Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-16
Przemyśl: Usługa szkoleniowa, zamówienie składa się z siedmiu części:
1) KUCHARZ- dla 15 osób,
2) SPRZEDAWCA Z FAKTUROWANIEM I TELEMARKETINGIEM - dla 20 osób,
3) SPRZEDAWCA Z OBSŁUGĄ KAS FISKALNYCH I FLORYSTYKĄ - dla 15 osób,
4) ABC BIZNESU- OTWIERAM WŁASNĄ FIRMĘ - dla ogółem 18 osób ( dwie grupy I - 10 osób, II - 8 osób),
5) MAGAZYNIER Z OBSŁUGĄ WÓZKÓW JEZDNIOWYCH ORAZ FAKTUROWANIEM - dla 15 osób,
6) PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY dla 12 osób,
7) OPIEKUN OSÓB CHORYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH- dla 15 osób.
zgodnie ze specyfikacją zawartą załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia
Numer ogłoszenia: 108376 - 2009; data zamieszczenia: 16.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu , ul. Katedralna 5, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 0-16 678-59-80, faks 0-16 676-09-04.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkoleniowa, zamówienie składa się z siedmiu części: 1) KUCHARZ- dla 15 osób, 2) SPRZEDAWCA Z FAKTUROWANIEM I TELEMARKETINGIEM - dla 20 osób, 3) SPRZEDAWCA Z OBSŁUGĄ KAS FISKALNYCH I FLORYSTYKĄ - dla 15 osób, 4) ABC BIZNESU- OTWIERAM WŁASNĄ FIRMĘ - dla ogółem 18 osób ( dwie grupy I - 10 osób, II - 8 osób), 5) MAGAZYNIER Z OBSŁUGĄ WÓZKÓW JEZDNIOWYCH ORAZ FAKTUROWANIEM - dla 15 osób, 6) PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY dla 12 osób, 7) OPIEKUN OSÓB CHORYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH- dla 15 osób. zgodnie ze specyfikacją zawartą załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa szkoleniowa, zamówienie składa się z siedmiu części: 1) KUCHARZ- dla 15 osób, 2) SPRZEDAWCA Z FAKTUROWANIEM I TELEMARKETINGIEM - dla 20 osób, 3) SPRZEDAWCA Z OBSŁUGĄ KAS FISKALNYCH I FLORYSTYKĄ - dla 15 osób, 4) ABC BIZNESU- OTWIERAM WŁASNĄ FIRMĘ - dla ogółem 18 osób ( dwie grupy I - 10 osób, II - 8 osób), 5) MAGAZYNIER Z OBSŁUGĄ WÓZKÓW JEZDNIOWYCH ORAZ FAKTUROWANIEM - dla 15 osób, 6) PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY dla 12 osób, 7) OPIEKUN OSÓB CHORYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH- dla 15 osób. zgodnie ze specyfikacją zawartą załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych wydawany przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236 poz. 2365), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 6) zrealizują zamówienie na terenie miasta Przemyśla. 2. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w pkt. 1 nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, których wykaz określony został w rozdziale VI i XI niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg. formuły: spełnienia - nie spełnienia, na podstawie analizy złożonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp ( zalecane wg wzoru oświadczenia- załącznik nr 3 do SIWZ), 1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Aktualny wpis do rejestru instytucji szkolących lub zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do w/w rejestru wydawane przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236 poz. 2365) wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5 Wykaz wykonanych, a w przypadkach świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie ( według wzoru - Załącznik nr 4 do SIWZ) 1.6 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadających kwalifikacje do wykonania zamówienia (według wzoru wykazu- załącznik nr 10 do SIWZ), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z oryginalnym i czytelnie /imię i nazwisko/ podpisanym oświadczeniem osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia o woli współpracy i dyspozycyjności w okresie realizacji szkolenia. (według wzoru wykazu- załącznik nr 8 do SIWZ), 1.7 Dane adresowe jednostki szkoleniowej, w której wykonywany będzie przedmiot umowy w mieście Przemyślu, 1.8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał narzędzie i urządzenia, którymi będzie dysponował. (według wzoru wykazu- załącznik nr 9 do SIWZ), 1.9. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielanie zamówienia zobowiązani są, zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy Pzp, do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika powinno: - określać numer sprawy określonej w niniejszej specyfikacji, - precyzować zakres pełnomocnictwa, -zostać podpisane przez wszystkich Wykonawców lub osoby upoważnione do występowania w imieniu Wykonawcy ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
- 3 - Doświadczenie wykonawcy - 20
- 4 - Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.przemysl.pl, www.bip.zetorzeszow.pl/pupprzemysl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
ul. Katedralna 5
