Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-16
Siemianowice Śląskie: Wykonywanie dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego
w Siemianowicach Śląskich dostaw produktów medycznych
Numer ogłoszenia: 108324 - 2009; data zamieszczenia: 16.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy , ul. J. Pawła II 1a, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7660490, faks 032 7660490.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzpo.siemianowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego w Siemianowicach Śląskich dostaw produktów medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki rozmiar: M, L oraz pampersy anatomiczne PLUS, MAXI (każdy zamawiany ok 1 000 szt. miesięcznie) Wymagania dotyczące pieluchomajtek dla dorosłych: - wykonane z materiału pozwalającego skórze oddychać na całej powierzchni -przeznaczone dla osób z średnim i ciężkim trzymaniem moczu -podwójne przylepcorzepy umożliwiające wielokrotne zaklejanie -ściągacze taliowe, lub materiał dopasowujący pieluchomajtki do kształtu ciała -zabezpieczenia zapobiegające wyciekom na zewnątrz -substancje neutralizujące nieprzyjemne zapachy Wymagania dotyczące pieluch anatomicznych: - wykonane z materiału pozwalającego skórze oddychać na całej powierzchni -przeznaczone dla osób z średnim i ciężkim trzymaniem moczu -podwójne przylepcorzepy umożliwiające wielokrotne zaklejanie -z podwójnym wkładem chłonnym -zabezpieczenia zapobiegające wyciekom na zewnątrz -substancje neutralizujące nieprzyjemne zapachy ZAMAWIAJĄCY WYMAGA ZAŁĄCZENIA DO OFERTY PRÓBEK OFEROWANYCH PRODUKTÓW.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru 33.77.11.00 - Podpaski lub tampony .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełniania warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę w jego ofercie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do siwz: b)Oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę świadectw rejestracji dla przedmiotu zamówienia dopuszczających do obrotu i stosowania w Polsce c)Oferta - załącznik nr 2 do siwz d)Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 4 do siwz e)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i lub dokumentów, dotyczących przedmiotu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzpo.siemianowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Pielęgnacyjno Opiekuńczy
ul. Jana Pawła II 1A, 41-100 Siemianowice Śląskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Pielęgnacyjno Opiekuńczy ul. Jana Pawła II 1A, 41-100 Siemianowice Śląskie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych.
- Realizacja Decyzji PINB ul. Powstańców 40
- Modernizacja boisk na terenie Gminy Siemianowice Śląskie
- Rozwój szkolnictwa zawodowego w mieście Siemianowice Śląskie I - COGITO, ul. Matejki 5 - Remont czterech pracowni zawodowych
- Budowa nowego żłobka na terenie miasta Siemianowice Śląskie w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi do lat 3 "Aktywny Maluch" 2022-2029
- Realizacja Decyzji PINB oraz PSP ul. Mickiewicza 5
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi środków czyszczących oraz środków higieny i czystości - 3 Części
- Zakup i montaż wyposażenia do Publicznego Żłobka w Borowiu
- Dostawa bielizny jednorazowej dla ZZOZ w Wadowicach
więcej: Artykuły higieniczne z papieru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.