To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-11
Warszawa: Postępowanie na sukcesywne dostawy ryb
Numer ogłoszenia: 108474 - 2015; data zamieszczenia: 11.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66912 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Logistycznych, ul. Słoneczna 37, 00-789 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 601 33 29, faks 22 601 50 11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja gospodarki budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie na sukcesywne dostawy ryb.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ryb przetworzonych i konserwowych, wg potrzeb Zamawiającego, opisanych w formularzach ofertowych dla poszczególnych części, stanowiących załączniki 1a-1j do SIWZ. Wykonawcy będą dostarczać przedmiot zamówienia dla poszczególnych części zamówienia do obiektów Centrum Usług Logistycznych, położonych w miejscach określonych w punkcie 1.2 SIWZ Wykonawca zobowiązany jest do: 1.1.1 sukcesywnego dostarczania PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem, w uzgodnionych przez Zamawiającego dniach i godzinach, 1.1.2 dostarczania towarów świeżych, pierwszego gatunku, zgodnych z obowiązującymi normami, opakowanych i przewożonych w warunkach zgodnych z wymaganiami HACCP, oznakowanych nazwą handlową produktu oraz aktualnym terminem przydatności do spożycia, 1.1.3 posiadania aktualnej decyzji inspektora powiatowego o zatwierdzeniu zakładu w zakresie rodzaju żywności objętej przedmiotem zamówienia, o której mowa w art. 61 i 62 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia - ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 136 poz.914 ze zm). 1.1.4 realizowania dostaw zgodnie z wymogami sanitarnymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (tekst jednolity Dz. U. z 2003r. nr 21 poz. 179), 1.1.5 dostarczania produktów spełniających wymagania określone w Ustawie o warunkach zdrowotnych (Dz. U. nr 31 poz. 265 z 2005r.), 1.1.6 dostarczania towarów środkiem transportu określonym w dokumentach dopuszczających środek transportu do przewozu towaru, 1.1.7 dostarczania towarów do obiektów wymienionych w pkt. 1.2, transportem na własny koszt i ryzyko, 1.1.8 dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczanego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego, 1.1.9 dołączania do każdej dostawy faktury VAT, z wyszczególnieniem produktów, ich ilości, ceny jednostkowej, kwoty VAT i kwoty brutto, 1.1.10 terminowego dostarczania zamówionych towarów. W przypadku nie dostarczenia przez Wykonawcę towarów w terminie, Zamawiającemu przysługuje prawo zakupu danego towaru u innego podmiotu i obciążenia Wykonawcy różnicą między ceną zakupu u innego podmiotu, a ceną wynikającą z umowy - w takim przypadku Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia towaru dostarczonego po terminie. Zamawiający składać będzie cząstkowe zamówienia telefonicznie, e-mailem lub faksem, wynikające z bieżącego zapotrzebowania. Zamawiający nie dopuszcza waloryzacji cen. Dostawa będzie realizowana w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu złożenia zamówienia. Strony ustalają, że w całym okresie obowiązywania umowy Wykonawca dostarcza zamówiony towar w jednostkowych cenach brutto nie wyższych niż określone w FORMULARZU OFERTOWYM. 1.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę do jednej lub większej ilości części. Zamówienie zostało podzielone na 10 niżej wymienionych części: 1.2.1. Część nr 1 Międzyzdroje - dostawa ryb przetworzonych i konserwowych do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego w Międzyzdrojach, położonego przy ul. Krótka 1, 72-500 Międzyzdroje, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1a do SIWZ - Formularz ofertowy dla części nr 1; 1.2.2. Część nr 2 Dziwnów - dostawa ryb przetworzonych i konserwowych do Ośrodka Wczasowego w Dziwnowie, położonego przy ul. kpr. Koniecznego 13, 72-418 Dziwnów, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1b do SIWZ - Formularz ofertowy dla części nr 2; 1.2.3. Część nr 3 Świnoujście - dostawa ryb przetworzonych i konserwowych do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego w Świnoujściu, położonego przy ul. Słowackiego 4/6, 72-600 Świnoujście, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1c do SIWZ - Formularz ofertowy dla części nr 3; 1.2.4. Część nr 4 Jurata - dostawa ryb przetworzonych i konserwowych do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Kaper w Juracie, położonego przy ul. Mestwina 45, 84-141 Jurata, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1d do SIWZ - Formularz ofertowy dla części nr 4; 1.2.5. Część nr 5 Zakopane - dostawa ryb przetworzonych i konserwowych do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Dafne w Zakopanem, położonego przy ul. Jagiellońska 30, 34-500 Zakopane oraz Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Pod Kozińcem w Zakopanem, położonym przy ul. Broniewskiego 10a, 34-500 Zakopane, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1e do SIWZ - Formularz ofertowy dla części nr 5; 1.2.6. Część nr 6 Polańczyk - dostawa ryb przetworzonych i konserwowych do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Jawor w Polańczyku, położonym przy ul. Zdrojowa 21, 38-610 Polańczyk, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1f do SIWZ - Formularz ofertowy dla części nr 6. 1.2.7. Część nr 7 Warszawa - dostawa ryb przetworzonych i konserwowych do obiektu Hotel Karat w Warszawie, położonego przy ul. Słoneczna 37, 00-789 Warszawa, do obiektu Hotel Łazienkowski w Warszawie, położonego przy ul. 29 Listopada 3B, 00-465 Warszawa oraz do obiektu Bufet Puławska położonego przy ul. Puławska 148/150, 02-624 Warszawa w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1g do SIWZ - Formularz ofertowy dla części nr 7; 1.2.8. Część nr 8 Szklarska Poręba - dostawa ryb przetworzonych i konserwowych do Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego Olimp w Szklarskiej Porębie położonego przy ul.1 Maja 62, 58-580 Szklarska Poręba oraz do Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego Rzemieślnik w Szklarskiej Porębie położonego przy ul. Górnej 21, 58-580 Szklarska Poręba w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1h do SIWZ - Formularz ofertowy dla części nr 8. 