eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubartówDostawy opatrunków i materiałów do sterylizacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-12

Lubartów: Dostawy opatrunków i materiałów do sterylizacji
Numer ogłoszenia: 108355 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 81 855 66 08, faks 81 855 66 08.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy opatrunków i materiałów do sterylizacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia stanowią dostwy oparunków i materiałów do sterylizacji w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ. ( w podziale na zadania) Zadanie 1 - 18. 2.Dopuszcza się składanie ofert częściowych. 3.Nie dopuszcza się składania ofert równoważnych. 4.Wspólny Słownik zamówień (CPV) : 33141100-1; 33141110-4; 33141111-1; 33141113-4; 33141112-8; 33141115-9; 33141119-7; 33141118-0; 33141116-6. 5.Okres ważności dostarczonego towaru wynosi minimum 24 miesiące od daty dostawy. 6.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innych wielkości opakowań niż opisane w tabeli Załacznika nr 1, wówczas należy tak przeliczyć ilość oferowanych opakowań, aby w efekcie możliwa była realizacja całości zamówienia. W razie konieczności należy zaokrąglić ilość zaproponowanych opakowań w górę. 7.W celu oceny jakości i zgodności z SIWZ oferowanych wyrobów Zamawiający wymaga złożenia próbek, w ilościach wskazanych poniżej (dostarczone próbki nie podlegaja zwrotowi) (opis zawarty w poniższych tabelach jest skrótowy, pełny opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ). Zadanie nr 1 L.p. Przedmiot zamówienia Charakterystyka Próbki 1 Opaska dziana podtrzymująca Rozmiar 15 cm x 4 m 5 szt. 2 Opaska dziana podtrzymująca Rozmiar 10 cm x 4 m 5 szt. 3 Opaska dziana podtrzymująca Rozmiar 5 cm x 4 m 5 szt. 4 Wata opatrunkowa Wata opatrunkowa bawełniano- wiskozowa ( 50 % bawełny, 50 % wiskozy), op. 500 g 1 op. 5 Wata pod gips Opaska wyściełająca pod gips z waty, rolowana. Szerokość 15 cm x 3 m 1 szt. 6 Wata pod gips Opaska wyściełająca pod gips z waty, rolowana. Szerokość 10 cm x 3m 1 szt. 7 Przylepiec na tkaninie Rozmiar 1,25 cm x 5 m 2 szt. 8 Przylepiec na tkaninie Rozmiar 2,5 cm 5 m 2 szt. Zadanie nr 2 L.p. Przedmiot zamówienia Charakterystyka Próbki 1 Opatrunek na rany pooperacyjne Sterylny opatrunek samoprzylepny. Podłoże plastra wykonane z białej, elastycznej włókniny 25 cm x 10 cm 5 szt. 2 Opatrunek na rany pooperacyjne Sterylny opatrunek samoprzylepny. Podłoże plastra wykonane z białej, elastycznej włókniny 15 cm x 8 cm 5 szt. 3 Opatrunek na rany pooperacyjne Sterylny opatrunek samoprzylepny. Podłoże plastra wykonane z białej, elastycznej włókniny 10 cm x 8 cm 5 szt. 4 Kompresy niejałowe Kompresy niejałowe z gazy 17- nitkowej, 16-warstowe, typ składania - zawijane brzegi, wymiary 5 cm x 5 cm, op. 100 sztuk 1 op. Zadanie nr 3 L.p. Przedmiot zamówienia Charakterystyka Próbki 1 Przylepiec do mocowania kaniul Rozmiar 4cm x 5cm 5 szt. 2 Przylepiec do mocowania kaniul Rozmiar 6cm x 7cm 5 szt. 3 Przylepiec do mocowania kaniul Rozmiar 10cm x 12cm 5 szt. 4 Przylepiec do mocowania kaniul Sterylny, cienki, hypoalergiczny, wodoodporny, z nacięciem rozmiar 8 cm x 5,8 - 6 cm 5 szt. 5 Hypoalergiczny przylepiec włókninowy Rozmiar 1,25cm x 5m 5 szt. 6 Hypoalergiczny przylepiec włókninowy Rozmiar 2,5cm x 5m 5 szt. Zadanie nr 4 L.p. Przedmiot zamówienia Charakterystyka Próbki 1 Rękaw papierowo - foliowy do sterylizacji Rękaw papierowo - foliowy płaski przeznaczony do sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu. rozmiar 100mm x 200m. 1 szt. Zadanie nr 6 L.p. Przedmiot zamówienia Charakterystyka Próbki 1 Seton Seton z gazy 17nitkowej z nitką kontrastującą rtg, pakowany po 2 sztuki, sterylizowany w parze wodnej. Na opakowaniu podwójna etykieta TAG, rozmiar 2m x 5cm 2 szt. 2 Tupfer- kula Tupfer kula wykonany z jednego fragmentu gazy bawełnianej, z nitką kontrastującą w promieniach rtg, pakowane po 5 szt. Dla zapewnienia pełnego bezpieczeństwa wszystkie brzegi podwinięte do wnętrza tupfera, sterylizowane w parze wodnej, rozmiar 15cm x 15cm 1op. 3 Serweta operacyjna gazowa Serweta operacyjna z gazy bawełnianej 17 nitkowej , 8 warstwowa, pakowana po 2 sztuki z nitka kontrastująca w promieniach RTG i tasiemka umożliwiająca umocowanie serwety poza polem operacyjnym . Na opakowaniu podwójna