To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-17
Ogłoszenie nr 108520 - 2017 z dnia 2017-07-17 r.
Słupsk: Remont lokali komunalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529276-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk, działające w imieniu Miasta Słupsk jako zarządca nieruchomości komunalnych
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, krajowy numer identyfikacyjny
77128515500000, ul.
ul. Tuwima
4,
76200
Słupsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
59 842 82 93, faks
59 842 80 48, e-mail
zamowienia.publiczne@pgm.slupsk.pl; maciej.lesniak@pgm.slupsk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.pgm.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont lokali komunalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):8/DPZ/RB/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są: remont lokali komunalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska. 2. Zakres zamówienia: obejmuje wykonanie kompleksowych remontów 7 lokali komunalnych, w których zakres wchodzi remont instalacji sanitarnych i elektrycznych, roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Zamówienie będzie realizowane w lokalach znajdujących się w Słupsku przy ulicach: Niemcewicza 3/7 Zakres prac: demontaż kasetonów styropianowych, zerwanie posadzki z wykładziny PCV w kuchni, zerwanie starych tapet, wymiana drzwi do łazienki, montaż nawiewników higrosterowanych - 2 szt., montaż kratek wentylacyjnych, wymiana wodomierza, baterii umywalkowej i zlewozmywakowej, wymiana pieca gazowego, próba szczelności instalacji gazowej, wywóz i utylizacja gruzu. Niemcewicza 3/8 Zakres prac: wymiana okien skrzynkowych na PCV - 3 szt., montaż nawiewników higrosterowanych - 2 szt., wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, wymiana drzwi do lokalu, wywóz i utylizacja gruzu. Niemcewicza 21/11 Zakres prac: wymiana okien skrzynkowych na PCV - 4 szt., montaż nawiewników higrosterowanych - 3 szt., wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, wybicie otworu drzwiowego, zamurowanie wnęk podokiennych, wywóz i utylizacja gruzu. Niemcewicza 24/5 Zakres prac: wymiana okien skrzynkowych na PCV - 2 szt., montaż nawiewników higrosterowanych - 1 szt., wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, wywóz i utylizacja gruzu. Niemcewicza 24/10 Zakres prac: rozebranie okładzin z płytek ceramicznych w łazience, wymiana częściowa tynków wewnętrznych, demontaż ościeżnic drewnianych, montaż nowych ościeżnic drzwiowych szt 2, rozbiórka posadzki w łazience, wymiana izolacji termicznej i przeciwwilgociowej w łazience, wymiana okien skrzynkowych na PCV - 4 szt., montaż nawiewników higrosterowanych - 2 szt., przebudowa instalacji wod-kan, montaż wodomierza, wykonanie podejścia pod pralkę, wywóz i utylizacja gruzu. Poniatowskiego 41/1 Zakres prac: montaż nawiewników higrosterowanych - 3 szt., wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, demontaż okładzin ścian i sufitów w łazience, kuchni i p.pokoju i pokojach, przebudowa ścianki działowej, wymiana zagrzybionych tynków, przestawienie pieca z nowych kafli, szpachlowanie i dwukrotne malowanie ścian i sufitów, montaż kratek wentylacyjnych szt.2, rozbiórka warstw podłogowych cały lokal, wykonanie nowych warstw podłogowych, wymiana drzwi do lokalu, wymiana drzwi wewnętrznych, malowanie rur gazowych. Przebudowa instalacji wod-kan, wymiana urządzeń sanitarnych, zakup kuchenki elektrycznej 2-palnikowej, montaż wodomierza, podłączenie bojlera montaż grzejników, wymiana instalacji elektrycznej, wywóz i utylizacja gruzu. Poniatowskiego 41/2a Zakres prac: wymiana okien skrzynkowych na PCV - 2 szt., montaż nawiewników higrosterowanych - 1 szt., wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, rozbiórka ścianki działowej, szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów, remont pieca kaflowego, wyrównanie podłóg płytą OSB, wymiana wykładziny PCV, wymiana drzwi wejściowych, remont wc na klatce schodowej, montaż kratki wentylacyjnej, przebudowa instalacji wod-kan, wymiana zlewozmywaka, zakup kuchenki elektrycznej 2-palnikowej, montaż wodomierza, montaż i zakup podgrzewacza wody, wymiana instalacji elektrycznej, wywóz i utylizacja gruzu. 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych określa załącznik nr 7 do SIWZ- przedmiar robót oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45410000-1,
42262500-6,
45262423-2,
45442100-8,
45432113-9,
45430000-0,
45421110-8,
45421100-5,
45311200-2,
45330000-9,
45332400-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT100032.39 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 102820,12 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- "Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób oraz mienia wraz z przyjazdem grupy interwencyjnej w budynkach PFSB w Słupsku, przy ul. Lutosławskiego 1 oraz ul. Jana Pawła II 3."
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla nowych budynków oraz przebudowy istniejących pomieszczeń Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp z o.o.
- Dostawa sprzętu medycznego V
- Dostawa sprzętu medycznego - suszarki do narzędzi, toru wizyjnego oraz aparatu USG - 91/TP/2024
- Dostawa i montaż depozytorów kluczy dla Oddziału ZUS w Słupsku
- PODN.ZP.321.15.2024 Przeprowadzenie szkoleń w formie stacjonarnej i zdalnej dla nauczycieli i dyrektorów szkół oraz placówek oświatowych woj. pomorskiego w ramach Funduszu pomocy dla uczniów z Ukrainy
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.