eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych do WZZOZCLChPłiR w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-05

Łódź: Dostawa drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych do WZZOZCLChPłiR w Łodzi
Numer ogłoszenia: 108378 - 2012; data zamieszczenia: 05.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji , ul. Okólna 181, 91-520 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6177351, 6590412, faks 042 6590412.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumpluc.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych do WZZOZCLChPłiR w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych do WZZOZCLChPłiR w Łodzi. Wartość przedmiotu zamówienia poniżej 200 tys. euro. Przedmiot zamówienia podzielony na części..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 33.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww warunek, jeżeli złoży oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony dokument metodą warunku granicznego spełnia -nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww warunek, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a których łączna wartość stanowi sumę kwot części na które Wykonawca składa ofertę, podanych odpowiednio dla każdej części zamówienia w tabeli poniżej, wraz z podaniem wartości tych dostaw, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów - referencje potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. nr części 1 400,00 zł 2 600,00 zł 3 400,00 zł 4 400,00 zł 5 2 100,00 zł 6 1 320,00 zł 7 1 400,00 zł 8 480,00 zł 9 7 400,00 zł 10 150,00 zł 11 200,00 zł 12 40,00 zł 13 2 400,00 zł 14 250,00 zł 15 830,00 zł 16 300,00 zł 17 1 400,00 zł 18 1 200,00 zł 19 650,00 zł 20 1 400,00 zł 21 300,00 zł 22 328,00 zł 23 500,00 zł 24 3 500,00 zł 25 4 000,00 zł 26 840,00 zł 27 4 000,00 zł 28 2 600,00 zł 29 70 000,00 zł 30 46 800,00 zł 31 1 090,00 zł 32 2 100,00 zł 33 15 000,00 zł Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone dokumenty metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww warunek, jeżeli złoży oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony dokument metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww warunek, jeżeli złoży oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony dokument metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww warunek, jeżeli złoży oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony dokument metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Oświadczenie Wykonawcy stwierdzające, że zaoferowane materiały medyczne odpowiadają wymogom wyrobów medycznych dopuszczonych do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 roku. Stosowne oświadczenie Wykonawcy w przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny. Informacja o zawartości oferty: Ofertę stanowi: Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Dokumenty składane z ofertą: -Załączniki - wymienione w pkt. 8.1-8.4 SIWZ -Formularz cenowy- Załącznik nr 3 do SIWZ -Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 8.6 -Próbki materiałów medycznych dla części 1,2,3,4 postępowania w ilościach określonych w załączniku nr 3 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zakupu przedmiotu umowy po cenach jednostkowych niższych niż w przedstawionych w ofercie z zachowaniem wymogów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, np. w przypadku okresowych promocji cenowych towaru, stosowanych przez producentów. Strony uzgadniają że w tym okresie dostawy towarów wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy będą realizowane przez Wykonawcę po cenach niższych, uwzględniających promocję cenową, po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego w formie pisemnej. Zamawiający dopuszcza zmianę ceny w trakcie realizacji umowy w przypadku zmiany stawek VAT w chwili wejścia w życie stosownie w tym zakresie aktów prawnych, po wcześniejszym uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrumpluc.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Okólna 181 Łódź, Pawilon C, I piętro (Dział Zamówień Publicznych).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2012 godzina 09:00, miejsce: ul. Okólna 181 Łódź, Pawilon C, II piętro (Kancelaria Zespołu).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koreczek Luer-Lock kombi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koreczek Luer-Lock kombi Szt 1500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Łącznik Y do drenów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łącznik Y do drenów Szt 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Łącznik prosty do drenów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łącznik prosty do drenów Szt 250.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Adapter do uchwytów ESA 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Adapter do uchwytów ESA 1 Szt 1000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Nebulizator dla dzieci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nebulizator dla dzieci szt 700.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Aparat do nawilżania powietrza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do nawilżania powietrza szt 200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Butle do reduktora (Pojemnik A 21).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Butle do reduktora (Pojemnik A 21) Szt 130.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Filtr do lampy bakteriobójczej przepływowej 50.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtr do lampy bakteriobójczej przepływowej Szt 650.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kaniula dotętnicza z zaworem odcinającym typu FolSwitchTM (Atrerial Caniula z syst on-off).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniula dotętnicza z zaworem odcinającym typu FolSwitchTM (Atrerial Caniula z syst on-off) szt 800.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Klips na nos wielorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klips na nos wielorazowego użytku Szt 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Palnik bakteriobójczy TUV 55 W.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Palnik bakteriobójczy TUV 55 W Szt 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Papier do EKG z nadrukiem 100x50.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier do EKG z nadrukiem 100x50 Szt 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Rurka intubacyjna zbrojona.