To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-14
Ogłoszenie nr 108335 - 2017 z dnia 2017-07-14 r.
Mokobody: "Zmiana sposobu użytkowania budynku Gimnazjum na Gminne Przedszkole"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 525652-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500000151-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Mokobody, krajowy numer identyfikacyjny
53637300000, ul.
Plac Chreptowicza
25,
08124
Mokobody, państwo
Polska, woj.
brak, tel.
256 411 323, faks
, e-mail
przetargi@mokobody.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.mokobody.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zmiana sposobu użytkowania budynku Gimnazjum na Gminne Przedszkole"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RI.271.1.8.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania "Zmiana sposobu użytkowania budynku Gimnazjum na Gminne Przedszkole". Istniejący budynek Gimnazjum jest obiektem trzykondygnacyjnym niepodpiwniczonym. Układ konstrukcyjny podłużny. Ściany zewnętrzne z cegły ceramicznej. Stropy drewniane. Dach wielospadowy kryty blachą. Zaprojektowano zmianę sposobu użytkowania z uwzględnieniem robót do wykonania w zakresie: 1) Demontaż podłóg. 2) Demontaż urządzeń sanitarnych i elektrycznych. 3) Demontaż instalacji elektrycznej i teleinformatycznej. 4) Wykonanie rozbiórek i zamurowań. 5) Wykonanie wzmocnień stropów. 6) Wykonanie instalacji sanitarnych. 7) Wykonanie instalacji elektrycznych. 8) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej. 9) Wykonanie sufitów podwieszanych. 10) Roboty tynkarskie i malowanie. 11) Okładziny ceramiczne ścian. 12) Wykonanie podłóg i posadzek. 13) wykonanie ścian gipsowo-kartonowych wewnętrznych. 14) Wstawianie stolarki okiennej i drzwiowej. 15) Montaż zabezpieczeń p.poż. 16) Wykonanie schodów i pojazdów zewnętrznych. 17) Roboty budowlane placu zabaw i wyposażenie. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy do skalkulowania ceny ryczałtowej przedmiotu zamówienia. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia zawiera projekt budowlany (załącznik nr 6 do SIWZ), projekt wykonawczy (załącznik nr 7 do SIWZ) i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 8 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45300000-0,
45400000-1,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT934959.35 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1150000,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.