Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-16
Parczew: Modernizacja systemu komunikacyjnego miasta Parczewa - część Zachodnia - Etap I
Numer ogłoszenia: 108272 - 2009; data zamieszczenia: 16.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Parczew , ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 083 3551237, 3551236.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.parczew.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu komunikacyjnego miasta Parczewa - część Zachodnia - Etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zakres rzeczowy zamówienia: - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - 14827,67 m2; - Krawężniki betonowe o wymiarach 15x30 cm wraz z wykonanie ław z betonu B-10 na podsypce cementowo-piaskowej - 2744,25 m; - Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej - 1788,20 m; - Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm kolorowej układane na podsypce cementowo-piaskowej - 2448,70 m2. /Szczegółowy zakres robót został określony w projekcie budowlanym i przedmiarze robót/.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 180.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagane wniesienie wadium w wysokości 25.000,00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie ocenione według poniższych zasad: - udokumentowane wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 2 robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub modernizacji drogi o wartości nie mniejszej niż 2 500 000 zł dla każdej z robót, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; - dysponowanie w celu wykonania zamówienia osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej lub konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń z aktualnym wpisem na listę właściwej miejscowo Izby Inżynierów Budownictwa. - dysponowanie następującymi, w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu: - równiarka - 1 szt. - walec statyczny samojezdny - 2 szt. - walec statyczny samojezdny ogumiony - 1 szt. - rozkładarka mas bitumicznych z możliwością wstępnego zagęszczania, z możliwością ułożenia nawierzchni maksymalnie dwoma przejściami na całej szerokości, z elektronicznym sterowaniem, wyposażona w urządzenia pomiarowo-kontrolne - 1 szt. - wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min 100 Mg/h* Zamawiający wymaga wskazania lokalizacji wytwórni mas bitumicznych. Lokalizacja winna spełniać warunek czasu transportu mas bitumicznych od momentu załadowania do momentu rozpoczęcia rozładunku (do 2 godz.). W przypadku wątpliwości spełnienia tego warunku Zamawiający zastrzega sobie możliwość praktycznego sprawdzenia. Odległość należy liczyć od wytwórni do najdalszego miejsca robót po drogach umożliwiających przejazd samochodów o ładowności minimum 10 ton - 1 szt. Wykonawca zamierzający instalować wytwórnię przewoźną musi dodatkowo spełnić następujące warunki: a) wskazać miejsce lokalizacji wytwórni mas bitumicznych, b) przedłożyć na etapie opracowania oferty pozytywną opinię ochrony środowiska umożliwiającą instalowanie w podanym miejscu wytwórni mas bitumicznych, c) przedłożyć na etapie opracowania oferty pozytywną opinię zakładu energetycznego, pozwalającą na podłączenie wytwórni mas bitumicznych o wymaganej mocy do sieci energetycznej. Ocena spełniania warunków będzie dokonana poprzez kryterium spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków Wykonawcy składają następujące dokumenty: - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. - Kosztorys ofertowy /w związku z wynagrodzeniem za przedmiot umowy w formie ryczałtu kosztorys ofertowy będzie traktowany przez Zamawiającego jako dodatkowy ale niewymagalny dokument stanowiący załącznik do złożonej oferty/. - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. - Wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na budowie, przebudowie lub modernizacji drogi o wartości nie mniejszej niż 2 500 000 zł dla każdej z robót, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parczew.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Parczewie
ul. Warszawska 24
21-200 Parczew
pokój Nr 19 /II piętro/.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Parczewie ul. Warszawska 24 21-200 Parczew pokój Nr 19 /II piętro/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 Oś Priorytetowa V: Transport Działanie 5.2 Lokalny układ transportowy Zamawiający w związku z podjęciem przez Zarząd Województwa Lubelskiego uchwały o dofinansowaniu niniejszego projektu w ramach Osi priorytetowej V Transport, Działania 5.2 Lokalny układ transportowy, Typ projektu: drogi gminne RPO WL informuje, że podpisanie stosownej umowy z wybranym w drodze przetargu Wykonawcą, nastąpi niezwłocznie po podpisaniu umowy o dofinansowanie przez Zamawiającego tj. Gminę Parczew z Zarządem Województwa Lubelskiego..
INNE PRZETARGI Z PARCZEWA
więcej: przetargi w Parczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY SZAMOCIN
- Przebudowa drogi gminnej- ul. Polna w Orzyszu
- Przebudowa drogi gminnej nr K293602 w istniejącym pasie drogowym od km: 0+000,00 do km: 0+952,20, polegająca na budowie chodnika wraz z elementami odwodnienia w miejscowości Zubrzyk etap 1
- Wymiana nawierzchni bitumicznej na ul. Morcinka w Ząbkach
- Przebudowa odcinka DP 2023 S ul. Wojska Polskiego od DK 43 do skrzyżowania z DP 2020 S ul. Jana Długosza oraz odcinka DP 2020 S od DP 2023 S do przejazdu kolejowego.
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni bitumicznej w miejscowości Góry
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.