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurka intubacyjna zbrojona z gumy krzemowej, wielorazowego użytku, rozm, 8, 9 Szt 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Smoczki na butelkę OLA x 2szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Smoczki na butelkę OLA x 2szt Op 80.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Torebki samoprzylepne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torebki samoprzylepne 140 x 250 mm z atestem mikrobiologicznym i atestem szczelności x 200 szt Op 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Test biologiczny fiolkowy do kontroli sterylizacji parą wodną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test biologiczny fiolkowy do kontroli sterylizacji parą wodną Szt 60.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Test jakościowy kasetkowy do badania obecności Troponiny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test jakościowy kasetkowy do badania obecności Troponiny Szt 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Test paskowy do glukometru I XELL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test paskowy do glukometru I XELL Op 45.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Test paskowy do glukometru GLUKOKARD II x 50 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test paskowy do glukometru GLUKOKARD II x 50 szt Op 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Test paskowy do glukometru ACCU CHEK Active x 50 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test paskowy do glukometru ACCU CHEK Active x 50 szt Op 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Test paskowy do glukometru OPTIMUM XIDIO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test paskowy do glukometru OPTIMUM XIDIO x 50 szt Op 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Test paskowy do glukometru ONE TOUCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test paskowy do glukometru ONE TOUCH x 50 szt Op 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Test Bovie-Dick.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test Bovie-Dick - arkusze do kontroli sterylizacji parą wodną x 50szt, wskaźnik klasy 2 do określonej procedury testowej op 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Butle na wydzielinę do ssaka MEVACS M 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Butle na wydzielinę do ssaka MEVACS M 20 Szt 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Płótno jednostronnie gumowane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płótno jednostronnie gumowane szer 140cm m.b. 250.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: fartuchy przednie z folii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: fartuchy przednie z folii x 100 szt op 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Fartuchy chirurgiczne jałowe wykonane z włókniny polipropylenowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuchy chirurgiczne jałowe wykonane z włókniny polipropylenowej szt 700.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Komplet operacyjny niejałowy wykonany z włókniny polipropylenowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komplet operacyjny niejałowy wykonany z włókniny polipropylenowej kompl. 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Kaseta STERRAD*NX -5 cykli x 5 szt Chemiczny wskaźnik paskowy do sterylizacji plazmowej x 1000szt Chemiczny wskaźnik taśmowy do sterylizacji plazmowej -rolka 55m x 6 szt Test biologiczny BI CycleSure x 60 szt Pudełko zbiorcze na zużyte kasety do STERRAD*NX x 10 szt Włóknina KC (polipropylen) do sterylizacji plazmowej, 76 x 76 cm x 300 arkuszy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaseta STERRAD*NX -5 cykli x 5 szt Op 45 Chemiczny wskaźnik paskowy do sterylizacji plazmowej x 1000szt Op 10 Chemiczny wskaźnik taśmowy do sterylizacji plazmowej -rolka 55m x 6 szt Op 5 Test biologiczny BI CycleSure x 60 szt Op 8 Pudełko zbiorcze na zużyte kasety do STERRAD*NX x 10 szt Op 25 Włóknina KC (polipropylen) do sterylizacji plazmowej, 76 x 76 cm x 300 arkuszy Op 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Cewnik moczowodowy podwójny PIGTAIL 7F/30/2 Cewnik moczowodowy Cuvelaira 5F/70 - 7F/70 Cewnik moczowodowy Nelatona 4F/70 - 7F/70 Cewnik moczowodowy Oliwka 5F/70 - 7F/70 Prowadnik prosty pokryty teflonem 0,38 x 150 Zestaw do nephrostomii 10 F, 12F x45cm. Prowadnik J typ Lunderquist 038 x 80cm Zestaw do szynowania wewnętrznego moczowodów Zestaw do cystostomii 12F Dren brzuszny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik moczowodowy podwójny PIGTAIL 7F/30/2 szt 20 Cewnik moczowodowy Cuvelaira 5F/70 - 7F/70 szt 300 Cewnik moczowodowy Nelatona 4F/70 - 7F/70 szt 300 Cewnik moczowodowy Oliwka 5F/70 - 7F/70 szt 20 Prowadnik prosty pokryty teflonem 0,38 x 150 Szt 250 Zestaw do nephrostomii 10 F, 12F x45cm. Szt 90 Prowadnik J typ Lunderquist 038 x 80cm Szt 150 Zestaw do szynowania wewnętrznego moczowodów Szt 220 Zestaw do cystostomii 12F szt 30 Dren brzuszny szt 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Trzonki do lusterek krtaniowych Lusterka krtaniowe śr. 14 - 24mm Nożyczki chirurgiczne 165cm proste ostre końce Nożyczki chirurgiczne 165cm proste tępe końce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trzonki do lusterek krtaniowych szt 10 Lusterka krtaniowe śr. 14 - 24mm Szt 30 Nożyczki chirurgiczne 165cm proste ostre końce Szt 5 Nożyczki chirurgiczne 165cm proste tępe końce Szt 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Kolba szklana próżniowa 3000ml Kolba szklana próżniowa 5000ml Rurki ze szkła borokrzemowego Szkiełka mikroskopowe z mankietem Sączki WHATMAN 42.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolba szklana próżniowa 3000ml Szt 3 Kolba szklana próżniowa 5000ml Szt 2 Rurki ze szkła borokrzemowego Szt 30 Szkiełka mikroskopowe z mankietem op 70 Sączki WHATMAN 42 op 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Filtr bakteriobójczy do koncentratora MARK 5 plus i New Life Filtr zewnętrzny (gąbka) do koncentratora New Life Filtr wewnętrzny (filcowy) do koncentratora NewLife Filtr zewnętrzny (gąbka) do koncentratora MARK 5 plus Filtr wlotowy wewnetrzny do koncentratora MARK 5 plus Nawilżacz do koncentratora MARK 5 plus.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtr bakteriobójczy do koncentratora MARK 5 plus i New Life szt. 50 Filtr zewnętrzny (gąbka) do koncentratora New Life szt. 50 Filtr wewnętrzny (filcowy) do koncentratora NewLife szt. 200 Filtr zewnętrzny (gąbka) do koncentratora MARK 5 plus szt. 50 Filtr wlotowy wewnetrzny do koncentratora MARK 5 plus szt. 250 Nawilżacz do koncentratora MARK 5 plus szt. 250.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.