Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-12
Lubartów: Dostawy opatrunków i materiałów do sterylizacji
Numer ogłoszenia: 108355 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 81 855 66 08, faks 81 855 66 08.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy opatrunków i materiałów do sterylizacji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia stanowią dostwy oparunków i materiałów do sterylizacji w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ. ( w podziale na zadania) Zadanie 1 - 18. 2.Dopuszcza się składanie ofert częściowych. 3.Nie dopuszcza się składania ofert równoważnych. 4.Wspólny Słownik zamówień (CPV) : 33141100-1; 33141110-4; 33141111-1; 33141113-4; 33141112-8; 33141115-9; 33141119-7; 33141118-0; 33141116-6. 5.Okres ważności dostarczonego towaru wynosi minimum 24 miesiące od daty dostawy. 6.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innych wielkości opakowań niż opisane w tabeli Załacznika nr 1, wówczas należy tak przeliczyć ilość oferowanych opakowań, aby w efekcie możliwa była realizacja całości zamówienia. W razie konieczności należy zaokrąglić ilość zaproponowanych opakowań w górę. 7.W celu oceny jakości i zgodności z SIWZ oferowanych wyrobów Zamawiający wymaga złożenia próbek, w ilościach wskazanych poniżej (dostarczone próbki nie podlegaja zwrotowi) (opis zawarty w poniższych tabelach jest skrótowy, pełny opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ). Zadanie nr 1 L.p. Przedmiot zamówienia Charakterystyka Próbki 1 Opaska dziana podtrzymująca Rozmiar 15 cm x 4 m 5 szt. 2 Opaska dziana podtrzymująca Rozmiar 10 cm x 4 m 5 szt. 3 Opaska dziana podtrzymująca Rozmiar 5 cm x 4 m 5 szt. 4 Wata opatrunkowa Wata opatrunkowa bawełniano- wiskozowa ( 50 % bawełny, 50 % wiskozy), op. 500 g 1 op. 5 Wata pod gips Opaska wyściełająca pod gips z waty, rolowana. Szerokość 15 cm x 3 m 1 szt. 6 Wata pod gips Opaska wyściełająca pod gips z waty, rolowana. Szerokość 10 cm x 3m 1 szt. 7 Przylepiec na tkaninie Rozmiar 1,25 cm x 5 m 2 szt. 8 Przylepiec na tkaninie Rozmiar 2,5 cm 5 m 2 szt. Zadanie nr 2 L.p. Przedmiot zamówienia Charakterystyka Próbki 1 Opatrunek na rany pooperacyjne Sterylny opatrunek samoprzylepny. Podłoże plastra wykonane z białej, elastycznej włókniny 25 cm x 10 cm 5 szt. 2 Opatrunek na rany pooperacyjne Sterylny opatrunek samoprzylepny. Podłoże plastra wykonane z białej, elastycznej włókniny 15 cm x 8 cm 5 szt. 3 Opatrunek na rany pooperacyjne Sterylny opatrunek samoprzylepny. Podłoże plastra wykonane z białej, elastycznej włókniny 10 cm x 8 cm 5 szt. 4 Kompresy niejałowe Kompresy niejałowe z gazy 17- nitkowej, 16-warstowe, typ składania - zawijane brzegi, wymiary 5 cm x 5 cm, op. 100 sztuk 1 op. Zadanie nr 3 L.p. Przedmiot zamówienia Charakterystyka Próbki 1 Przylepiec do mocowania kaniul Rozmiar 4cm x 5cm 5 szt. 2 Przylepiec do mocowania kaniul Rozmiar 6cm x 7cm 5 szt. 3 Przylepiec do mocowania kaniul Rozmiar 10cm x 12cm 5 szt. 4 Przylepiec do mocowania kaniul Sterylny, cienki, hypoalergiczny, wodoodporny, z nacięciem rozmiar 8 cm x 5,8 - 6 cm 5 szt. 5 Hypoalergiczny przylepiec włókninowy Rozmiar 1,25cm x 5m 5 szt. 6 Hypoalergiczny przylepiec włókninowy Rozmiar 2,5cm x 5m 5 szt. Zadanie nr 4 L.p. Przedmiot zamówienia Charakterystyka Próbki 1 Rękaw papierowo - foliowy do sterylizacji Rękaw papierowo - foliowy płaski przeznaczony do sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu. rozmiar 100mm x 200m. 1 szt. Zadanie nr 6 L.p. Przedmiot zamówienia Charakterystyka Próbki 1 Seton Seton z gazy 17nitkowej z nitką kontrastującą rtg, pakowany po 2 sztuki, sterylizowany w parze wodnej. Na opakowaniu podwójna etykieta TAG, rozmiar 2m x 5cm 2 szt. 2 Tupfer- kula Tupfer kula wykonany z jednego fragmentu gazy bawełnianej, z nitką kontrastującą w promieniach rtg, pakowane po 5 szt. Dla zapewnienia pełnego bezpieczeństwa wszystkie brzegi podwinięte do wnętrza tupfera, sterylizowane w parze wodnej, rozmiar 15cm x 15cm 1op. 3 Serweta operacyjna gazowa Serweta operacyjna z gazy bawełnianej 17 nitkowej , 8 warstwowa, pakowana po 2 sztuki z nitka kontrastująca w promieniach RTG i tasiemka umożliwiająca umocowanie serwety poza polem operacyjnym . Na opakowaniu podwójna samoprzylepna etykieta typu TAG, sterylizowana w parze wodnej, rozmiar 45cm x 45 cm 5 szt 4 Kompresy z włókniny Kompresy z włókniny, jałowe do zabezpieczenia drenów 7,5 x 7,5 ; kompresy z nacięciem Y pakowane po 2 sztuki 2 szt. Zadanie nr 7 L.p. Przedmiot zamówienia Charakterystyka Próbki 1 Opatrunek z gazy Nasączony parafiną, sterylny, wyjałowiony nie przywierający do powierzchni rany do użycia na rany rozmiar 10 x 20 cm op. po 10 szt 1 op. Zadanie 11. L.p. Przedmiot