eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi W³oc³awekZP-18-2014 DOSTAWA MATERIA£ÓW MEDYCZNYCH NA POTRZEBY ODDZIA£U CHIRURGII URAZOWO-ORTOPEDYCZNEJ

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2014-04-01

W³oc³awek: ZP-18-2014 DOSTAWA MATERIA£ÓW MEDYCZNYCH NA POTRZEBY ODDZIA£U CHIRURGII URAZOWO-ORTOPEDYCZNEJ
Numer og³oszenia: 108594 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we W³oc³awku , Ul. Wieniecka 49, 87-800 W³oc³awek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 412 94 13, faks 54 412 94 13.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.szpital.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ZP-18-2014 DOSTAWA MATERIA£ÓW MEDYCZNYCH NA POTRZEBY ODDZIA£U CHIRURGII URAZOWO-ORTOPEDYCZNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA MATERIA£ÓW MEDYCZNYCH DLA POTRZEB CHIRURGII URAZOWO-ORTOPEDYCZNEJ opisanych szczegó³owo w za³±cznikach nr 1.1 - 1.9. do niniejszej specyfikacji: Zadanie 1 Materia³y do zespoleñ ko¶ci z uwzglêdnieniem metody ma³oinwazyjnej Zadanie 2 Materia³ do zespoleñ ko¶ci d³ugich i miednicy Zadanie 3 Materia³y do zespoleñ ko¶ci Zadanie 4 Substytuty kostne + autogenne czynniki wzrostu Zadanie 5 Kotwice twarde Zadanie 6 Kotwice miêkkie Zadanie 7 Drobny sprzêt ortopedyczny Zadanie 8 Drobny sprzêt ortopedyczny - wiert³a Zadanie 9 Materia³ do zespoleñ ko¶ci przedramienia , ko¶ci piêtowej Warunki dotycz±ce zadania 1, 2, 3 1.Implanty musz± byæ kompatybilne z narzêdziami ( w zale¿no¶ci od rodzaju implantu) pozwalaj±cymi na przezskórne ma³oinwazyjne wprowadzenie wkrêtów blokuj±cych we wszystkie otwory p³ytki blokowanej. 2.Stabilne po³±czenie p³yty z celownikiem przy pomocy ko³ka ustalaj±cego i ¶ruby. Celownik bli¿szy s³u¿±cy zarówno: jako rêkoje¶æ do przezskórnego wprowadzenie p³yty z ma³ego ciêcia, jako prowadnica do blokowania otworów w czê¶ci k³ykciowej p³yty, do tymczasowego ustalenia pozycji p³ytki i celownika przy pomocy drutów Kirschnera. Ramiê celownika bli¿szego zapewniaj±ce po³±czenie z przeziernym dla promieni RTG celownikiem dalszym umo¿liwiaj±cym blokowanie otworów w czê¶ci trzonowej p³ytki. UWAGA Narzêdzia do przezskórnego ma³oinwazyjnego wprowadzenia implantów do ko¶ci udowej, piszczelowej i ramiennej bêd± na czas obowi±zywania umowy udostêpnione ( zdeponowane ) Zamawiaj±cemu. 2. W ramach szkoleniowych Wykonawca zobowi±zany jest w ci±gu 14 dni od dnia podpisania umowy dostarczyæ Zamawiaj±cemu materia³y szkoleniowe obejmuj±ce literaturê fachow± tj. : - do Zadania 1 Bruce D. Browner MD -Skeletal Trauma: Expert Consult: Online and Print, 2-Volume Set, 4e (Browner, Skeletal Trauma) - do zadania 2 Robert W. Bucholz -Rockwood and Greens Fractures in Adults: Two Volumes Plus Integrated Content Website 7ed, - do zadania 3 Mast J. Jakob R. -Planning and Reduction Technique in Fracture Surgery, Springer Verlag 1989 - do zadania 4 Michael J. Gardner MD-Harborview Illustrated Tips and Tricks in Fracture Surgery - do zadania 5 Carsten Perka, Michael Schütz,-Manual Periprosthetic Fracture Management, Thieme 2013 - do zadania 6 Jupiter, Ring -AO Manual of Fracture Management: Hand & Wrist Thieme 2004 - do zadania 9 Jupiter -AO Manual of Fracture Management: Elbow & Forearm Thieme 2009 3. Warunki dotycz±ce zadania 1, 2, 3, 4, 5, 6, 9,: - udostêpnienie instrumentarium niezbêdnego do implantowania danej p³ytki na czas trwania umowy, - stworzenie sk³adu konsygnacyjnego implantów okre¶lonych w zadaniach j.w. , - uzupe³nianie sk³adu konsygnacyjnego implantów do 48 godz. od zg³oszenia, - przeszkolenie personelu medycznego (lekarze, pielêgniarki instrumentariuszki) w zakresie zapoznania z dostarczonymi narzêdziami, implantami, instrumentami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.18.32.00-8, 33.18.41.00-4, 33.18.31.00-7, 33.14.17.50-2.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy zgodnie z art. 45 pkt. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wprowadza szczegó³owego opisu sposobu dokonania oceny spe³nienia warunku w tym zakresie. Oceny spe³niania tego warunku Zamawiaj±cy dokona na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy ( rozdzia³ VI siwz pkt. 1, za³±cznik nr 2 ) wg regu³y : spe³nia-nie spe³nia.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna ten warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wykonywa³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawê do ka¿dego z zadañ w zakresie dostaw materia³ów medycznych ortopedycznych o wartosci nie mniejszej ni¿: zadanie 1-130000,00 z³ brutto,zadanie 2-400000,00 z³ brutto, zadanie 3-180000,00 z³ brutto,zadanie 4-50000,00 z³ brutto,zadanie 5-20000,00 z³ brutto, zadanie 6-25000,00 z³ brutto,zadanie 7-8000,00 z³ brutto,zadanie 8-7000,00 z³ brutto,zadanie 9-100000,00 z³ brutto. W przypadku gdy Wykonawca sk³ada ofertê na kilka zadañ Zamawiajacy doppuszcza wykazanie siê przez Wykonawcê 1 dostaw± w ramach jednego kontraktu na warto¶æ równ± lub wy¿sz± od sumy wartosci w wyzej wymienionym warunku, obliczonych dla danych zadañ, np.: w przypadku gdyby Wykonawca sk³ada³ ofertê na zadanie 3 i 5 to mo¿e wykazaæ sie do¶wiadczeniem w wykonaniu co najmniej 1 dostawy w ramach jednego kontraktu na warto¶æ nie mniejsz± ni¿ 200000,00 z³ brutto Oceny spe³niania tego warunku Zamawiaj±cy dokona na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy ( rozdzia³ VI siwz pkt. 1, za³±cznik nr 2 do siwz ) oraz na podstawie za³±czonego do oferty wykazu g³ównych dostaw (zgodnie z za³acznikiem nr 5 do siwz)wg regu³y : spe³nia-nie spe³nia.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wprowadza szczegó³owego opisu sposobu dokonania oceny spe³nienia warunku w tym zakresie. Oceny spe³niania tego warunku Zamawiaj±cy dokona na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy ( rozdzia³ VI siwz pkt. 1, za³±cznik nr 2 do siwz ) wg regu³y : spe³nia-nie spe³nia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wprowadza szczegó³owego opisu sposobu dokonania oceny spe³nienia warunku w tym zakresie. Oceny spe³niania tego warunku Zamawiaj±cy dokona na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy rozdzia³ VI siwz pkt. 1, za³±cznik nr 2 do siwz wg regu³y : spe³nia-nie spe³nia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wprowadza szczegó³owego opisu sposobu dokonania oceny spe³nienia warunku w tym zakresie. Oceny spe³niania tego warunku Zamawiaj±cy dokona na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy ( rozdzia³ VI siwz pkt. 1, za³±cznik nr 2 do siwz ) wg regu³y : spe³nia-nie spe³nia.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3.2)

