Ogłoszenie z dnia 2010-05-05
Gdańsk: dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych oraz wykonywanie napraw i przeglądów kserokopiarek Kyocera Mita, Mita eksploatowanych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 108557 - 2010; data zamieszczenia: 05.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych oraz wykonywanie napraw i przeglądów kserokopiarek Kyocera Mita, Mita eksploatowanych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego w Gdańsku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych oraz wykonywanie napraw i przeglądów niżej wymienionego typu kserokopiarek eksploatowanych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego w Gdańsku 1. Gdańsk, ul. Okopowa 21/27, 2. Gdańsk, ul. Augustyńskiego 2, 3. Gdańsk, ul. Długi Targ 1/7, 8-10; 4. Gdańsk , ul. Rzeźnicka 58; 5. Gdańsk , ul. Żabi Kruk 12; 6. Gdańsk, ul. Równa 19/21; 7. Słupsk, ul. Jaracza18 A I. producent MITA 1. DC1255 -1szt 2. DC1435 -1szt 3 DC1460 -3szt 4, DC1560 -2szt 5. DC2060 -3szt 6. DC2560 -1szt 7. DC4060 -1szt II. producent KYOCERA MITA 1. KM 1530 -1szt 2. KM 1620 -4szt 3. KM 3060 -10szt 4. KM1650 -5szt 5. KM 3530 -2szt 6. KM C 850 D -1szt KOLOR TONERA: Żółty, niebieski, czarny, czerwony 7. KM 3035 -10szt 8. KM 5050 - 1szt 9. KM Taskalfa 250 ci -1szt KOLOR TONERA: Żółty, niebieski, czarny, czerwony.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIMIT -MITA Jerzy Bielonko, Ul. Wały Jagiellońskie, 80-855 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92622,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68587,18
Oferta z najniższą ceną: 68587,18 / Oferta z najwyższą ceną: 74346,80
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Proponuje się wszcząć postępowanie w trybie zapytania o cenę. Przesłanką do zastosowania trybu zapytania o cenę jest art. 70 ustawy Pzp, który stanowi, że może on być stosowany, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy i usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich (określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 Pzp). Przedmiot niniejszego zamówienia publicznego spełnia przesłanki zastosowania ww. trybu - o powszechności dostępu może bowiem świadczyć fakt, iż na stronach internetowych zarejestrowanych jest kilkadziesiąt hurtowni oferujących swoje usługi w tym zakresie, a jego wartość nie przekracza kwot, o których mowa powyżej.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usuwanie odrośli drzew i krzewów z torfowiska w rezerwacie przyrody "Torfowisko Pobłockie"
- OPRACOWANIE WIELOBRANŻOWEGO PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO DLA ZADANIA PN. "BUDOWA NOWEJ SIEDZIBY ZARZĄDU W GDAŃSKU CBZC PRZY UL. HARFOWEJ 60 W GDAŃSKU"
- Dostawa skanerów 3D na potrzeby projektu ENACT 15mC realizowanego na Wydziale Architektury Politechniki Gdańskiej
- Wykonanie: okresowych przeglądów technicznych, serwisów i konserwacji: central wentylacyjnych w Gdańskim Ośrodku Sportu, w latach 2024 - 2025.
- Modernizacja nawierzchni DW nr 612 na odcinku od km 3+180 do km 5+950
- Sukcesywna dostawa środków chemii gospodarczej dla jednostek organizacyjnych PG
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych w okresie 1 roku
- Dostawa informatycznych materiałów eksploatacyjnych
- Najem oraz świadczenie kompleksowej obsługi serwisowej urządzeń drukujących i kopiująco-skanujących z Centralnym Systemem Zarządzania Wydrukiem wraz z urządzeniami kopertującymi
- Dzierżawa i serwis kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.