To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-14
Ogłoszenie nr 108392 - 2017 z dnia 2017-07-14 r.
Bielsko-Biała: Dostawa i montaż nowego dźwigu szpitalnego wraz z demontażem aktualnie użytkowanego dźwigu w budynku Pawilonu nr II Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białe
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 535865-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny
7214718700000, ul.
ul. Sobieskiego
83,
43-300
Bielsko-Biała, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
33828 40 00,828 40 40,828 40, faks
338 151 630, e-mail
zp@szpitalpediatryczny.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalpediatryczny.pl
Adres profilu: www.szpitalpediatryczny.pl/zamowienia/news.php
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż nowego dźwigu szpitalnego wraz z demontażem aktualnie użytkowanego dźwigu w budynku Pawilonu nr II Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białe
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-D-23/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowego dźwigu szpitalnego w budynku Pawilonu nr II Szpitala Pediatrycznego w Bielsku - Białej, w miejsce obecnie czynnego i użytkowanego dźwigu typu dźwig osobowy (szpitalny) - prod. ZUD Warszawa 1964r. Zakres zamówienia obejmuje: 1) demontaż użytkowanego obecnie dźwigu szpitalnego wraz z jego utylizacją, 2) wykonanie niezbędnych robót budowlanych i elektrycznych w istniejącym szybie i maszynowni mających na celu ich dostosowanie do montażu nowego dźwigu, 3) dostarczenie fabrycznie nowego dźwigu, jego rozładunek i przemieszczenie do miejsca jego montażu, 4) wykonanie dokumentacji w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia oraz dokonanie uzgodnień i czynności odbioru technicznego, 5) montaż dostarczonego dźwigu, 6) wykonanie prób technicznych i uruchomienie dźwigu, 7) rejestrację dźwigu w Urzędzie Dozoru Technicznego (na podstawie pisemnego upoważnienia Zamawiającego - koszty rejestracji ponosi Zamawiający), 8) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji dźwigu(w szczególności dokumentacji techniczno-ruchowej i instrukcji eksploatacji), 9) przeszkolenie wyznaczonego personelu Zamawiającego w zakresie funkcjonowania komunikacji awaryjnej i postępowania w zakresie uwalniania osób uwięzionych w kabinie, 10) dostawę i montaż kompletnego systemu monitorująco-rejestracyjnego (w tym co najmniej: kamera, rejestrator ,monitor), umożliwiającego: a) stały-ciągły monitoring kabiny dźwigu, b) minimum 30 dniowy zapis obrazu z prowadzonego monitoringu, - przy czym monitor oraz rejestrator obrazu winien być posadowiony i zainstalowany w pomieszczeniu dyżurki pielęgniarskiej na poziomie I - szego pietra Pawilonu nr II /Oddział Pediatryczny/, 11) skredytowanie zadania do dnia 31.03.2018r. na kwotę mniejszą o 44 184,00 zł brutto, w stosunku do złożonej oferty, zapłata kwoty 44 184,00 zł dokonana zostanie w terminie do 60 dni po odbiorze końcowym robót. Szczegółowy opis zamawianego dźwigu szpitalnego określa załącznik nr 1 do zał. nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy). Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy. Wykonawca udzieli rękojmi na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 2 lata. Przedłużenie terminu rękojmi podlega punktacji zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego w rozdziale XIII SIWZ - OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed przygotowaniem i sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej. W celu umówienia terminu do dokonania wizji lokalnej należy skontaktować się telefonicznie z mgr Czesławem Kapałą Z-cą Dyrektora ds. Administracyjno - Technicznych pod nr tel. 33 828 40 41 lub z Ireną Farugą - Kierownikiem Działu Administracyjno - Eksploatacyjnego pod nr 33 828 40 00 albo 33 828 40 19. Ustalanie terminu winno odbywać się z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby umożliwić Zamawiającemu wyznaczenie terminu wizji najpóźniej do dnia 28.06.2017 r. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. W okresie trwania gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania wszelkich okresowych czynności serwisowych i napraw - włącznie z wymianą części zamiennych i dojazdem (których koszt należy wliczyć w zaoferowaną cenę). W okresie trwania gwarancji Wykonawca na swój koszt zobowiązuje się do usuwania wszystkich awarii związanych z funkcjonowaniem urządzenia, przy czym czas reakcji nie może być dłuższy niż 1 godzina od momentu zgłoszenia, niezależnie od pory dnia i we wszystkie dni tygodnia. Warunki dotyczące zamówienia, w tym również jego wykonania, określone zostały także w projekcie umowy w Załączniku nr 6 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
42416100-6
Dodatkowe kody CPV:
45313100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT182926.83 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 235194.45 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji zadania pn.: "Rozbudowa Inteligentnego Systemu Transportowego w Bielsku-Białej - ETAP III"
- Świadczenie usług medycznych na potrzeby Ośrodka Przeciwdziałania Problemom Alkoholowym w Bielsku-Białej w 2025 roku
- Zakup ambulansu z wyposażeniem dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
- Dostawa mebli dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku-Białej
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego w Bielsku-Białej w latach 2025 - 2026
- Sprzątanie filii Książnicy Beskidzkiej w roku 2025.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.