Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-21
Warszawa: Konserwacja klimatyzatorów biurowych, kurtyn powietrznych, urzadzeń klimatyzacyjnych w kabinie ekranującej, węzła cieplnego, instalacji klimatyzacyjnej i instalacji wentylacji.
Numer ogłoszenia: 108300 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Sprawiedliwości, Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5212888, 5212214, fax 022 6289785.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ms.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja klimatyzatorów biurowych, kurtyn powietrznych, urzadzeń klimatyzacyjnych w kabinie ekranującej, węzła cieplnego, instalacji klimatyzacyjnej i instalacji wentylacji..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów konserwacyjnych urządzeń klimatyzacyjnych będących w posiadaniu Zamawiającego oraz przeglądów konserwacyjnych węzła cieplnego, wentylacji i klimatyzacji budynku przy ul. Krasińskiego 65. Przeglądy konserwacyjne dotyczą: a) klimatyzatorów biurowych - 53 szt. b) kurtyn powietrznych - 6 szt. c) urządzeń klimatyzacyjnych (klimatyzacja precyzyjna) - 2 kpl. d) urządzeń węzła cieplnego, wentylacji, klimatyzacji w budynku przy ulicy Krasińskiego 65 w Warszawie. 2) Zamówienie podzielone jest na części: A. część I zamówienia: 1. konserwacja klimatyzatorów biurowych i kurtyn powietrznych, 1.1. częstotliwość wykonywania konserwacji - odstępy trzymiesięczne w okresie trzyletnim począwszy od dnia zawarcia umowy, 1.2. wykaz urządzeń klimatyzacyjnych zawiera załącznik nr 1a do umowy, 1.3. wykaz czynności wchodzących w zakres jednorazowej konserwacji zawiera znacznik nr 2 a do umowy, 2. naprawy pogwarancyjne klimatyzatorów biurowych i kurtyn powietrznych w przypadku, gdy nie jest konieczna wymiana części określonych w załączniku nr 3 do umowy, 3. pozostałe naprawy pogwarancyjne klimatyzatorów biurowych i kurtyn powietrznych - na podstawie oddzielnych zleceń Zamawiającego (nie wchodzą w zakres przedmiotowego postępowania). B. część II zamówienia: 1. konserwacja urządzeń klimatyzacji precyzyjnej, 1.1. częstotliwość wykonywania konserwacji - odstępy miesięczne w okresie trzyletnim począwszy od dnia zawarcia umowy, 1.2. wykaz urządzeń klimatyzacyjnych (klimatyzacji precyzyjnej) zawiera załącznik nr 1b do umowy, 1.3. wykaz czynności wchodzących w zakres jednorazowej konserwacji zawiera znacznik nr 2 b do umowy, 2. naprawy urządzeń klimatyzacyjnych (klimatyzacji precyzyjnej) w przypadku, gdy nie jest konieczna wymiana części, 3. pozostałe naprawy pogwarancyjne urządzeń klimatyzacji precyzyjnej - na podstawie oddzielnych zleceń Zamawiającego (nie wchodzą w zakres przedmiotowego postępowania). C. część III zamówienia: 1. konserwacja urządzeń węzła cieplnego, klimatyzacji i wentylacji w budynku przy ul. Krasińskiego 65, 1.1. częstotliwość wykonywania konserwacji - odstępy miesięczne w okresie trzyletnim począwszy od dnia zawarcia umowy, 1.2. wykaz urządzeń zawiera załącznik nr 1c do umowy, 1.3. wykaz czynności wchodzących w zakres jednorazowej konserwacji zawiera znacznik nr 2 c do umowy, 2. naprawa urządzeń węzła cieplnego, wentylacji i klimatyzacji w budynku przy ulicy Krasińskiego 65 w Warszawie, gdy nie jest konieczna wymiana części, 3. pozostałe naprawy węzła cieplnego, wentylacji i klimatyzacji - na podstawie oddzielnych zleceń Zamawiającego (nie wchodzą w zakres przedmiotowego postępowania).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.53.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń Kod CPV wg słownika 2008: 50.53.