Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-15
Szczecin: Wykonywanie badań laboratoryjnych na potrzeby ZOZ-u Aresztu Śledczego w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 10853 - 2008; data zamieszczenia: 15.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy, ul. Kaszubska 28, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4809100, 4809151, 52, fax 091 4809260.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie badań laboratoryjnych na potrzeby ZOZ-u Aresztu Śledczego w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie badań laboratoryjnych na potrzeby ZOZ-u Aresztu Śledczego w Szczecinie w ciągu 24 miesięcy w ilości szacunkowej: Hematologia Koagulologia -morfologia pełna 500 szt. - morfologia krótka 1000 szt. -APTT( czas koalinowo- kefalinowy) 280 szt. Badania moczu -mocz analiza ogólna + osad 1800 szt. -mocz -glikoza 170 szt. Badania kału - krew utajona w kale 80 szt. Badania serologiczne - oznaczenie grupy krwi 240 szt. -VDRL 400 szt. Chemia kliniczna -aminotransferaza alaninowa ALAT 730 szt. -aminotransferaza asparaginowa ASPAT 710 szt. -fosfotaza zasadowa 80 szt. -proteinogram 80 szt. -bilirubina całkowita 640 szt. -cholesterol całkowity 120 szt. -cholesterol HDL 140 szt. -cholesterol LDL 140 szt. -trójglicerydy 140 szt. -glukoza 1800 szt. -mocznik 1060 szt. -kreatynina w surowicy 1400 szt. -jonogram 1400 szt. -lipidogram 130 szt. Diagnostyka chorób tarczycy -TSH III generacja 100 szt. -FT3 80 szt. -FT4 80 szt. Markery nowotworowe -PSA 100 szt. Diagnostyka choroby wieńcowej -troponina 100 szt. Diagnostyka cukrzycy -hemoglobina glikowana 100 szt. Diagnostyka infekcji -HbsAG 800 szt. -anty HcV 750 szt. -HIV 520 szt. zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.14.50.00 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 85.14.50.00 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia. 3. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. B.4) Aktualny odpis z właściwego rejestru zakładów opieki zdrowotnej potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. B.5) Dokument potwierdzający nadanie NIP, B.6) Dokument potwierdzający nadanie REGON, B.7) Pełen panel oznaczeń wykonywanych przez laboratorium oferenta. B.8) Kopię księgi rejestrowej zakładu opieki zdrowotnej oferenta. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C1.Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Szczecinie ul. Kaszubska 28 70-952 Szczecin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Areszt Śledczy w Szczecinie ul. Kaszubska 28 70-952 Szczecin sekretariat - pok. nr 107.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie przyłącza i zewnętrznej instalacji wodociągowej wraz z kanalizacją sanitarną w OSW Pobierowo, ul. Grunwaldzka 2, 72-346 Pobierowo
- Remont dachu - Budynek nr 25 na Campusie nr 2 ZUT w Szczecinie.
- "Dostawa samochodu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym na wózkach inwalidzkich dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej"
- Roboty budowlane polegające na wydzieleniu pomieszczenia łazienki, przebudowie instalacji oraz zmianie sposobu ogrzewania w lokalach mieszkalnych w budynku przy ul. Stołczyńskiej 128 w Szczecinie.
- Wykonywanie usług usuwania i holowania/przewozu pojazdów zlecanych przez jednostki Policji (14 części)
- Usługi ochrony obiektów i mienia Prokuratury Okręgowej w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.