eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskRemont lokali komunalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-17

Ogłoszenie nr 108520 - 2017 z dnia 2017-07-17 r.

Słupsk: Remont lokali komunalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 529276-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk, działające w imieniu Miasta Słupsk jako zarządca nieruchomości komunalnych

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, krajowy numer identyfikacyjny 77128515500000, ul. ul. Tuwima 4, 76200 Słupsk, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 59 842 82 93, faks 59 842 80 48, e-mail zamowienia.publiczne@pgm.slupsk.pl; maciej.lesniak@pgm.slupsk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.pgm.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont lokali komunalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

8/DPZ/RB/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są: remont lokali komunalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska. 2. Zakres zamówienia: obejmuje wykonanie kompleksowych remontów 7 lokali komunalnych, w których zakres wchodzi remont instalacji sanitarnych i elektrycznych, roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Zamówienie będzie realizowane w lokalach znajdujących się w Słupsku przy ulicach: Niemcewicza 3/7 Zakres prac: demontaż kasetonów styropianowych, zerwanie posadzki z wykładziny PCV w kuchni, zerwanie starych tapet, wymiana drzwi do łazienki, montaż nawiewników higrosterowanych - 2 szt., montaż kratek wentylacyjnych, wymiana wodomierza, baterii umywalkowej i zlewozmywakowej, wymiana pieca gazowego, próba szczelności instalacji gazowej, wywóz i utylizacja gruzu. Niemcewicza 3/8 Zakres prac: wymiana okien skrzynkowych na PCV - 3 szt., montaż nawiewników higrosterowanych - 2 szt., wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, wymiana drzwi do lokalu, wywóz i utylizacja gruzu. Niemcewicza 21/11 Zakres prac: wymiana okien skrzynkowych na PCV - 4 szt., montaż nawiewników higrosterowanych - 3 szt., wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, wybicie otworu drzwiowego, zamurowanie wnęk podokiennych, wywóz i utylizacja gruzu. Niemcewicza 24/5 Zakres prac: wymiana okien skrzynkowych na PCV - 2 szt., montaż nawiewników higrosterowanych - 1 szt., wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, wywóz i utylizacja gruzu. Niemcewicza 24/10 Zakres prac: rozebranie okładzin z płytek ceramicznych w łazience, wymiana częściowa tynków wewnętrznych, demontaż ościeżnic drewnianych, montaż nowych ościeżnic drzwiowych szt 2, rozbiórka posadzki w łazience, wymiana izolacji termicznej i przeciwwilgociowej w łazience, wymiana okien skrzynkowych na PCV - 4 szt., montaż nawiewników higrosterowanych - 2 szt., przebudowa instalacji wod-kan, montaż wodomierza, wykonanie podejścia pod pralkę, wywóz i utylizacja gruzu. Poniatowskiego 41/1 Zakres prac: montaż nawiewników higrosterowanych - 3 szt., wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, demontaż okładzin ścian i sufitów w łazience, kuchni i p.pokoju i pokojach, przebudowa ścianki działowej, wymiana zagrzybionych tynków, przestawienie pieca z nowych kafli, szpachlowanie i dwukrotne malowanie ścian i sufitów, montaż kratek wentylacyjnych szt.2, rozbiórka warstw podłogowych cały lokal, wykonanie nowych warstw podłogowych, wymiana drzwi do lokalu, wymiana drzwi wewnętrznych, malowanie rur gazowych. Przebudowa instalacji wod-kan, wymiana urządzeń sanitarnych, zakup kuchenki elektrycznej 2-palnikowej, montaż wodomierza, podłączenie bojlera montaż grzejników, wymiana instalacji elektrycznej, wywóz i utylizacja gruzu. Poniatowskiego 41/2a Zakres prac: wymiana okien skrzynkowych na PCV - 2 szt., montaż nawiewników higrosterowanych - 1 szt., wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, rozbiórka ścianki działowej, szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów, remont pieca kaflowego, wyrównanie podłóg płytą OSB, wymiana wykładziny PCV, wymiana drzwi wejściowych, remont wc na klatce schodowej, montaż kratki wentylacyjnej, przebudowa instalacji wod-kan, wymiana zlewozmywaka, zakup kuchenki elektrycznej 2-palnikowej, montaż wodomierza, montaż i zakup podgrzewacza wody, wymiana instalacji elektrycznej, wywóz i utylizacja gruzu. 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych określa załącznik nr 7 do SIWZ- przedmiar robót oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45410000-1, 42262500-6, 45262423-2, 45442100-8, 45432113-9, 45430000-0, 45421110-8, 45421100-5, 45311200-2, 45330000-9, 45332400-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT100032.39
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PPHU OLBUD Piotr Szczegielniak, , ul. Solskiego 15/2, 76-200, Słupsk, kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 102820,12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 102820,12
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 102820,12
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.