Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-09
Łaziska Górne: Dostawa nowego samochodu specjalistycznego-śmieciarki.
Numer ogłoszenia: 108353 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. , ul. Energetyków 5, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 032 2241088, 2241452, faks 032 2241420.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim-laziska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowego samochodu specjalistycznego-śmieciarki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego samochodu specjalistycznego-śmieciarki I. Wymagane parametry techniczne nadbudowy: 1. Zabudowa skrzyniowa w kształcie prostopadłościanu z urządzeniem załadowczym tylnym, podłoga płaska. 2.Pojemność skrzyni ładunkowej- nie mniejsza niż 12m3, a ładowność od 5,5-6,5 Mg. 3.Poszycie skrzyni ładunkowej jednowarstwowe z blachy o grubości min. 3 mm, ożebrowane skośnie. 4.Mechanizm zagęszczania odpadów linoiwo-płytowy, tzw.(szufladowy). 5.Stopień zagęszczenia odpadów 1-5 z możliwością regulacji przez obsługę-funkcja ugniatania biomasy. 6.Zbiornik na odcieki z odpadów. 7.System samooczyszczania skrzyni ładunkowej. 8.Urządzenie załadowcze dostosowane do obsługi pojemników od 80-1100 dm3. 9.System otrzepywania zbiorników (tzw. Shaker). 10.Dolna część kosza zasypowego wykonana, ze stali DOMEX- 700 lub równoważne o wysokim stopniu odporności na ścieranie. 11.Urządzenie do otwierania pokrywania pojemników 1100dm3. 12.System dezynfekcji pojemników w skład, którego wchodzi: zbiornik na ciecz dezynfekującą o pojemności min. 20 dm3, wąż o długości min. 8 m z lancą na zwijaku bębnowym umieszczonym na odwłoku śmieciarki, zabezpieczenie układu przed zamarznięciem. 13.Objętość kosza zasypowego min.1,8m3. 14.Sterowanie prasą i układem podnoszącym za pomocą jednej dźwigni. 15.Możliwość zatrzymywania układu hydraulicznego niezależnie z prawej i lewej strony pojazdu w chwili zagrożenia. 16.Min. 2 wyłączniki bezpieczeństwa. 17.Siłowniki prasy ugniatającej umieszczone na zewnątrz odwłoka. 18.Elektro-pneumatyczne włączenie przystawki odbioru mocy. 19.Stopnie uchylne dla ładowaczy z czujnikami -zajęcie stopnia powoduje ograniczenie prędkości do 30km/h, rozłączenie układu ugniatania, blokuje możliwość cofania pojazdu. 20.Kolor lakierowania nadbudowy -srebrny metaliczny. 21.Oświetlenie wg obowiązujących przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy itp. 22.Układ centralnego smarowania. 23.Kamera cofania z monitorem. 24.Zabudowa winna być wykonana zgodnie z normą PN- EN 1501 oraz posiadać znak CE i deklarację zgodności z wytycznymi 98-37-WE. II. Wymagane parametry techniczne podwozia. 1.Podwozie dwuosiowe (marki IVECO lub równoważne) 2.Dopuszczalna masa całkowita pojazdu-min.15900 kg 3.Silnik: a)Moc min. 160 kW b)Pojemność skokowa poniżej 6000 cm3 c)Emisja spalin EURO 4 (SCR) d)Wydech pionowy 4.Skrzynia biegów manualna 6-biegowa. 5.Układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie, koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem. 6.Oś przednia: nośność nie mniejsza niż 5800 kg 7.Oś tylna: a)zawieszenie pneumatyczne, czteromiechowe, kontrola elektroniczna z sterowaniem regulacją położenia i funkcją samoczynnej diagnozy. b)nośność nie mniejsza niż 10900 kg 8.Most tylny : blokada układu różnicowego. 9.Koła 11R 22,5 10.Kolor pomarańczowy RAL 2011 11.Układ hamulcowy: a)układ ABS b)hamulce wentylowane tarczowe dla osi przedniej i tylnej. c)hamulec silnikowy na wydechu. 12.Kabina : a)trzyosobowa b)tachograf cyfrowy. c)immobiliser d)elektronicznie podgrzewane i ustawiane lusterka wsteczne e)CD radio f)belka świetlna pomarańczowa z napisem PGKiM Sp. z o.o. 13.Pozostałe wyposażenie: a)zbiornik paliwa nie mniejszy niż 200 l b)elektroniczny miernik zużycia paliwa c)system monitoringu GPS z funkcją zliczania wszystkich załadowanych pojemników d)gaśnica e)trójkąt ostrzegawczy. f)klin pod koła. Dodatkowe informacje wymagane przez Zamawiającego: 1.Rok produkcji 2009 2.Gwarancja na nadbudowę -min. 36 miesięcy. 3.Gwarancja na podwozie -min. 12 miesięcy. 4.Ubezpieczenie OC, AC, NW na okres 1-go roku. 5.Autoryzowana Stacja Obsługi oddalona nie więcej niż 60 km od siedziby zamawiającego. 6.Naprawy gwarancyjne będą dokonywane niezwłocznie, nie później niż w ciągu 5 dni od zgłoszenia wady. 7.Dokumenty umożliwiające rejestracje pojazdu. 8.Wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat odpowiadających rodzajowo i wartościowo przedmiotowi zamówienia, wymagane min. 3 dostawy. Należy podać odbiorców i terminy dostaw oraz załączyć dokumenty potwierdzające realizację dostawy, np. referencje..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 10 000,00 zł. (słownie:dziesięć tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki i wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), tj: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych; Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie, powyższe dokumenty muszą być złożone osobno przez każdego z wykonawców. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa odpowiednie dokumenty, o których mowa w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. W/w dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2.Wykaz Wykonanych dostaw. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, Wykonawca winien sporządzić w oparciu o wzór stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji i załączyć do oferty wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie(referencje). Wymagane min. 3 referencje z dostaw. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć jeden dokument oświadczenia, podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podpisany przez osobę posiadającą umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z załącznikiem do specyfikacji. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć jeden dokument oświadczenia, podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podpisany przez osobę posiadającą umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, do oferty należy załączyć Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania sporządzone zgodnie z załącznikiem do specyfikacji. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy dokument oświadczenia, każdy z wykonawców winien podpisać osobno oraz załączyć do oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim-laziska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - Biuro Obsługi Klienta w godz.od 7:00 do 14:00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - pokój Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z ŁAZISK GÓRNYCH
- Sukcesywne dostawy produktów betonowych dla PGKiM Sp. z o.o. Łaziska Górne
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Bolesław Śmiały
więcej: przetargi w Łaziskach Górnych »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu typu hakowiec wraz z przyczepą w ramach leasingu operacyjnego
- ZAKUP I DOSTAWA W RAMACH LEASINGU OPERACYJNEGO FABRYCZNIE NOWEGO POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO TYPU ŚMIECIARKA
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego specjalistycznego pojazdu do wywozu odpadów komunalnych - śmieciarki na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Dobrym Mieście z opcją wykupu
- "Dostawę fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka - rok produkcji 2025"
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego do zbiórki i transportu odpadów stałych śmieciarki jednokomorowej na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Dębnie
więcej: Pojazdy do zbierania odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.