eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BaborówDOSTAWA OPAŁU DO KOTŁOWNI ADMINISTROWANYCH PRZEZ GMINNY ZESPÓŁ OŚWIATY, KULTURY I SPORTU W BABOROWIE W SEZONIE GRZEWCZYM 2009/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-09

Baborów: DOSTAWA OPAŁU DO KOTŁOWNI ADMINISTROWANYCH PRZEZ GMINNY ZESPÓŁ OŚWIATY, KULTURY I SPORTU W BABOROWIE W SEZONIE GRZEWCZYM 2009/2010
Numer ogłoszenia: 108559 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświaty Kultury i Sportu , ul. Rynek 17, 48-120 Baborów, woj. opolskie, tel. 077 4036946, faks 077 4036946.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzokis-baborow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OPAŁU DO KOTŁOWNI ADMINISTROWANYCH PRZEZ GMINNY ZESPÓŁ OŚWIATY, KULTURY I SPORTU W BABOROWIE W SEZONIE GRZEWCZYM 2009/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału do kotłowni znajdujących się na terenie gminy Baborów i administrowanych przez Gminny Zespół Oświaty, Kultury i Sportu w Baborowie wg zestawienia: rodzaj opału, ilość opału na sezon grzewczy, parametry, FLOTOKONCENTRAT ok. 70 ton wartość opałowa do 23.999 kJ/kg zawartość popiołu do 8% zawartość siarki do 0,8% WĘGIEL GROSZEK EKO ok. 200 ton wartość opałowa do 32.500 kJ/kg zawartość popiołu do 6% zawartość siarki do 0,6% WĘGIEL ORZECH ok. 35 ton wartość opałowa do 32.500 kJ/kg zawartość popiołu do 11% zawartość siarki do 0,8% MIAŁ WĘGLOWY ok. 80 ton wartość opałowa do 26.999 kJ/kg zawartość popiołu do 15% zawartość siarki do 0,7%.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.11.00.0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedsta-wią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykona-nie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. O spełnieniu ww. warunków decydować będzie kompletność i aktualność przedłożonych dokumentów. Wykonawcy, którzy nie spełniają wymaganych warunków lub nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienie wymaganych warunków, albo z przedłożonych oświadczeń i dokumentów będzie wynikało, że nie spełniają wymaganych warunków, zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty zostaną uznane za odrzucone. 2.Udział w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni do-łączyć do oferty umowę, porozumienie lub inny dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie; b) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. c) Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika. d) Oferta winna zawierać dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt VI. 1. ppkt 2 i 2. ppkt 1 - 4. dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane dokumenty są wspólne..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a)formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego druk nr 1 do SIWZ; b)parafowany przez wykonawcę projekt umowy jako akceptacja jej treści i warunków, który to dokument stanowi druk nr 2 do SIWZ (dokument ten będzie stanowić załącznik nr 1 do oferty); W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, które stanowi druk nr 3 do SIWZ (dokument ten będzie stanowić za-łącznik nr 2 do oferty); d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dokument ten będzie stanowić załącznik nr 3 do oferty); e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni-czego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (dokumenty te będą stanowić załączniki nr 4 i 5 do oferty); f)aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - (dokument ten będzie stanowić załącznik nr 6 do oferty)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Warunki płatności - 10
  • 3 - Termin dostawy - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzokis-baborow.pl; www.bip.baborow.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Oświaty, Kultury i Sportu ul. Rynek 17, 48-120 Baborów pok. nr 2 na parterze.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zespół Oświaty, Kultury i Sportu ul. Rynek 17, 48-120 Baborów pok. nr 2 na parterze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.