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń Oryginalny kod CPV: 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. dla części I zamówienia: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w tym: a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - tzn.: zrealizowali (wykonali) lub realizują (wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonali (zrealizowali) w okresie nie krótszym niż 6 miesięcy usługę konserwacyjną lub usługę serwisową klimatyzatorów biurowych lub wykonują (realizują) w okresie nie krótszym niż 6 miesięcy usługę konserwacyjną lub usługę serwisową klimatyzatorów biurowych; b) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - tzn.: dysponują co najmniej 2 osobami, które będą wykonywały zamówienie i posiadają kwalifikacje zawodowe do wykonywania konserwacji lub serwisowania urządzeń klimatyzacji biurowej, np. dotyczące odbycia szkolenia w zakresie konserwacji lub serwisowania klimatyzatorów biurowych; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1.1. na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w rozdziale IX SIWZ. 2.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. 2.3. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt 1.1., to po nieskutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. B. dla części II zamówienia: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w tym: a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - tzn.: zrealizowali (wykonali) lub realizują (wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonali (zrealizowali) w okresie nie krótszym niż 6 miesięcy usługę konserwacyjną lub usługę serwisową urządzeń klimatyzacji precyzyjnej, systemu zawierającego co najmniej następujące elementy: szafę klimatyzacji precyzyjnej ze skraplaczem, w tym wentylatory, chłodnice, parowniki, przepustnice, kompresor, sprężarki, instalację freonową lub wykonują (realizują) w okresie nie krótszym niż 6 miesięcy usługę konserwacyjną lub usługę serwisową urządzeń klimatyzacji precyzyjnej: systemu zawierającego co najmniej następujące elementy: szafę klimatyzacji precyzyjnej ze skraplaczem, w tym w tym wentylatory, chłodnice, parowniki, przepustnice, kompresor, sprężarki, instalację freonową; b) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - tzn.: dysponują co najmniej 2 osobami, które będą wykonywały zamówienie i posiadają kwalifikacje zawodowe do wykonywania konserwacji lub serwisowania urządzeń klimatyzacji precyzyjnej, np. dotyczące odbycia szkolenia w zakresie konserwacji lub serwisowania klimatyzacji precyzyjnej: systemu zawierającego co najmniej następujące elementy: szafę klimatyzacji precyzyjnej ze skraplaczem, w tym wentylatory, chłodnice, parowniki, przepustnice, kompresor, sprężarki, instalacje freonową; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1.1. na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w rozdziale IX SIWZ. 2.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. 2.3. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt 1.1., to po nieskutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. C. dla części III zamówienia: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w tym: a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - tzn.: zrealizowali (wykonali) lub realizują (wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonali (zrealizowali) w okresie nie krótszym niż 6 miesięcy usługę konserwacyjną lub usługę serwisową urządzeń węzła cieplnego, wentylacji i klimatyzacji lub wykonują (realizują) w okresie nie krótszym niż 6 miesięcy usługę konserwacyjną lub usługę serwisową urządzeń węzła cieplnego, wentylacji i klimatyzacji; b) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - tzn.: dysponują co najmniej 2 osobami, które będą wykonywały zamówienie i posiadają kwalifikacje zawodowe do wykonywania konserwacji lub serwisowania urządzeń węzła cieplnego, klimatyzacji i wentylacji np. dotyczące odbycia szkolenia w zakresie konserwacji lub serwisowania urządzeń węzła cieplnego, wentylacji i klimatyzacji, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1.1. na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w rozdziale IX SIWZ. 2.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. 2.3. