eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarocinDostawa i montaż sprzętu multimedialnego na potrzeby wystawy stałej w Spichlerzu Polskiego Rocka w Jarocinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-20

Jarocin: Dostawa i montaż sprzętu multimedialnego na potrzeby wystawy stałej w Spichlerzu Polskiego Rocka w Jarocinie
Numer ogłoszenia: 108277 - 2014; data zamieszczenia: 20.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Regionalne w Jarocinie , Rynek-Ratusz, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 62 747 34 49, faks 62 747 34 49.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: muzeum@muzeumjarocin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż sprzętu multimedialnego na potrzeby wystawy stałej w Spichlerzu Polskiego Rocka w Jarocinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych urządzeń multimedialnych na potrzeby ekspozycji stałej w Spichlerzu Polskiego Rocka w Jarocinie: Konwerter sygnału video HDMI do CAT5,CAT6 - 7 szt., Konwerter sygnału video CAT5,CAT6 do HDMI - 7 szt., Konwerter sygnału analog audio do CAT5,CAT6 - 14 szt., Konwerter sygnału CAT5,CAT6 do analog audio - 14 szt., Rozdzielacz sygnału audio - 1 szt., Odtwarzacz multimedialny - 19 szt., Procesor sterujący - 1 szt, 4-portowy rozdzielacz sygnałowy RS-232 1:3 - 8 szt., Tablet - 5 szt., Komputer typu all-in-one - 13 szt., Uchwyt ścienny komputera all-in one - 13 szt., Stół multimedialny multitouch - 1 szt., Obiektyw - 3 szt., Projektor - 1 szt., Monitor 19 - 12 szt., Komputer - 1 szt., Dodatkowa karta graficzna - 1 szt., Komputer - 1 szt., Karta graficzna zewnętrzna - 6 szt., Głośniki natynkowe pasywne - 4 szt., Głośniki natynkowe pasywne - 8 szt., Głośniki wiszące kierunkowe, aktywne - 8 szt., Wzbudniki nisko-tonowe - 4 szt., Wzbudniki średnio-tonowe - 4 szt., Wzbudniki wysoko-tonowe - 4 szt., Zwrotnice 3-drożne 12dB/okt. - 4 szt., Głośniki szerokopasmowe - 5 szt., Automatyka włączania głosu - 5 kpl., Słuchawki -10 szt., Słuchawki - 4 szt., Podciągacz kabla do słuchawek -10 szt., Wzmacniacz P.A. 8-kanałowy - 2 szt., Cyfrowy wzmacniacz P.A. 8-kanałowy - 1 szt., Wzmacniacz P.A. 4-kanałowy - 1 szt., Szafa serwerowa 42U 19 - 2 szt., Kabel HDMI męski-męski - 12 szt., Kabel HDMI męski-męski - 26 szt., Kabel audio symetryczny - 300 m, Zasilacz - 2 szt., Adapter do racka 19 - 9 szt., Półka do racka 19 - 10 szt., Ramka do racka 19 - 2 szt., Kolorofon - 2 szt., Kable DVI-DVI - 18 szt., Montaż projektorów będących na wyposażeniu Muzeum - 9 szt., Montaż urządzeń - 1 kpl., Oprogramowanie urządzeń - 1 kpl. Zamówienie obejmuje również uruchomienie urządzeń oraz zapewnienie bezpłatnego serwisu gwarancyjnego wraz z bezpłatną okresową konserwacją systemu i płatną wymianą zużytych elementów eksploatacyjnych ulegających naturalnemu zużyciu. Oprócz dostaw i prac wymienionych w pkt 1-47 Wykonawca zabezpieczy wykonanie na własny koszt następujących dodatkowych prac: a. ewentualne, uzgodnienia, odbiory techniczne przez uprawnione organy, b. ewentualne przełączenia lub wpięcia do istniejących sieci, c. wykonanie odpowiednich zabezpieczeń bhp i barier ochronnych, e. wykonanie dokumentacji powykonawczej w wersji tradycyjnej i cyfrowej. Wszystkie urządzenia do sterowania i transmisji sygnałów muszą pochodzić od jednego producenta. Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby ekspozycji stałej w Spichlerzu Polskiego Rocka, zgodnie z zestawieniem parametrów zawartym w załączniku nr 7 do SIWZ. Montaż sprzętu oświetleniowego na potrzeby ekspozycji stałej w Spichlerzu Polskiego Rocka, zgodnie z projektem ekspozycji stanowiącym załączniki nr 8-13 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 38.65.21.00 - Projektory 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 32.32.30.00 - Monitory wideo 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 32.34.24.10 - Sprzęt dźwiękowy 32.34.24.12 - Głośniki .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli: a) wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; b) wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę/montaż sprzętu multimedialnego, o wartości minimum 50.000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli: a) wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli: a) wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli a) wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w szczególności w następujących przypadkach: 1) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie wynagrodzenia za przedmiot zamówienia w zakresie wprowadzenia zmiany wynagrodzenia odpowiadającej zmianie stawki podatku VAT, w przypadku gdy ulegną zmianie powszechnie obowiązujące przepisy w zakresie wysokości stawki podatku VAT na przedmiot świadczenia; 2) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych wykonawcy bez zmian samego wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); 3) dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego; 4) dopuszczalna jest zmiana numeru rachunku bankowego wykonawcy, podanego w umowie, w przypadku zmiany rachunku bankowego wykonawcy, na który następować ma zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia; 5) dopuszczalna jest zmiana umowy w wypadku wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenia nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu; w takim przypadku dopuszczalna jest zmiana terminów wykonania Umowy. 6) uzasadnionej celami projektu konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia; 7) wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin wykonania zamówienia lub zmienić takie elementy umowy, na które powyższe okoliczności mają wpływ. Powyższa zmiana nie może skutkować wykroczeniem poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumjarocin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Regionalne w Jarocinie Rynek - Ratusz 63-200 Jarocin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Regionalne w Jarocinie Rynek - Ratusz 63-200 Jarocin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.