eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceRemont pomieszczeń Izby Przyjęć dla pacjentek ginekologicznych i położniczych, malowanie Poradni dla Kobiet, remont korytarza w obrębie Izby Przyjęć ( poziom -1) i na poziomie 0 ( przy windach, w holu głównym i przy pomieszczeniach administracji)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-22

Gliwice: Remont pomieszczeń Izby Przyjęć dla pacjentek ginekologicznych i położniczych, malowanie Poradni dla Kobiet, remont korytarza w obrębie Izby Przyjęć ( poziom -1) i na poziomie 0 ( przy windach, w holu głównym i przy pomieszczeniach administracji)
Numer ogłoszenia: 108491 - 2015; data zamieszczenia: 22.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wielospecjalistyczny Sp. z o.o. , ul. Kościuszki 1, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 231 90 49, faks 32 331 65 84.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szwg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot leczniczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń Izby Przyjęć dla pacjentek ginekologicznych i położniczych, malowanie Poradni dla Kobiet, remont korytarza w obrębie Izby Przyjęć ( poziom -1) i na poziomie 0 ( przy windach, w holu głównym i przy pomieszczeniach administracji).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace remontowe i renowacyjne części pomieszczeń budynku szpitala, których rozmiar i rodzaj podano szczegółowo w przedmiarze robót oraz w specyfikacji przetargowej. W szczególności są to pomieszczenia Izby Przyjęć oraz korytarze szpitalne z zakresem malowanie ścian, wymiana wykładziny ściennej z płytek, wykonanie sufitu podwieszanego o konstrukcji metalowej z wypełnieniem z płyt z włókien mineralnych, montaż opraw rastrowych, wymiana posadzki z płytek, demontaż i montaż drzwi wewnętrznych, rozebranie starej posadzki z płytek i wykonanie posadzki z wykładziny rulonowej PCV w kolorze dostosowanym do istniejącej w Szpitalu kolorystyki wykładzin, Wymagania co do wykładziny podłogowej z PCV określone zostały w przedmiarze robót. Zamawiający wymaga, by wykładzina była dobrego gatunku.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 28.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz prawidłowo ukończył co najmniej 1 zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia o wartości minimum 50.000 zł netto. - Jako zamówienia potwierdzające spełnienie warunków wiedzy i doświadczenia, Zamawiający rozumie zamówienie zrealizowane (zakończone i odebrane protokołem częściowym lub końcowym) polegające na robotach budowlanych lub remontowych ogólnobudowlanych o wartości 50.000 zł netto (słownie pięćdziesiąt tysięcy zł netto bez podatku VAT). Jako dokumenty dotyczące realizacji robót z ostatnich 5 lat Zamawiający uzna dokumenty dotyczące robót, które zostały wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    opis techniczny bądź folder lub katalog oferowanej wykładziny rulonowej PCV

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3.oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów 4. WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH WYKONANYCH W SPOSÓB NALEŻYTY - w zakresie niezbędnym celu oceny spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia ze wskazaniem rodzaju robót budowlanych,daty rozpoczęcia i zakończenia, miejsca wykonania, wartości wykonanych robót.Do powyższego wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące , że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.Dowodami są dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót ze wskazaniem, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone lub poświadczenie,  inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz, którego roboty budowlane wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) wywołane przyczynami zewnętrznymi, które w sposób obiektywny uzasadniają potrzebę tej zmiany, niepowodujące zachwiania równowagi ekonomicznej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, 2) w zakresie terminu i sposobu wykonania umowy w przypadku, gdy - niezbędna jest zmiana sposobu wykonania lub terminu realizacji przedmiotu umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy, - dopuszcza się przedłużenie terminu końcowego o taką liczbę dni, w których prace nie były realizowane ze względu na prowadzoną kontrolę Akredytacyjną. 3) w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, 4) w zakresie zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szwg.pl/szpital/zapytania-ofertowe.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wielospecjalistyczny sp. z o.o., 44-100 Gliwice ul. Kościuszki 1 sekretariat Zarządu.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2015 godzina 14:00, miejsce: Szpital Wielospecjalistyczny sp. z o.o., 44-100 Gliwice ul. Kościuszki 1 sekretariat Zarządu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.