Ogłoszenie z dnia 2017-01-19
Ogłoszenie nr 10855 - 2017 z dnia 2017-01-19 r.
Nidzica: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Powiatu Nidzickiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Nidzickiego w okresie 01.01.2017r - 31.12.2017r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 357449
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nidzicki, krajowy numer identyfikacyjny
51074250500000, ul.
ul. Traugutta
23,
13100
Nidzica, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
896 253 279, faks
896 253 279, e-mail
przetargi@powiatnidzicki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiatnidzicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Powiatu Nidzickiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Nidzickiego w okresie 01.01.2017r - 31.12.2017r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rozdz. III Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do punktów poboru energii Zamawiającego, zwanych dalej PPE, wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, w łącznej ilości ok. 743 MWh. Wolumen wyliczono na podstawie szacunkowego i prognozowanego zużycia energii. 2. Przedmiot zamówienia nie obejmuje usługi związanej z dystrybucją energii elektrycznej. 3. Dostawa energii elektrycznej odbywa się : a) za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Sieci Dystrybucyjnej zwanym dalej "OSD". Warunki świadczenia usługi dystrybucyjnej dla PPE wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, określają odrębne umowy o świadczenie usługi dystrybucyjnej, zawarte z właściwym OSD tj. ENERGA -OPERATOR SA z siedzibą w Gdańsku przy ul. Marynarki Polskiej 130, 80-557 Gdańsk; b) przy zapewnieniu mocy umownej opisanej w załączniku nr 1 do umowy oraz przy zapewnieniu standardów jakościowych obsługi odbiorców, zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa; c) przy zachowaniu zasad bilansowania handlowego, o których mowa w § 6 umowy. 4. Każdy PPE wymieniony w załączniku nr 1 do umowy, posiada dane charakterystyczne tj. nazwę, adres, nr licznika, nr PPE, wielkość mocy zamówionej i zabezpieczenia przedlicznikowego, rodzaj taryfy oraz ilość kWh przewidywanych do zużycia w 2017 r. 5. Rozliczenie za energię elektryczną będzie przedkładane po otrzymaniu odczytów z urządzeń pomiarowych, przekazanych przez OSD, po upływie okresu rozliczeniowego, który zgodnie z zawartymi umowami na usługę dystrybucyjną, został określony jako dwumiesięczny. 6.1. Faktura rozliczeniowa za dostawę energii elektrycznej winna zawierać specyfikację określającą: nazwę PPE (np.: Zespół Szkół Zawodowych Internat, Przychodnia Obwodowa ), adres, okres podlegający rozliczeniu, ilość rozliczanych kWh, cenę jednostkową kWh wynikającą ze złożonej oferty oraz kwotę należności brutto. 6.2. Cena za 1 kWh energii elektrycznej powinna być podana z dokładnością do czterech miejsc po przecinku a podatek VAT obliczony zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w dacie trwania umowy. 6.3. Dostawca będzie wystawiał faktury na Powiat Nidzicki zawierając dane adresowe, nr NIP i nr Regon Powiatu, przy czym w przypadku obciążenia pozostałych jednostek wymienionych w załączniku nr 1, dodatkowo na fakturze przy pozycji odbiorca należy umieścić nazwę tej jednostki (np. Zespół Szkół Ogólnokształcących, Centrum Kształcenia Praktycznego, itp.), jej adres a dokument rozliczeniowy winien być dostarczony/przesłany na adres tej jednostki. 6.4. Fakturę za dostawę energii elektrycznej należy wystawić po zakończeniu okresu rozliczeniowego stosowanego przez OSD, w terminie do 14 dni od daty otrzymania danych pomiarowych wskazanych przez OSD. 7. Wystąpienie przypadków : a) o których mowa w § 13 ust. 2.1 lit.a umowy spowoduje, że rozliczenie za energię elektryczną będzie obejmowało pełny okres rozliczeniowy wskazany przez OSD dla PPE podlegającego rezygnacji, przekazaniu, sprzedaży, wynajmu czy likwidacji; b) o których mowa w § 13 ust. 2.1 lit.b i c umowy spowoduje, że nowo przyłączone PPE będą rozliczane po skutecznym zgłoszeniu do OSD, wg ilości zużytej energii podanej przez OSD i ceny jednostkowej przyjętej z oferty Dostawcy. 7.1. Ewentualna zmiana związana z wyżej zaistniałymi przypadkami, nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie dostarczoną energię, obliczoną wg ilości kWh i cen jednostkowych wynikających ze złożonej oferty. 8. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia mocy umownych oraz zmiany grup taryfowych dla poszczególnych PPE wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, po uzyskaniu warunków technicznych dokonania takich zmian od właściwego OSD. Zmiana taka wymaga każdorazowo zaktualizowania załącznika nr 1 do umowy, w zakresie dotyczącym danego PPE. 8.1. Powstanie zmian, o których mowa wyżej, nie będzie skutkować roszczeniami finansowymi wobec Zamawiającego, na co Dostawca wyraża zgodę. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania oraz wymagania i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. 10. Nazwa i kody opisujące przedmiot zamówienia (CPV): 09000000-3, 09300000-2. 11. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania nazw (firm) podwykonawców. 12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez wykonawcę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09000000-3
Dodatkowe kody CPV:
09300000-2,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT195947.74 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 195947.74 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NIDZICY
- 3/2025 Usługa prania bielizny, pościeli szpitalnej i odzieży ochronnej personelu medycznego oraz dzierżawa pościeli dla ZOZ w Nidzicy
- Sprzedaż i dostawa gazów medycznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy
- Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Bartoszki.
więcej: przetargi w Nidzicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.