1.2.9. Część nr 9 Ustka - dostawa ryb przetworzonych i konserwowych do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Morskie Uroczysko, położonego w Ustce-Uroczysko, 76-270 Ustka, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1i do SIWZ - Formularz ofertowy dla części nr 9; 1.2.10. Część nr 10 Poznań - dostawa ryb przetworzonych i konserwowych do obiektu Hotel Jowisz w Poznaniu, położonego przy ul. Dojazd 34, 60-631 Poznań oraz do obiektu Hotel Olimpia położonego przy ul. Taborowej 8, 60-790 Poznań w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1j do SIWZ - Formularz ofertowy dla części nr 10; 1.3. Zamawiający nie przewiduje zakupów w ramach prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.4. Kod CPV przedmiotu zamówienia: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane 1.5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 PZP. 1.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.7. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga wskazania w załączniku nr 1 (Oferta) części (zakresu) zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 1.8. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 -3 PZP, zawartym w SIWZ. Wykonawca powołujący się na te rozwiązania jest zobowiązany wykazać w ofercie, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 1.9. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zostały wymienione znaki towarowe, wskazaniu temu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Pod pojęciem produktu równoważnego zamawiający rozumie produkt o wymogach jakościowych i smakowych nie gorszych niż właściwe dla wskazanego nazwą produktu. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego, wykonawca w składanej ofercie (formularzu cenowym) zobowiązany jest podać nazwę oferowanego równoważnego produktu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Miedzyzdroje
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"IMPERIAL-KOŁOBRZEG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"IMPERIAL-KOŁOBRZEG" SP. Z O.O.
- Imperial-Kołobrzeg A. Łuczka, Zb. Łuczka sp. j., ul. Albatrosa 11, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16050,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16351,65
Oferta z najniższą ceną: 16351,65 / Oferta z najwyższą ceną: 16351,65
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Świnoujście
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"IMPERIAL-KOŁOBRZEG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"IMPERIAL-KOŁOBRZEG" SP. Z O.O.
- Imperial-Kołobrzeg A. Łuczka, Zb. Łuczka sp. j., ul. Albatrosa 11, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11022,48
Oferta z najniższą ceną: 11022,48 / Oferta z najwyższą ceną: 11022,48
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zakopane
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Samar sp. z o.o., Tarnowska 113, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11550,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10744,78
Oferta z najniższą ceną: 10744,78 / Oferta z najwyższą ceną: 13173,10
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Polańczyk
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Iglotex Kraków sp. z o.o., Filia Rzeszów,, Pogwizdów Nowy 662, 36-062 Zaczernie, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12262,28
Oferta z najniższą ceną: 12262,28 / Oferta z najwyższą ceną: 12262,28
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Warszawa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"IMPERIAL-KOŁOBRZEG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"IMPERIAL-KOŁOBRZEG" SP. Z O.O.
- Imperial-Kołobrzeg A. Łuczka, Zb. Łuczka sp. j., ul. Albatrosa 11, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55412,28
Oferta z najniższą ceną: 51537,50 / Oferta z najwyższą ceną: 55412,28
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Ustka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Punkt skupu i sprzedaż hurtowa ryb Alga Karol Szcześniak, ul. Grunwaldzka 12/60, 76-270 Ustka, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9444,75
Oferta z najniższą ceną: 9444,75 / Oferta z najwyższą ceną: 9444,75
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Poznań
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA RYBKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA RYBKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Hurtownia Rybka s.c., ul. Częstochowska 211, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27742,02
Oferta z najniższą ceną: 27742,02 / Oferta z najwyższą ceną: 35684,26
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług sprzątania i czyszczenia w pomieszczeniach zajmowanych przez zamawiającego głównie w budynku położonym przy Alejach Jerozolimskich 181C w Warszawie
- Kompleksowa obsługa z zakresu automatyki i elektryki obiektów hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Gliwicach (diagnostyka i usuwanie awarii oraz skutków tych awarii).
- Opracowanie koncepcji zmiany zagospodarowania terenu zieleni przy ul. Oś Królewska na odcinku od ul. Sarmackiej do ul. Kieślowskiego
- System do neutralizacji i wspomagania procesów technologicznych
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 80 godzin lekcyjnych indywidualnego kursu języka angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, włoskiego w trybie ON-LINE z native speakerem
- Dostawa produktów leczniczych rozliczanych z pakietu chemioterapii określonych w 10 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej od 1 maja 2025 do 31 sierpnia 2025
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej od 1 maja 2025 do 31 sierpnia 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 37 a
- dostawa: aparatura medyczna, meble medyczne, sprzęt medyczny jednorazowego użytku i wielorazowy, materiały szewne, materiały stomatologiczne, narzędzia, osprzęt do aparatów okulistycznych, sprzęt angiograficzny, sprzęt medyczny ogólnego zastosowania, spr
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.