eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bogdaniec › Dostawa materiałów do przygotowania kompostu dla potrzeb szkółki lesnej Nadleśnictwa Bogdaniec



Ogłoszenie z dnia 2007-06-28

Bogdaniec: Dostawa materiałów do przygotowania kompostu dla potrzeb szkółki lesnej Nadleśnictwa Bogdaniec
Numer ogłoszenia: 108415 - 2007; data zamieszczenia: 28.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe reprezentujące Skarb Państwa Nadleśnictwo Bogdaniec, ul. Leśna 17, 66-450 Bogdaniec, woj. lubuskie, tel. 095 7284350 w. 0.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do przygotowania kompostu dla potrzeb szkółki lesnej Nadleśnictwa Bogdaniec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów do przygotowania kompostu dla potrzeb szkółki lesnej Nadleśnictwa Bogdaniec: torf w ilości 1000m3 pomiot indyczy (obornik) 240m3

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 10.22.00.00 - Torf Kod CPV wg słownika 2008: 09.11.22.00 - Torf Oryginalny kod CPV: 24.15.40.00 - Nawozy zwierzęce lub roślinne Kod CPV wg słownika 2008: 24.43.00.00 - Nawozy zwierzęce lub roślinne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium 1680.00zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Cena 100%
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2.Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3.Oświadczenie z art. 22 i 24; 4.Zaświadczenie potwierdzające spełnianie wymogów jakościowych Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, dotyczy systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich (dot. części nr 1)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl/bogdaniec

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bogdaniec ul. Leśna 17, pok. nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Bogdaniec ul. Leśna 17 pok. nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa torfu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis: Torf o stopniu rozkładu 15-30% , o strukturze włóknistej, pH (w wodzie) 3,0-6,0, pojemność wodna nie mniej niż 80%, wilgotność do 65%, analiza składu chemicznego na zawartość składników mineralnych, ilość 1000m3. Dostawa (transport, rozładunek, spryzmowanie) zamówienia własnym transportem wykonawcy do szkółki leśnej w Sosnach oddalonej od siedziby zamawiającego o ok. 15 km. nastąpi w dwóch terminach: do 15.08.2007r. - 500m3 do 30.11.2007r. - 500m3 Rozliczenie transakcji nastąpi po wykonaniu każdej dostawy zamówienia na podstawie faktury VAT, VAT RR, rachunku, a termin płatności nie będzie krótszy niż 14 dni..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 10.22.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa obornika (pomiot indyczy).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obornika (pomiotu indyczego) - 240m3 Dostawa (transport, rozładunek, spryzmowanie) zamówienia własnym transportem wykonawcy do szkółki leśnej w Sosnach oddalonej od siedziby zamawiającego o ok. 15 km. nastąpi : do 30.11.2007r. Rozliczenie transakcji nastąpi po wykonaniu dostawy zamówienia na podstawie faktury VAT, VAT RR, rachunku, a termin płatności nie będzie krótszy niż 14 dni..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.15.40.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.