eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CegłówRozbudowa i przebudowa budynku użyteczności pblicznej Pawilon A o szyb windowy w zwiazku z montażem dźwigu dla niepełnosprawnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-09

Cegłów: Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności pblicznej Pawilon A o szyb windowy w zwiazku z montażem dźwigu dla niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 108351 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej Św. Józefa w Mieni , 05-319 Cegłów, woj. mazowieckie, tel. 025 757-02-03 w. 134.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsmienia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności pblicznej Pawilon A o szyb windowy w zwiazku z montażem dźwigu dla niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - remontowych przy rozbudowie i przebudowie budynku -Pawilon A polegających na instalacji windy dla osób niepełnosprawnych oraz prac adaptacyjnych w pomieszczeniach sąsiadujących z szybem windy. Szczegółowy wykaz prac i zakres prac określony został w dokumentacji stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji, tj. -Przedmiar robót -roboty budowlane, instalacje elektryczne i sygnalizacja wewnętrzna - załącznik nr 1 -Projekt budowlany - załącznik nr 2 -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót -roboty budowlane, roboty elektryczne - załącznik nr 3 W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę równoważnej windy w stosunku do tej, która opisana została w projekcie budowlanym, na wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż oferowana przez niego winda jest równoważna do windy określonej w projekcie budowlanym. Ponadto oferta równoważna winna spełniać parametry techniczne określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zamawiajacy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza stosować dynamicznego systemu zakupów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 31.72.00.00 - Urządzenia elektromechaniczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000 złotych (słownie : trzy tysiące złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu na konto zamawiającego prowadzone przez NG Bank Śląski O/ Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 88 Nr 41 1050 1894 1000 0022 7306 1321, a kserokopia wpłaty dołączona do oferty, -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 wraz z późniejszymi zmianami). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym podlegającym oprocentowaniu. Przy wadium wpłacanym w formie przelewu lub przekazu - polecenie przelewu musi być dokonane przez Wykonawcę odpowiednio wcześnie, aby do terminu składania ofert pieniądze znajdowały się na koncie Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa a art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału jako załącznik do oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) spełniają wymogi zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Do udziału w postępowaniu kwalifikowane są oferty , które nie podlegają odrzuceniu na podstawie art.89 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej trzy roboty polegające na montażu windy o wartości powyżej 100 000 złotych, d) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem treści art. 26 ust.3 i 4 ww. ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 4. 2. Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5. 3.Oświadczenie o wykonaniu części zamówienia przez podwykonawców - załącznik nr 6. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji innego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej trzech robót polegające na montażu windy o wartości powyżej 100 000 złotych - załącznik nr 7. Do przedmiotowego wykazu załączyć należy dokumenty poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. 7. Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - kserokopie uprawnień budowlanych oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa - poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8. Polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej- oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 9. Potwierdzenie wniesienia wadium. 10.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a)Zamiast dokumentów określonych w pkt.4 i 5 składa odpowiadające im dokumenty wyszczególnione w § 2 ust. 1 i 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane, z zastrzeżeniem zapisów § 2 ust.3 przedmiotowego rozporządzenia, b)Składa dokumenty wymienione w pkt. 2,3,6,7,8. 11. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego winni złożyć ofertę zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: a) ustanowić pełnomocnika, do reprezentowania ich w toczącym się postępowaniu. Pełnomocnictwo może objąć także upoważnienie do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) każdy z Wykonawców powinien spełnić warunki formalne określone w pkt. 2,3,4,5,8, c) warunek określony w pkt. 6,7 zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsmienia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej św. Józefa Mienia 94 05-319 Cegłów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej św. Józefa Mienia 94 05-319 Cegłów Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.