550 Stronie Śląskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2008 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego-w sekretariacie (Nadleśnictwo Lądek Zdrój Strachocin 42, 57-550 Stronie Śląskie).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI STRONIE ŚLĄSKIE
- Remont budynku Hali Sportowej przy ul. Kościuszki 20a w Stroniu Śląskim.
- Dostosowanie istniejących konstrukcji uszkodzonych mostów i kładki do tymczasowego ruchu
więcej: przetargi STRONIE ŚLĄSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu (mikrobusu) dziewięcioosobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Dostawa dwóch nowych samochodów z napędem na 4 koła
- "Zakup autobusu mikrobusu 9-osobowego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dofinansowanego ze środków PFRON w ramach "Programu wyrównywania różnic między regionami III" obszar D
- Dostawa specjalistycznego samochodu do transportu krwi i jej składników dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu
- Zakup i dostawa pojazdu typu minibus, 9-cio miejscowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
- Zakup samochodu - dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego do 3,5 tony przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.