37-700 Przemyśl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu ul. Katedralna 5 37-700 Przemyśl pok 46 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projektu Więcej szans w przemyskim realizowanym w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich DZIAŁANIE 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie PODDZIAŁANIE 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych współfinansowanych ze środków EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO i FUNDUSZU PRACY.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KUCHARZ- dla 15 osób,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla 15 osób bezrobotnych 1.Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych, celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do zawodu. 2. W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych do zawodu kucharz, dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.gov.pl.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
- 3. Doświadczenie wykonawcy - 20
- 4. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SPRZEDAWCA Z FAKTUROWANIEM I TELEMARKETINGIEM - dla 20 osób.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla 20 osób bezrobotnych 1.Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych, celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do zawodu. 2. W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych do zawodu sprzedawca, dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.gov.pl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
- 3. Doświadczenie wykonawcy - 20
- 4. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SPRZEDAWCA Z OBSŁUGĄ KAS FISKALNYCH I FLORYSTYKĄ - dla 15 osób.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla 15 osób bezrobotnych 1.Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych, celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do zawodu. 2. W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych do zawodu sprzedawca, bukieciarz dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.gov.pl.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
- 3. Doświadczenie wykonawcy - 20
- 4. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ABC BIZNESU- OTWIERAM WŁASNĄ FIRMĘ - dla ogółem 18 osób ( dwie grupy I - 10 osób, II - 8 osób).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla ogółem 18 osób ( dwie grupy I - 10 osób, II - 8 osób) 1.Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych, celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do zawodu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
- 3. Doświadczenie wykonawcy - 20
- 4. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: MAGAZYNIER Z OBSŁUGĄ WÓZKÓW JEZDNIOWYCH ORAZ FAKTUROWANIEM - dla 15 osób.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla 15 osób bezrobotnych 1.Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych, celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do zawodu. 2. W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.gov.pl.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
- 3. Doświadczenie wykonawcy - 20
- 4. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY dla 12 osób.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla 12 osób bezrobotnych 1.Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych, celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do zawodu. 2. W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.gov.pl.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
- 3. Doświadczenie wykonawcy - 20
- 4. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: OPIEKUN OSÓB CHORYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH- dla 15 osób.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla 15 osób bezrobotnych 1.Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych, celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do zawodu. 2. W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.gov.pl.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
- 3. Doświadczenie wykonawcy - 20
- 4. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 20
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- "Kontrakt serwisowy - rezonans magnetyczny GE Signa Explorer sn. RD0711"
- Zakup kruszywa łamanego tj: - mieszanka 0-31,5 w ilości 800 ton, - mieszanka 0-63 w ilości 800 ton wraz z sukcesywną dostawą na plac budowy - tj. teren Powiatu Przemyskiego
- OPRACOWANIE WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ W RAMACH ZADANIA "BUDOWA BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W PRZEMYŚLU"
- ZINTEGROWANE INWESTYCJE TERYTORIALNE MOF PRZEMYŚL. OPRACOWANIE WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ W RAMACH ZADANIA POD NAZWĄ: "PRZEMYSKI PARK REKREACYJNY - BASENY ZEWNĘTRZNE" ...
- Dostawy ziemiopłodów - cz. I
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia"
- Przeprowadzenie specjalistycznych kursów i szkoleń zawodowych z zakresu kwalifikacji eksploatacyjnych i dozorowych G1 dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku
- Szkolenie grupowe dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu pod nazwą: "Ustawa o rynku pracy i służbach zatrudnienia - kompendium wiedzy pracownika powiatowego urzędu pracy"
- Przeprowadzenie kursów stacjonarnych dla grup uczniów"- 2 części zamówienia
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej w ramach projektu
- Przeprowadzenie kursu z podstaw pneumatyki przemysłowej w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.