eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDOSTAWA I MONTAŻ ROLET I WERTIKALI W BUDYNKU PRZEZNACZONYM NA SIEDZIBĘ DRUGIEGO URZĘDU SKARBOWEGO W KIELCACH I ŚWIĘTOKRZYSKIEGO URZĘDU SKARBOWEGO W KIELCACH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-11

Kielce: DOSTAWA I MONTAŻ ROLET I WERTIKALI W BUDYNKU PRZEZNACZONYM NA SIEDZIBĘ DRUGIEGO URZĘDU SKARBOWEGO W KIELCACH I ŚWIĘTOKRZYSKIEGO URZĘDU SKARBOWEGO W KIELCACH
Numer ogłoszenia: 108370 - 2011; data zamieszczenia: 11.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63680 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach, ul. Częstochowska 20, 25-647 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3683650, faks 041 3684851.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ ROLET I WERTIKALI W BUDYNKU PRZEZNACZONYM NA SIEDZIBĘ DRUGIEGO URZĘDU SKARBOWEGO W KIELCACH I ŚWIĘTOKRZYSKIEGO URZĘDU SKARBOWEGO W KIELCACH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ROZDZIAŁ: 1. 1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż rolet i wertikali we wskazanych pomieszczeniach w budynku biurowym przy ul. Częstochowskiej 20 przeznaczonym na siedzibę Drugiego Urzędu Skarbowego w Kielcach oraz Świętokrzyskiego Urzędu Skarbowego w Kielcach, w następujących ilościach: a) WERTIKALE, 15 szt. b) ROLETY, w oknach PCV- 277 szt. okien- w każdym oknie 2 szt. rolet c) ROLETY, w oknach ALUMINIOWYCH, 82 szt. 2)Szczegółowe ilości, wymiary oraz wykaz pomieszczeń, w których należy zamontować rolety lub wertikale zamieszczono w Załączniku nr 1 DO SIWZ - ZESTAWIENIE ILOŚCIOWO-JAKOŚCIOWE - SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3)Oznaczenia wynikające ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV CPV 39515410-2 rolety CPV 39515440-1 Żaluzje pionowe 4)Rolety i wertikale będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać następujące parametry: rolety i wertikale oraz wszystkie zamontowane elementy muszą być fabrycznie nowe, rolety i wertikale tekstylne, szerokość lameli wertikali - 127 mm (+/- 5 mm) gramatura ok. 170 g/m2, gr. od 0,3 do 0,4 mm, UV - test>6 z atestem trudnozapalności kolor do uzgodnienia z wybranym w przetargu Wykonawcą, rolety w kasetach aluminiowych i z prowadnicami aluminiowymi, w kolorach białym oraz RAL 9007, wg zestawienia, mechanizm z hamulcem automatycznym wertikale na szynach aluminiowych białych, łańcuszek sterujący biały 5)Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i zamontować przedmiot zamówienia w siedzibie Zamawiającego - Kielce ul. Częstochowska 20 na koszt własny. 6)Rolety i wertikale zostaną zamontowane przez Wykonawcę we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. 7)Zaleca się aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji lokalnej w miejscu dostawy i montażu w celu dokonania oceny warunków realizacji zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 8)Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana przed przystąpieniem do realizacji zamówienia zobowiązany jest dokonać niezbędnych pomiarów na budowie. 9)Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia, licząc od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. 10)Protokół, o którym mowa w ust. 9 spisany zostanie po zrealizowaniu 100% zamówienia na podstawie protokołów częściowego odbioru..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.10 - Rolety wewnętrzne 39.51.54.40 - Żaluzje pionowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EM-ART Spółka Cywilna, ul. Olszynowa 6, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32542,37

  • Oferta z najniższą ceną: 32542,37 / Oferta z najwyższą ceną: 105310,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.