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt 1.1., to po nieskutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: A. dla części I zamówienia: 2.1. wykazu wykonanych w okresie minimum 6 miesięcy (co najmniej jednej) usług konserwacji lub usług serwisowych urządzeń klimatyzacji biurowej lub będących w trakcie wykonywania w okresie minimum 6 miesięcy (według formularza stanowiącego załącznik nr 4a do SIWZ), zawierający co najmniej: a) przedmiot usługi, poprzez podanie co najmniej informacji na temat rodzaju usługi (np. konserwacja, serwis) systemu - urządzeń klimatyzacji biurowej, b) odbiorców, ze wskazaniem co najmniej nazwy, c) datę wykonania (zrealizowania usługi), tj. datę rozpoczęcia i datę jej zakończenia (dzień, miesiąc, rok), a w przypadku świadczeń okresowych (lub ciągłych), tj. wykonywanych (realizowanych), należy podać co najmniej datę rozpoczęcia usługi, np. zakres dat (od do ) oraz dodatkową informacje, że np. usługi te są wykonywane do chwili obecnej wraz z dokumentami potwierdzajacymi, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru, itp.) - kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 2.2. wykazu osób (według formularza stanowiącego załącznik nr 4b do SIWZ) zawierającego co najmniej: a) imiona i nazwiska osób (co najmniej 2 osób), które będą wykonywać zamówienie w zakresie konserwacji klimatyzatorów biurowych i kurtyn powietrznych, b) informacje na temat kwalifikacji zawodowych wyżej wymienionych osób, np. potwierdzenie odbycia szkolenia w zakresie konserwacji lub serwisowania klimatyzatorów biurowych. Zamiast wyżej wymienionej informacji (wykazu), wykonawca może złożyć wraz z ofertą inne dokumenty np. certyfikaty, zaświadczenia - oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem podpisane przez osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. UWAGA: Możliwe jest wykonywanie usług konserwacji lub usług serwisowych jednej, dwóch lub trzech części zamówienia przez te same dwie osoby pod warunkiem posiadania przez te osoby odpowiednich kwalifikacji. B. dla części II zamówienia: 2.1. wykazu wykonanych w okresie minimum 6 miesięcy (co najmniej jednej) usług konserwacji lub usług serwisowych urzadzeń klimatyzacji precyzyjnej lub będących w trakcie wykonywania w okresie minimum 6 miesięcy (według formularza stanowiącego załącznik nr 5a do SIWZ) zawierający co najmniej: a) przedmiot usługi, poprzez podanie co najmniej informacji na temat rodzaju usługi (np. konserwacja, serwis) urządzeń klimatyzacji precyzyjnej :systemu zawierającego co najmniej następujące elementy: szafę klimatyzacji precyzyjnej ze skraplaczem, w tym wentylatory, chłodnice, parowniki, przepustnice, kompresor, sprężarki, instalacje freonową, b) odbiorców, ze wskazaniem co najmniej nazwy, c) datę wykonania (zrealizowania usługi), tj. datę rozpoczęcia i datę jej zakończenia (dzień, miesiąc, rok), a w przypadku świadczeń okresowych (lub ciągłych) tj. wykonywanych (realizowanych), należy podać co najmniej datę rozpoczęcia usługi, np. zakres dat (od do )oraz dodatkową informację, że np. usługi te są wykonywane do chwili obecnej wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie ( np. referencje, protokoły odbioru) wraz z dokumentami potwierdzajacymi, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru, itp.) - kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 2.2. wykazu osób (według formularza stanowiącego załącznik nr 5b do SIWZ) zawierającego co najmniej: a) imiona i nazwiska osób (co najmniej 2 osób), które będą wykonywać zamówienie w zakresie konserwacji urządzeń klimatyzacji precyzyjnej firmy Hirros, b) informacje na temat kwalifikacji zawodowych wyżej wymienionych osób, np. potwierdzenie odbycia szkolenia w zakresie konserwacji lub serwisowania klimatyzacji precyzyjnej: systemu zawierającego co najmniej następujące elementy: szafę klimatyzacji precyzyjnej ze skraplaczem, w tym wentylatory, chłodnice, parowniki, przepustnice, kompresor, sprężarki, instalacje freonową. Zamiast wyżej wymienionej