Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-21
Twardogóra: Wymiana sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przyłączami wod.-kan. oraz przebudowę jezdni i chodników w ul. Sienkiewicza w Twardogórze
Numer ogłoszenia: 108459 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Wrocławska 15, 56-416 Twardogóra, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 315-80-60, 315-80-69, fax 0-71 315-80-60.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.twardogora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przyłączami wod.-kan. oraz przebudowę jezdni i chodników w ul. Sienkiewicza w Twardogórze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot obejmuje wymianę sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przyłączami wod.-kan. oraz przebudowę jezdni i chodników w ul. Sienkiewicza w Twardogórze obejmującą m.in.: geodezyjne wytyczenie robót i pełną obsługę geodezyjną, roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne, usunięcie starej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, ułożenie sieci wodociągowej wraz z przyłączami, ułożenie kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, ułożenie kanalizacji deszczowej, przebudowa jezdni i chodników, organizację ruchu zastępczego, sporządzenie dokumentacji powykonawczej, prace porządkowe, zabezpieczające.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu są zobowiązani do wniesienia wadium w kwocie: 4.000,00 złotych, do godz. 10:00 dnia 16 czerwca 2008 roku..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: są dopuszczeni do obrotu gospodarczego i prowadzą działalność gospodarczą w zakresie budowy dróg, budowy sieci sanitarnych (wodociągowych i kanalizacyjnych), 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 2.1. Wykażą się doświadczeniem przy realizacji jako Generalny Wykonawca minimum jednego obiektu podobnego do przedmiotu zamówienia zrealizowanego w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2.2. Wykażą, że dysponują osobami, które są zdolne do wykonania zamówienia i będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj.: uprawniony kierownik robót w branży sanitarnej i drogowej, Osoba ta powinna być członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, oraz min 5 osobowa brygada pracowników budowlanych i drogowych. 2.3. Wykażą, że dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia tj. koparko-ładowarka - 1 szt, samochód skrzyniowy min. 5t - 1 szt, zagęszczarka spalinowa, 200 kg - 1 szt, walec wibracyjny - 1 szt. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2, oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych. 5 Zapoznali się z dokumentacją projektową wymienioną w rozdziale 3 niniejszej SIWZ. 6. Dokonali wizji lokalnej terenu gdzie będzie wykonywany przedmiot zamówienia. 7. Wniosą wadium określone w rozdziale 8 niniejszej SIWZ. 8. Udzielą, co najmniej 36 miesięcy gwarancji i rękojmi na zrealizowany przedmiot zamówienia. 9. Przyjmą warunki umowy proponowane przez Zamawiającego. Ocena spełniania warunków zostanie przeprowadzona na zasadzie: spełnia/nie spłenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. aktualne oświadczenie wykonawcy, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz należy przygotować wg załącznika nr 4 do SIWZ. 4. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Wykaz należy przygotować wg załącznika nr 5 do SIWZ, 5. wykaz sprzętu przewidzianego do wykorzystania podczas realizacji zamówienia. Wykaz należy przygotować wg załącznika nr 7 do SIWZ, 6. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wg załącznika nr 6 do SIWZ, 7. Ksero dowodu wniesienia wadium. 8. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 2 do SIWZ). 9. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy. 10. Podpisany wzór umowy - stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ (należy podpisać i opieczętować każdą stronę wzoru umowy). 11. Świadectwo wizytacji terenu, na którym będą realizowane roboty wg załącznika nr 8 do SIWZ. 12. Oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z dokumentacją projektową, o której mowa w rozdziale 3 niniejszej SIWZ wg załącznika nr 9 do SIWZ. 13. Kalkulacja ceny ryczałtowej z rozbiciem na elementy wyszczególnione w załączniku nr 11 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym. 14. Proponowany przez Wykonawcę harmonogram realizacyjny zadania (tygodniowy) uwzględniający okres realizacji robót w rozbiciu na elementy wyszczególnione w załączniku nr 12 do SIWZ wg załącznika nr 10 do SIWZ. 15. Wypełnioną kartę gwarancyjną wg załącznika nr 12 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.twardogora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Wrocławska 15 56-416 Twardogóra.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej - SEKRETARIAT -pokoj nr 11 ul. Wrocławska 15 56-416 Twardogóra.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi dnia 16 czerwca 2008 roku, o godz. 11:00 w siedzibie zamawiającego. Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest mgr inż. Izabela Szkornik - Kierownik Zakładu Wodociągów i Kanalizacji, tel. 071-31-50-841, e-mail: zwik.twardogora@interia.pl
INNE PRZETARGI TWARDOGÓRA
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- PRZEBUDOWA BUDYNKU W ZWIĄZKU Z WYKONANIEM ZADANIA PN. "DOSTOSOWANIE KORYTARZY DO WYMOGÓW PRZECIWPOŻAROWYCH Z WYKONANIEM SYSTEMU ODDYMIANIA W BUDYNKU ZSP IM. JAROSŁAWA IWASZKIEWICZA W TWARDOGÓRZE
więcej: przetargi TWARDOGÓRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w m. Jenin, Gm. Bogdaniec
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Remont odcinków ulic Słowackiego oraz Skierniewickiej w Rawie Mazowieckiej
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowościach Sławoszowice i Duchowo, gm. Milicz
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.