To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-11
Suwałki: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku przychodni medycznej przy ul. Putry 9 w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 108418 - 2011; data zamieszczenia: 11.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96285 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach, ul. Wigierska 32, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 563 50 00, faks 87 563 50 79.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku przychodni medycznej przy ul. Putry 9 w Suwałkach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Zakres zamówienia obejmuje wymianę stolarki okiennej o wymiarach: - okno szer. 2100 x wys. 1800 - szt. 9 - okno szer. 1800 x wys. 1800 - szt. 2 - okno szer. 1500 x wys. 1800 - szt. 17 - okno szer. 1200 x wys. 1800 - szt. 9 - okno szer. 900 x wys. 1800 - szt. 4 - okno szer. 900 x wys. 600 - szt. 15 1). Demontaż istniejącej stolarki okiennej z podaniem jej utylizacji. 2). Montaż nowej stolarki okiennej z regulacją okuć o parametrach jak niżej: a) profil PCV pięciokomorowy, kolor biały b) zestaw dwuszybowy- szkło float , wsp. K =1,1W/ (m2K) minimum c) wymiary i wygląd stolarki do montażu według załącznika nr 1 do protokołu typowania robót d) możliwość wentylacji poprzez rozszczelnienie e)dokonanie własnego pomiaru z natury f) demontaż i ponowny montaż starych podokienników zewnętrznych g) uszczelnienie pianką poliuretanową styków ościeżnic z murem , h) uzupełnienie tynków na ościeżach zewnętrznych i wewnętrznych wraz z pomalowaniem. II. Zakres zamówienia obejmuje wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej dwuskrzydłowej o wymiarach: - drzwi zewnętrzne dwuskrzydłowe o wym. szer. 1800 x wys. 2180 szt. 1 1. Demontaż istniejącej stolarki drzwiowej z poddaniem jej utylizacji 2. Montaż nowej stolarki drzwiowej dwuskrzydłowej z regulacją okuć o parametrach jak niżej a) profil PCV, kolor biały b) zestaw dwuszybowy, szklenie szybą P-4 , wsp. K 1,1 (m2K) minimum c) wyposażone w zamek wielopunktowy rolkowy, pochwyt drzwiowy prostokątny, samozamykacz, cztery zawiasy, jedno skrzydło ryglowane górą i dołem d) wymiary i wygląd stolarki do montażu według załącznika nr 1 do protokołu typowania robót e) dokonanie własnego pomiaru z natury f) uszczelnienie pianką poliuretanową styków ościeżnic z murem g) uzupełnienie tynków na ościeżach zewnętrznych i wewnętrznych wraz z pomalowaniem. III. Zakres zamówienia obejmuje wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej jednoskrzydłowej o wymiarach: - drzwi zewnętrzne jednoskrzydłowe o wym. szer. 1000 x wys.2000 szt.. 1 1. Demontaż istniejącej stolarki drzwiowej z poddaniem jej utylizacji 2. Dostosowanie poprzez zamurowanie części istniejącego otworu do wymiarów nowej stolarki -0,36 m3 3. Montaż nowej stolarki drzwiowej jednoskrzydłowej z regulacją okuć o parametrach jak niżej: a) Profil PCV, kolor biały, pełne b) wyposażone w zamek wielopunktowy, samozamykacz, cztery zawiasy c) wymiary i wygląd stolarki do montażu według załącznika nr 1 do protokołu typowania robót d) dokonanie własnego pomiaru z natury e) uszczelnienie pianką poliuretanową styków ościeżnic z murem , f) uzupełnienie tynków na ościeżach zewnętrznych i wewnętrznych wraz z pomalowaniem. IV. Zakres zamówienia obejmuje wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej dwuskrzydłowej z naświetlem o wymiarach: - drzwi zewnętrzne dwuskrzydłowe z naświetlem o wym. Szer. 1450xwys. 2700 szt. 1 1. Demontaż istniejącej stolarki drzwiowej z poddaniem jej utylizacji 2. .Montaż nowej stolarki drzwiowej dwuskrzydłowej z naświetlem z regulacją okuć o parametrach jak niżej: a) profil PCV, kolor biały, b) naświetle szklenie zestaw dwuszynowy, WSP. K 1,1 (m2K) minimum c) wyposażone w zamek wielopunktowy, cztery zawiasy, jedno skrzydło regulowane górą i dołem d) wymiary i wygląd stolarki do montażu według załącznika nr 1 do protokołu typowania robót e) dokonanie własnego pomiaru z natury f) uszczelnienie pianką poliuretanową styków ościeżnic z murem , g) uzupełnienie tynków na ościeżach zewnętrznych i wewnętrznych wraz z pomalowaniem..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe A.T.C. PLASTIK Sych, Nieścier, Filipiak Spółka jawna, ul. Jermakowicza 12, 16-315 Lipsk, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51750,00
Oferta z najniższą ceną: 51750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 76253,96
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa instrumentów - saksofony, klarnety, flety i fagottino
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap I
- Świadczenie usług transportu na rzecz Szpitala Wojewózkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 69 w budynku przy ul. Brackiej 18 w Warszawie
- Klub Malucha w Szczebrzeszynie
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.