informacji (wykazu), wykonawca może złożyć wraz z ofertą inne dokumenty np. certyfikaty, zaświadczenia - oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem podpisane przez osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. UWAGA: Możliwe jest wykonywanie usług konserwacji lub usług serwisowych jednej, dwóch lub trzech części zamówienia przez te same dwie osoby pod warunkiem posiadania przez te osoby odpowiednich kwalifikacji. C. dla części III zamówienia: 2.1. wykazu wykonanych w okresie minimum 6 miesięcy (co najmniej jednej) usług konserwacji lub usług serwisowych urządzeń węzła cieplnego, klimatyzacji i wentylacji lub będących w trakcie wykonywania w okresie minimum 6 miesięcy (według formularza stanowiącego załącznik nr 6a do SIWZ) zawierający co najmniej: a) przedmiot usługi, poprzez podanie co najmniej informacji na temat rodzaju usługi (np. konserwacja, serwis) systemu węzła cieplnego, klimatyzacji i wentylacji, b) odbiorców, ze wskazaniem co najmniej nazwy, c) datę wykonania (zrealizowania usługi), tj. datę rozpoczęcia i datę jej zakończenia, (dzień, miesiąc, rok), a w przypadku świadczeń okresowych (lub ciągłych) tj. wykonywanych (realizowanych), należy podać co najmniej datę rozpoczęcia usługi, np. zakres dat (od do ) oraz dodatkową informację, że np.usługi te są wykonywane do chwili obecnej wraz z dokumentami potwierdzajacymi, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru, itp.) - kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 2.2. wykazu osób (według formularza stanowiącego załącznik nr 6b do SIWZ) zawierającego co najmniej : a) imiona i nazwiska osób (co najmniej 2 osób), które będą wykonywać zamówienie w zakresie konserwacji węzła cieplnego, klimatyzacji i wentylacji, b) informacje na temat kwalifikacji zawodowych wyżej wymienionych osób, np. potwierdzenie odbycia szkolenia w zakresie konserwacji lub serwisowania węzła cieplnego, klimatyzacji i wentylacji. Zamiast wyżej wymienionej informacji (wykazu), wykonawca może złożyć wraz z ofertą inne dokumenty np. certyfikaty, zaświadczenia - oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem podpisane przez osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. UWAGA: Możliwe jest wykonywanie usług konserwacji lub usług serwisowych jednej, dwóch lub trzech części zamówienia przez te same dwie osoby pod warunkiem posiadania przez te osoby odpowiednich kwalifikacji. 3. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy - w załączeniu druk do ewentualnego wykorzystania (Załącznik nr 3 do SIWZ). Oryginał oświadczenia podpisany przez osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, czyli w szczególności spółki cywilne i konsorcja, dokumenty wymienione odpowiednio w pkt 1 i 6 niniejszego rozdziału składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 5. W przypadku, gdy Wykonawca składa oferty częściowe na wykonanie jednej, dwóch lub trzech Części Zamówienia dopuszczalnym jest złożenie jednego kompletu dokumentów opisanych w punkcie 1 (a także odpowiednio w pkt 6) niniejszego rozdziału, celem potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1a) niniejszego rozdziału składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - kopia dokumentu (dokumentów), wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - kopia dokumentu (dokumentów), wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ms.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Koszykowa 6, budynek Chemadex, pokój 501.