Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-09
Warszawa: wykonanie remontu lokalu nr 22 w budynku B w kompleksie budynków Głównego Urzędu Miar
Numer ogłoszenia: 108291 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Urząd Miar , ul. Elektoralna 2, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 5819378, 5819588, 5819337, faks 022 5819390.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gum.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu lokalu nr 22 w budynku B w kompleksie budynków Głównego Urzędu Miar.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie remontu lokalu nr 22 w budynku B w kompleksie budynków Głównego Urzędu Miar - poniżej 5150000 EUR.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 2000 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) wykonali w czasie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania - a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie - minimum dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz przedłożą dokumenty, w których podadzą wartość oraz datę i miejsce wykonania robót i załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 6) złożą ofertę zgodną ze wszystkimi wymogami SIWZ , 7) wniosą wadium w wysokości oraz formie określonej przez Zamawiającego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy przedłożą: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający), 2) wypełniony formularz oferty ( załącznik nr 1 do SIWZ), 3) wypełniony formularz oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ), 4) wykaz wykonanych w czasie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania - a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie - minimum dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 5) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w szczególności kierownik robót: - uprawnienia budowlane, określone przepisami Prawa budowlanego, i oświadczenie o odbytej co najmniej 2-letniej praktyce zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych lub uprawnienia do kierowania robotami na obiektach zabytkowych, - aktualny, potwierdzony zaświadczeniem, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 6) jeżeli Wykonawca, podczas realizacji przedmiotu umowy, będzie korzystał z usług podwykonawcy, zobowiązany jest do podania nazwy podwykonawcy i wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy (art.36 ust. 4 ustawy) oraz do załączenia projektu umowy z podwykonawcą. Na podstawie art.6471K.c., Zamawiający może wyrazić sprzeciw lub zastrzeżenie do treści projektu umowy, 7) kosztorys ofertowy (załącznik nr 4 do SIWZ), 8) dowód wniesienia wadium. Dokumenty składane w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym lub poświadczonym przez tłumacza przysięgłego. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gum.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Główny Urząd Miar, Sekretariat Dyrektora Generalnego Urzędu, pok. 107, ul. Elektoralna 2, 00-139 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Remont pomieszczeń sądowych i remont ogrodzenia
- Modernizacja pomieszczeń piwnicy w budynku Gminnego Klubu Dziecięcego w Wygodzie Smoszewskiej
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO POŁOŻONEGO WE WROCŁAWIU PRZY UL. KOMUNY PARYSKIEJ 84A WRAZ Z PRACAMI TOWARZYSZĄCYMI
- "Budowa Remizy OSP w Krajowym Systemie Ratowniczo Gaśniczym".
- Prace budowlano instalacyjne na terenie Katedry Fizjologii Człowieka w budynku przy ul. Karłowicza 24 w Bydgoszczy
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.