Ogłoszenie z dnia 2016-06-28
Prochowice: Przebudowa drogi powiatowej nr 2179D w Kawicach.
Numer ogłoszenia: 108493 - 2016; data zamieszczenia: 28.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prochowice , ul. Rynek 1, 59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8584342 lub 8584343, faks 076 8584581.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prochowice.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 2179D w Kawicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zadania inwestycyjnego pn Przebudowa drogi powiatowej nr 2179D w Kawicach - działka nr 824/1 na odcinku 0,5 km od drogi krajowej nr 94 do działki nr 820 (droga gminna), polegające na należytym wykonania wszystkich niezbędnych robót budowlanych, opisanych dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiących tom III SIWZ, gwarantujących w rezultacie oddanie Zamawiającemu należycie przebudowanego odcinka drogi, zapewniającego prawidłową eksploatację i użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem. Zadanie polega na przebudowaniu 0,5km odcinka drogi wraz z chodnikiem, zjazdami na posesje oraz odwodnieniem drogi, do parametrów określonych w dokumentacji projektowej, z dostosowaniem do wymogów dla drogi klasy D - dojazdowa. Zadanie obejmuje między innymi: - korektę geometrii i wysokości jezdni; - zmianę nawierzchni jezdni - wykonanie nakładki asfaltowej na istniejącej nawierzchni z kostki kamiennej (jezdnia szerokości docelowej 5,0m oraz odcinkami 4,5m w związku z istniejącą granicą pasa drogowego oraz zagospodarowaniem terenu np. budynki mieszkalne); - poszerzenie istniejącej nawierzchni jezdni do szerokości projektowanych w postaci wykonania nowych warstw konstrukcyjnych; - wymianę krawężników (na wystające oraz wtopione najazdowy, betonowe); - wykonanie (lewostronnie) ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej; - wykonanie (prawostronnie) opaski ścieku z kostki kamiennej o szerokości 0,5m wzdłuż przebudowywanej drogi, umożliwiającej zbieranie i odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z jezdni do projektowanej i istniejącej sieci kanalizacji deszczowej; - wykonanie jednostronnego chodnika o szerokości 2,0m z miejscowymi przewężeniami w związku z istniejącym zagospodarowaniem terenu oraz granicą pasa drogowego; - wykonanie zjazdów i wjazdów na posesje, w granicach działki drogowej; - wykonanie dwóch kolektorów kanalizacji deszczowej (sieci z przykanalikami) odprowadzających wody opadowe i roztopowe z przebudowywanej drogi do istniejącej kanalizacji deszczowej z podczyszczeniem wód w separatorze substancji ropopochodnych, remont skarp i dna istniejącego wylotu, remont istniejącego odwodnienia powierzchniowego typu ściek oraz regulacja wysokościowa istniejących studzienek deszczowych wraz z wymianą elementów betonowych i wpustów żeliwnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja, stanowiąca tom III SIWZ w tym: projekt budowlany zatwierdzony decyzją pozwolenia na budowę, projekty wykonawcze: drogowy i kanalizacji deszczowej, przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). Wszystkie roboty budowlane, stanowiące przedmiot zamówienia, a opisane dokumentacją projektową i STWiOR, Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa, normami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, na warunkach ustalonych w zawartej umowie (Istotne postanowienia umowy określono w SIWZ - tom II)..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.31.50 - Roboty w zakresie regulacji ruchu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20.000zł. (dwadzieścia tysięcy)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego wg Załącznika nr 1 do formularza OFERTA.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zdolny do należytego wykonania zamówienia to taki Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej: -dwa zamówienia, polegające na budowie / przebudowie drogi na odcinku min. 0,5km z robotami rodzajowo zgodnymi z przedmiotem zamówienia, obejmującymi wykonanie m.in.: nawierzchni asfaltowej jezdni wraz z podbudową, chodników z krawężnikami, obrzeżami, ściekami ulicznymi, sieci kanalizacji deszczowej; oraz -dwa inne zamówienia, o wartości brutto powyżej 500.000zł. każde, polegające na remoncie dróg, nawierzchni jezdni, chodników, odwodnienia lub remoncie innej infrastruktury drogowej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do formularza OFERTA.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zdolny do należytego wykonania zamówienia to taki, który wykaże, że do wykonania zamówienia dysponuje co najmniej 2 osobami uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach: inżynieryjnej drogowej (kierownik budowy) oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (kierownik robót).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 2.000.000zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-Dowód wniesienia wadium -Pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. -W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. -Dokumenty o których mowa w pkt.8.4 SIWZ Informacja dla Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - okres gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian zostały przewidziane przez Zamawiającego i określone w treści SIWZ TOM II - Istotne postanowienia umowy, zgodnie z którymi zostanie zawarta Umowa w sprawie zamówienia publicznego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prochowice.com w zakładce: zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Prochowice,
59-230 Prochowice, ul. Rynek 1,
pokój 12-13 Referat Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej
w godzinach pracy Urzędu..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Prochowice, 59-230 Prochowice, ul. Rynek 1, pokój nr 16 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający planuje zrealizować zamówienie z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej. Zamawiający informuje, że złożył wniosek o przyznanie pomocy na operacje typu: Budowa lub modernizacja dróg lokalnych, w ramach poddziałania: Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii, w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich objętego PROW na lata 2014-2020 na dofinansowanie zamówienia pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 2179D w Kawicach. Jeżeli wnioskowane środki na współfinansowanie zamówienia nie zostaną przyznane Zamawiającemu, niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia zostanie unieważnione na podstawie art.93 ust.1a pkt 1) Pzp jako, że możliwość unieważnienia została przewidziana w ogłoszeniu o zmówieniu..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- Modernizacja kompleksów sportowych ORLIK 2012 w Siedlcach w ramach programu Modernizacja kompleksów sportowych Moje Boisko- ORLIK 2012 - Edycja 2024
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik",w tym budowa placu zabaw,obiekt. małej architek.,remont bud. szat.-sanitarn.,remont 2 boisk szkol.,zagospod. ter. ziel. przy SP nr 37,ul.Szpitalna nr9 w Łodzi
- Remont dróg gminnych polegający na ułożeniu nakładek asfaltowych na terenie gminy Jaktorów.
- "629-600-002 Inwestycje drogowe na terenie dróg gminnych - Rozbudowa drogi gminnej nr 111208R w km od 0+000 do 1+637,50" w ramach zadania pn.: "Rozbudowa ul. Misztale".
- "Przebudowa z rozbudową DP nr 1794B na odcinku Bełda - Stoczek w km 0+030 ÷ 2+630"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.