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Ministerstwo Sprawiedliwości, Al. Ujazdowskie 11, Sekretariat Biura Dyrektora Generalnego, pokój 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwcja klimatyzatorów biurowych i kurtyn powietrznych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. konserwacja klimatyzatorów biurowych i kurtyn powietrznych, 1.1. częstotliwość wykonywania konserwacji - odstępy trzymiesięczne w okresie trzyletnim począwszy od dnia zawarcia umowy, 1.2. wykaz urządzeń klimatyzacyjnych zawiera załącznik nr 1a do umowy, 1.3. wykaz czynności wchodzących w zakres jednorazowej konserwacji zawiera znacznik nr 2 a do umowy, 2. naprawy pogwarancyjne klimatyzatorów biurowych i kurtyn powietrznych w przypadku, gdy nie jest konieczna wymiana części określonych w załączniku nr 3 do umowy, 3. pozostałe naprawy pogwarancyjne klimatyzatorów biurowych i kurtyn powietrznych - na podstawie oddzielnych zleceń Zamawiającego (nie wchodzą w zakres przedmiotowego postępowania)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.20.00-3, 50.72.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja urządzen klimatyzacji precyzyjnej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. konserwacja urządzeń klimatyzacji precyzyjnej, 1.1. częstotliwość wykonywania konserwacji - odstępy miesięczne w okresie trzyletnim począwszy od dnia zawarcia umowy, 1.2. wykaz urządzeń klimatyzacyjnych (klimatyzacji precyzyjnej) zawiera załącznik nr 1b do umowy, 1.3. wykaz czynności wchodzących w zakres jednorazowej konserwacji zawiera znacznik nr 2 b do umowy, 2. naprawy urządzeń klimatyzacyjnych (klimatyzacji precyzyjnej) w przypadku, gdy nie jest konieczna wymiana części, 3. pozostałe naprawy pogwarancyjne urządzeń klimatyzacji precyzyjnej - na podstawie oddzielnych zleceń Zamawiającego (nie wchodzą w zakres przedmiotowego postępowania)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.20.00-3, 50.72.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacja urządzen węzła cieplnego, klimatyzacji i wentylacji w budynku przy ul. Krasińskiego 65..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. konserwacja urządzeń węzła cieplnego, klimatyzacji i wentylacji w budynku przy ul. Krasińskiego 65, 1.1. częstotliwość wykonywania konserwacji - odstępy miesięczne w okresie trzyletnim począwszy od dnia zawarcia umowy, 1.2. wykaz urządzeń zawiera załącznik nr 1c do umowy, 1.3. wykaz czynności wchodzących w zakres jednorazowej konserwacji zawiera znacznik nr 2 c do umowy, 2. naprawa urządzeń węzła cieplnego, wentylacji i klimatyzacji w budynku przy ulicy Krasińskiego 65 w Warszawie, gdy nie jest konieczna wymiana części, 3. pozostałe naprawy węzła cieplnego, wentylacji i klimatyzacji - na podstawie oddzielnych zleceń Zamawiającego (nie wchodzą w zakres przedmiotowego postępowania)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.20.00-3, 50.72.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,Całodobowa, codzienna konserwacja, obsługa i naprawa instalacji i urządzeń sanitarnych w obiektach Szpitala Czerniakowskiego sp. z o. o."
- Remont ogrodzenia na terenie Akademii Sztuki Wojennej
- Kompleksowa usługa w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia wraz z prowadzeniem i obsługą parkingu na terenie Szpitala na okres 36 miesięcy - powtórzenie
- WE.ZP.261.12.2025 Dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli oraz dostawa i montaż foteli i krzeseł biurowych dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
- RZP-23/KJ/2025 Zakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby oddziału chirurgii i urologii dziecięcej z pododdziałem leczenia oparzeń
- RZP-24/IM/2025 Zakup i rozbudowa aparatury medycznej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zawarcie Umowy Ramowej na awaryjne i naprawcze roboty sanitarne do wykonania na terenie zespołu zamkowego w Malborku, Zamku w Kwidzynie i Zamku w Sztumie
- Modernizacja i doposażenie pracowni podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Technicznych w Bytomiu
- Kredyty dla Funduszu Ubezpieczeń Społecznych.
- Usługa serwisowa urządzeń zdalnego sterowania w 3 nastawniach centralnych (NC) na terenie jednego zakładu PKP Energetyka spółka z o.o.
- Modernizacja Instalacji Odsiarczania Spalin bloków nr 8, 10, 11 i 12 w BOT Elektrownia Bełchatów S.A.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.