eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleRemont budynku administracji oraz zakup materiałów ogólnobudowlanych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-28

Opole: Remont budynku administracji oraz zakup materiałów ogólnobudowlanych
Numer ogłoszenia: 108416 - 2007; data zamieszczenia: 28.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki w Opolu, ul. Kośnego 53, 45-372 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4433121, fax 077 4433021.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku administracji oraz zakup materiałów ogólnobudowlanych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń w budynku byłej apteki przy ul. Kośnego 53 w Opolu Zadanie nr 2 - demontaż istniejącej stolarki okiennej, parapetów lastrykowych, przeszklonych aluminiowych ścianek zewnętrznych, dostawa i montaż stolarki okiennej PCV wraz z montażem parapetów wewnętrznych, ścianek, drzwi aluminiowych. Zadanie nr 3 - dostawa farb Zadanie nr 4 - dostawa płytek podłogowych i ściennych Zadanie nr 5 - dostawa skrzydeł drzwiowych Zadanie nr 6 - dostawa wykładzin podłogowych PCV Zadanie nr 7 - dostawa materiałów ogólnobudowlanych Zadanie nr 8 - dostawa materiałów elektrycznych Zadanie nr 9 - dostawa materiałów hydraulicznych Zadanie nr 10 - dostawa wentylatorów Zadanie nr 11 - dostawa szafek hydrantowych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zadanie 1 - 5000,00 zł Zadanie 2 - 1500,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ma posiadać uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. Posiadać niezbędna wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Warunki będą oceniane na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca załączy do oferty w zadaniu 1 i 2 następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone wg druku stanowiącego załącznik nr 1-5. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, na kwotę odpowiadającą wartości oferty. 4) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę wartości oferty. 5) Wykaz osób które będą wykonywać zamówienie wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadanie wymaganych kwalifikacji wg druku stanowiącego załącznik nr 1-4 do specyfikacji. 6) Dokument potwierdzający, że kierownik budowy, który będzie wykonywać zamówienie spełnia wymagania zgodne z ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r. z późn. zm. tj. posiada odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz dołączy do oferty oświadczenie, wg załącznika nr 1-8 do specyfikacji, że w dniu podpisania umowy zostanie dostarczone aktualne zaświadczenie o przynależności do PIIB. 7) Oświadczenie wg załącznika nr 1-10 do specyfikacji o posiadaniu aprobaty technicznej, certyfikatów zgodności i atestów potwierdzających dopuszczenie materiałów budowlanych do powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 Prawa budowlanego z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.). 8) Wykaz min. 5 wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowanych jako wykonawca, porównywalnych z zakresem przedmiotu zamówienia określonym w niniejszym postępowaniu o wartości brutto (zrealizowanej na podstawie jednej umowy) nie niższej niż wartość oferty wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg druku stanowiącego załącznik nr 1-2 do specyfikacji. 9) Dowód wpłaty wadium. 2. Wykonawca załączy do oferty w zadaniu 3-11 następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone wg druku stanowiącego załącznik nr 1-5 do specyfikacji. 2) Oświadczenie wg załącznika nr 1-10 do specyfikacji o posiadaniu aprobaty technicznej, certyfikatów zgodności i atestów potwierdzających dopuszczenie materiałów budowlanych do powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 Prawa budowlanego z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.opole.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Logistyki Szpitala Wojewódzkiego w Opolu, ul. Kośnego 53, 45-372 Opole.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Pok. 202 lub sekretariat Szpitala Wojewódzkiego w Opolu, ul. Kośnego 53, 45-372 Opole.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa pomieszczeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń w budynku byłej apteki przy ul. Kośnego 53 w Opolu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stolarka okienna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Demontaż istniejącej stolarki okiennej, parapetów lastrykowych, przeszklonych aluminiowych ścianek zewnętrznych, dostawa i montaż stolarki okiennej PCV wraz z montażem parapetów wewnętrznych, ścianek, drzwi aluminiowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Farby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup farb.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Płytki podłogowe i ścienne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytki podłogowe i ścienne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.26.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Skrzydła drzwiowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skrzydła drzwiowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.12.22.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykładzina podłogowa PCV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykładzina podłogowa PCV.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.22.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Materiały ogólnobudowlane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały ogólnobudowlane.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.26.30.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Materiały elektryczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały elektryczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.21.13.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Materiały hydrauliczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały hydrauliczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.52.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wentylatory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wentylatory.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.23.22.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Szafki i zawory hydrantowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafki i zawory hydrantowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.13.11.50-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.