zamówienia Charakterystyka Próbki 1 Papier do sterylizacji Papier krepowy do opakowywania materiałów medycznych przeznaczonych do sterylizacji parą wodną oraz tlenkiem etylenu, kolor zielony, rozmiar 1300 x 1500mm 2 ark. 2 Włóknina do sterylizacji Włóknina do sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu, kolor niebieski, rozmiar 1000 x 1000mm 2 ark. Zadanie 14. Przedmiot zamówienia Charakterystyka Próbki 1 Zestaw dla noworodka Zestaw dla noworodka: czapeczka dla noworodka 12x10 cm, wykonana z dzianiny, 100% bawełna kocyk flanelowy z motywem dziecięcym 160x75 cm serweta z włókniny kompresowej 40 g m2 80x60 cm - 1 sztuka -chłonność 900% podkład chłonny z pulpy celulozowej 60x60 cm , chłonność 1050g 1 zestaw 2 Serweta z włókniny Serweta jałowa z włókniny kompresowej 40g m2, rozmiar 80x60 cm, -chłonność 900%, pakowana po 2 szt. 2 op. Zadanie 15. Przedmiot zamówienia Charakterystyka Próbki 1 Podkład porodowy jednorazowego użytku Jednorazowy, sterylny podkład porodowy wykonany z materiału wytrzymałego na rozdarcie, antyalergicznego ( wolnego od lateksu) o rozmiarach 103 x 115 cm 1 szt. Zadanie 17. Przedmiot zamówienia Charakterystyka Próbki 1 Kompresy jałowe Kompresy jałowe z gazy 17-nitkowej, 12 warstwowe, sterylizowane parą wodną. Rozmiar 5cm x 5cm. W opakownaiu torebka papierowo-foliowa lub opakowanie typu blister z nitką kontrastującą w promieniach RTG Waga jednej sztuki kompresu nie mniej niż 0,74g. 5 szt. 2 Kompresy jałowe Kompresy jałowe z gazy 17-nitkowej, 12 warstwowe, sterylizowane parą wodną. Rozmiar 7,5cm x 7,5cm. W opakownaiu torebka papierowo-foliowa lub opakowanie typu blister z nitką kontrastującą w promieniach RTG Waga jednej sztuki kompresu nie mniej niż 1,61g. 5 szt. Zadanie 18. Przedmiot zamówienia Charakterystyka Próbki 1 Kompresy jałowe Kompresy jałowe z gazy 17-nitkowej, 12 warstwowe, sterylizowane parą wodną. Rozmiar 10cm x 10cm. Pakowane po 10 sztuk, W opakowaniu torebka papierowo-foliowa lub opakowanie typu blister. Waga jednej sztuki kompresu nie mniej niż 2,82g. 10 szt. UWAGA: Próbki winny znajdować się w oddzielnym opakowaniu niż oferta . Paczka z próbkami winna być oznaczona :Próbki do przetargu nieograniczonego na dostawy opatrunków i materiałów do sterylizacji - Nr sprawy: SZP15-2013. Próbki winny być opisane. Próbki należy złożyć w Sekretariacie SP ZOZ w Lubartowie do dnia 21.06.2013 r. do godz. 11.00. Wewnątrz należy umieścić informacje o nazwie i adresie Wykonawcy. Próbki - ze względu na konieczność ich wykorzystania przy testach - nie podlegają zwrotowi. Okazanie próbki o cechach niezgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i wymogami podanymi w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
1.Do oferty należy dołączyć oświadczenie, o posiadaniu wszelkich wymaganych dla danego towaru dokumentów dopuszczających do stosowania na rynku polskim (deklaracja zgodności, wpis do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używanie) zgodnie z ustawą z 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz 679). Na każde pisemne żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się udostępnić dokument do wglądu. 2.Foldery, katalogi zawierające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w języku polskim z zaznaczeniem pozycji , której dotyczą. 3.Próbki o których mowa w dziale III pkt 7 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-lubartow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubartowie, ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów pokój nr 15..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubartowie, ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Przylepce do kaniul.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przylepce do mocowania kankil - opis w Załączniku nr 1 do SIWZ - Pakiet nr 3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Zakup dodatkowego wyposażenia dla Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Lubartowie
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz mieszkańców Miasta Lubartów
- Zagospodarowanie odpadów o kodach 170101, 170102, 170103, 170107, 200203, 200399ex, 200199ex, oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodach 170380, 170604, 130208*, 200132, 200110, 200111
- Wykonanie oraz dostawa tablic rejestracyjnych w 2025 roku oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Lubartowie
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa materiałów opatrunkowych uzupełnienie I
- Dostawa Gazików i cewników z podziałem na pakiety
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Dostawa pieluchomajtek i materiałów opatrunkowych
- ZAKUP I DOSTAWA OPATRUNKÓW
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.