Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-16
Łódź: Przeprowadzenie badań ewaluacyjnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 108330 - 2009; data zamieszczenia: 16.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Łódzkie , al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633385, 6633384, faks 042 6633391.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie badań ewaluacyjnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie pięciu badań ewaluacyjnych. 2) Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części : CZEŚĆ I obejmuje: Badanie nr 1 - Ocena stanu przygotowania instytucji regionu łódzkiego do wykorzystania środków z RPO WŁ CZĘŚĆ II obejmuje: Badanie nr 2 - Ocena wpływu wykorzystania środków zewnętrznych w latach 2000-2008 na zwiększenie spójności wewnątrzregionalnej województwa łódzkiego w kontekście realizacji RPO WŁ oraz Badanie Nr 3 - Spójność wewnętrzna a konkurencyjność regionu łódzkiego. Diagnoza strategiczna CZĘŚĆ III obejmuje: Badanie Nr 4 - Ocena funkcjonowania klastrów województwa łódzkiego - studia przypadków w kontekście realizacji RPO WŁ CZĘŚĆ IV obejmuje: Badanie Nr 5 - Analiza struktury dochodów i wydatków jednostek samorządu terytorialnego województwa łódzkiego w kontekście realizacji RPO WŁ 3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku do SIWZ Nr 1..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 112.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tzn.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: a)w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie co najmniej trzy usługi o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto każda, polegające na: -opracowaniu badania ewaluacyjnego w zakresie oddziaływania programów finansowanych ze środków strukturalnych na rozwój społeczno-gospodarczy wyodrębnionego pod względem administracyjnym lub geograficznym obszaru (województwo, region, kraj) lub/i -przygotowaniu analiz i prowadzeniu badań w zakresie rozwoju społeczno-gospodarczego wyodrębnionego pod względem administracyjnym lub geograficznym obszaru (województwo, region, kraj); b)zapewnią realizację przedmiotu zamówienia przez Zespół Badawczy, składający się co najmniej z pięciu członków posiadających łącznie następujące kwalifikacje i doświadczenie: -w przygotowaniu badan ewaluacyjnych odnośnie oddziaływania interwencji publicznych; -w zakresie analiz społeczno-gospodarczych rozwoju wyodrębnionego pod względem administracyjnym lub geograficznym obszaru (województwo, region, kraj); -w zakresie stosowania metod i technik przeprowadzania badań ewaluacyjnych;, -w zakresie funduszy pomocowych; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia co najmniej jeden z nich winien wykazać spełnienie warunku określonego w pkt 2 a). Dla potrzeb oceny spełnienia warunku określonego w pkt 2 a) , jeżeli wartość zostanie podana w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podany przez NBP na dzień wystawienia dokumentu. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 7 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: a)oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp według Załącznika Nr 3 do SIWZ, b)oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania według Załącznika Nr 4 do SIWZ, c)aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: a)wykaz wykonanych usług według Załącznika Nr 5 do SIWZ, b)dokumenty potwierdzające, że usługi, wskazane w Wykazie wykonanych usług, zostały wykonane należycie, c)wykaz osób i podmiotów według Załącznika Nr 6 do SIWZ, 3)Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty składa zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006 r. Nr 87, poz. 605). 4)Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, b)formularze stanowiące Załączniki Nr 2, 3, 5 i 6 do SIWZ podpisuje Pełnomocnik, c)formularz stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ każdy Wykonawca podpisuje oddzielnie, d)dokument wymieniony w punkcie 1c Wykonawcy składają oddzielnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Podejście metodologiczne - 30
- 3 - Sposób organizacji badania - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodzkie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski w Łodzi, Departament Organizacyjny,Wydział ds. Zamówień Publicznych, Al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, pok. 405.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski w Łodzi,Al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź,Biuro Podawcze (Kancelaria), pok. 403,IV piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Badania ewaluacyjne stanowiące przedmiot zamówienia dotyczą Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013 - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie badania nr 1 - Ocena stanu przygotowania instytucji regionu łódzkiego do wykorzystania środków z RPO WŁ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Badania nr 1- ocena stanu przygotowania instytucji regionu łódzkiego do wykorzystania środków z RPO WŁ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku do SIWZ Nr 1..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 112.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Podejście metodologiczne - 30
- 3. Sposób organizacji badania - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie Badania nr 2 - Ocena wpływu wykorzystania środków zewnętrznych w latach 2000-2008 na zwiększenie spójności wewnątrzregionalnej województwa łódzkiego w kontekście realizacji RPO WŁ oraz Badania Nr 3 - Spójność wewnętrzna a konkurencyjność regionu łódzkiego. Diagnoza strategiczna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dzwóch badań: Badania nr 2 - Ocena wpływu wykorzystania środków zewnętrznych w latach 2000-2008 na zwiększenie spójności wewnątrzregionalnej województwa łódzkiego w kontekście realizacji RPO WŁ oraz Badania Nr 3 - Spójność wewnętrzna a konkurencyjność regionu łódzkiego. Diagnoza strategiczna Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku do SIWZ Nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 112.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Podejście metodologiczne - 30
- 3. Sposób organizacji badania - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie Badania Nr 4 - Ocena funkcjonowania klastrów województwa łódzkiego - studia przypadków w kontekście realizacji RPO WŁ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Badania Nr 4 - Ocena funkcjonowania klastrów województwa łódzkiego - studia przypadków w kontekście realizacji RPO WŁ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku do SIWZ Nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 112.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Podejście metodologiczne - 30
- 3. Sposób realizacji badania - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeprowadzenie Badania Nr 5 - Analiza struktury dochodów i wydatków jednostek samorządu terytorialnego województwa łódzkiego w kontekście realizacji RPO WŁ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Badania Nr 5 - Analiza struktury dochodów i wydatków jednostek samorządu terytorialnego województwa łódzkiego w kontekście realizacji RPO WŁ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 112.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Podejście metodologiczne - 30
- 3. Sposób organizacji badania - 20
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw instalacji systemów sygnalizacji w budynkach I Oddziału ZUS w Łodzi (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - trzy części).
- Przebudowa połączona ze zmianą sposobu użytkowania lokalu usługowego na żłobek miejski wraz z przebudową strefy wejściowej przy ul. Narutowicza 78A w Łodzi wraz z dostawą i montażem wyposażenia
- "Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg w 2025 roku z podziałem na zadania"
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą i rozładunkiem do Apteki szpitalnej Spec. Psych. ZOZ w Łodzi leku Spravato do Programu Lekowego leczenia chorych na depresję lekooporną.
- Usługa prania bielizny szpitalnej oraz dzierżawa systemu UHF z automatyczną identyfikacją asortymentu pralniczego dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr. 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Zapewnienie sal warsztatowych wraz z usługą restauracyjną.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi badania ewaluacyjnego pn.: "Wpływ wsparcia EFS w ramach WRPO 2014+ na jakość i dostępność świadczeń zdrowotnych na terenie województwa wielkopolskiego"
- Diagnoza potrzeb i potencjału społeczności lokalnej w zakresie usług społecznych na terenie Gminy Miasto Szczecin
więcej: Usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.