samoprzylepna etykieta typu TAG, sterylizowana w parze wodnej, rozmiar 45cm x 45 cm 5 szt 4 Kompresy z włókniny Kompresy z włókniny, jałowe do zabezpieczenia drenów 7,5 x 7,5 ; kompresy z nacięciem Y pakowane po 2 sztuki 2 szt. Zadanie nr 7 L.p. Przedmiot zamówienia Charakterystyka Próbki 1 Opatrunek z gazy Nasączony parafiną, sterylny, wyjałowiony nie przywierający do powierzchni rany do użycia na rany rozmiar 10 x 20 cm op. po 10 szt 1 op. Zadanie 11. L.p. Przedmiot zamówienia Charakterystyka Próbki 1 Papier do sterylizacji Papier krepowy do opakowywania materiałów medycznych przeznaczonych do sterylizacji parą wodną oraz tlenkiem etylenu, kolor zielony, rozmiar 1300 x 1500mm 2 ark. 2 Włóknina do sterylizacji Włóknina do sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu, kolor niebieski, rozmiar 1000 x 1000mm 2 ark. Zadanie 14. Przedmiot zamówienia Charakterystyka Próbki 1 Zestaw dla noworodka Zestaw dla noworodka: czapeczka dla noworodka 12x10 cm, wykonana z dzianiny, 100% bawełna kocyk flanelowy z motywem dziecięcym 160x75 cm serweta z włókniny kompresowej 40 g m2 80x60 cm - 1 sztuka -chłonność 900% podkład chłonny z pulpy celulozowej 60x60 cm , chłonność 1050g 1 zestaw 2 Serweta z włókniny Serweta jałowa z włókniny kompresowej 40g m2, rozmiar 80x60 cm, -chłonność 900%, pakowana po 2 szt. 2 op. Zadanie 15. Przedmiot zamówienia Charakterystyka Próbki 1 Podkład porodowy jednorazowego użytku Jednorazowy, sterylny podkład porodowy wykonany z materiału wytrzymałego na rozdarcie, antyalergicznego ( wolnego od lateksu) o rozmiarach 103 x 115 cm 1 szt. Zadanie 17. Przedmiot zamówienia Charakterystyka Próbki 1 Kompresy jałowe Kompresy jałowe z gazy 17-nitkowej, 12 warstwowe, sterylizowane parą wodną. Rozmiar 5cm x 5cm. W opakownaiu torebka papierowo-foliowa lub opakowanie typu blister z nitką kontrastującą w promieniach RTG Waga jednej sztuki kompresu nie mniej niż 0,74g. 5 szt. 2 Kompresy jałowe Kompresy jałowe z gazy 17-nitkowej, 12 warstwowe, sterylizowane parą wodną. Rozmiar 7,5cm x 7,5cm. W opakownaiu torebka papierowo-foliowa lub opakowanie typu blister z nitką kontrastującą w promieniach RTG Waga jednej sztuki kompresu nie mniej niż 1,61g. 5 szt. Zadanie 18. Przedmiot zamówienia Charakterystyka Próbki 1 Kompresy jałowe Kompresy jałowe z gazy 17-nitkowej, 12 warstwowe, sterylizowane parą wodną. Rozmiar 10cm x 10cm. Pakowane po 10 sztuk, W opakowaniu torebka papierowo-foliowa lub opakowanie typu blister. Waga jednej sztuki kompresu nie mniej niż 2,82g. 10 szt. UWAGA: Próbki winny znajdować się w oddzielnym opakowaniu niż oferta . Paczka z próbkami winna być oznaczona :Próbki do przetargu nieograniczonego na dostawy opatrunków i materiałów do sterylizacji - Nr sprawy: SZP15-2013. Próbki winny być opisane. Próbki należy złożyć w Sekretariacie SP ZOZ w Lubartowie do dnia 21.06.2013 r. do godz. 11.00. Wewnątrz należy umieścić informacje o nazwie i adresie Wykonawcy. Próbki - ze względu na konieczność ich wykorzystania przy testach - nie podlegają zwrotowi. Okazanie próbki o cechach niezgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i wymogami podanymi w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    1.Do oferty należy dołączyć oświadczenie, o posiadaniu wszelkich wymaganych dla danego towaru dokumentów dopuszczających do stosowania na rynku polskim (deklaracja zgodności, wpis do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używanie) zgodnie z ustawą z 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz 679). Na każde pisemne żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się udostępnić dokument do wglądu. 2.Foldery, katalogi zawierające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w języku polskim z zaznaczeniem pozycji , której dotyczą. 3.Próbki o których mowa w dziale III pkt 7 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-lubartow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubartowie, ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów pokój nr 15..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubartowie, ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Przylepce do kaniul.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przylepce do mocowania kankil - opis w Załączniku nr 1 do SIWZ - Pakiet nr 3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.