  • za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • inne dokumenty

    a. o¶wiadczenia, ¿e oferowany asortyment spe³nia warunki ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. ( Dz. U. nr 107, poz. 679 ) oraz zgodnie z nin. ustaw± zosta³ dopuszczony do obrotu i u¿ywania na terenie RP.; b. deklaracjê zgodno¶ci i oznaczenie znakiem CE do ka¿dego produktu wraz z informacj±, którego zadania i której pozycji dokument dotyczy; c. za³±czenia katalogów lub folderów handlowych w jêzyku polskim dla produktów, które zosta³y opisane w siwz.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego (tzw. konsorcjum) Wykonawcy mog± spe³niaæ warunki udzia³u wspólnie. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± za³±czyæ do oferty pe³nomocnictwo ustanawiaj±ce pe³nomocnika (tzw. lidera) do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ten musi byæ wystawiony zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisany przez prawnie upowa¿nionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Do dnia podpisania umowy z Zamawiaj±cym Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie, których oferta zosta³a wybrana, jako najkorzystniejsza, zobowi±zani s± przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu umowê reguluj±c± wspó³pracê tych Wykonawców. Umowa nie mo¿e byæ zawarta na czas krótszy, ni¿ okres realizacji umowy z Zamawiaj±cym. b. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem (tzw. liderem). c. Wype³niaj±c formularz ofertowy, jak równie¿ inne dokumenty powo³uj±ce siê na Wykonawcê w miejscu nazwa i adres Wykonawcy nale¿y wpisaæ dane wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, a nie tylko dane pe³nomocnika (lidera). d. Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy. Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego zobowi±zany jest do z³o¿enia ni¿ej wymienionych dokumentów: a. wype³niony i podpisany Druk ofertowy, zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji; b. wype³niony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy, zgodnie z Za³±cznikiem nr 1.1.-1.9. do niniejszej specyfikacji; c. o¶wiadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji; d. o¶wiadczenie z art. 24 ust. 1 uPzp o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji; e. wykazu g³ównych dostaw, zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do niniejszej specyfikacji; f. pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osobê nie wpisan± do dokumentów rejestracyjnych. g. instrukcji sk³adowania zapasu konsygnacyjnego materia³ów medycznych na potrzeby oddzia³u Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej okre¶lonych w zadaniu 1,2,3,4,5,6,9. Uwaga: dokumenty wymienione w pkt c musz± byæ z³o¿one w oryginale, w pkt a, b, d, e, w oryginale lub w postaci kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê, w przypadku pe³nomocnictwa mo¿e byæ z³o¿ony orygina³ lub kserokopia po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza. Je¿eli wykonawca sk³ada dokumenty stanowi±ce tajemnicê firmy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (DZ.U. z 2003 r., nr 153, poz. 1503 z zm.), winny byæ opatrzone napisem TAJNE. W tym celu nale¿y równie¿ wype³niæ Za³±cznik nr 6 do niniejszej specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ istotnych zmian umowy w stosunku do tre¶ci oferty w przypadku, gdy: 1) nast±pi obni¿enie ceny; 2) nast±pi zmiana stawki podatku VAT - Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wzrostu cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug VAT. Zmiana cen brutto zwi±zana ze zmian± stawki podatku VAT mo¿e nast±piæ najwcze¶niej z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego wprowadzaj±cego zmianê stawki podatku VAT, z uwzglêdnieniem obowi±zuj±cych regulacji; 3) nast±pi± zmiany osób wskazanych przez strony do realizacji umowy; 4) nast±pi zmiana numeru katalogowego towaru nie powoduj±ca zmiany przedmiotu umowy. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza tak¿e w szczególnych sytuacjach i za jego pisemn± zgod± w trakcie trwania umowy zmianê przedmiotu umowy dostarczanego przez Wykonawcê, w szczególno¶ci w sytuacji gdy zaprzestano lub zawieszono produkcjê danego towaru objêtego umow±, na inny towar o parametrach nie gorszych ni¿ opisane w SIWZ, przy czym cena tego towaru zamiennego nie mo¿e przekraczaæ ceny towaru, na który zosta³a podpisana umowa. W przypadku zaprzestania lub zawieszenia produkcji towaru objêtego umow± Wykonawca winien udokumentowaæ ten fakt. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem ich niewa¿no¶ci.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital.wloclawek.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. b³ogos³awionego ksiêdza Jerzego Popie³uszki we W³oc³awku, ul. Wieniecka 49, 87-800 W³oc³awek (budynek administracji, pokój 303).

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 11.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. b³ogos³awionego ksiêdza Jerzego Popie³uszki we W³oc³awku,ul. Wieniecka 49, 87-800 W³oc³awek (budynek administracji, pokój 303).

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Materia³y do zespoleñ ko¶ci z uwzglêdnieniem metody ma³oinwazyjnej.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.18.32.00-8, 33.18.41.00-4, 33.18.31.00-7, 33.14.17.50-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Materia³ do zespoleñ ko¶ci d³ugich i miednicy.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.18.32.00-8, 33.18.41.00-4, 33.18.31.00-7, 33.14.17.50-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Materia³y do zespoleñ ko¶ci.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.18.32.00-8, 33.18.41.00-4, 33.18.31.00-7, 33.14.17.50-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Substytuty kostne + autogenne czynniki wzrostu.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.18.32.00-8, 33.18.41.00-4, 33.18.31.00-7, 33.14.17.50-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Kotwice twarde.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.18.32.00-8, 33.18.41.00-4, 33.18.31.00-7, 33.14.17.50-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Kotwice miêkkie.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.18.32.00-8, 33.18.41.00-4, 33.18.31.00-7, 33.14.17.50-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Drobny sprzêt ortopedyczny.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.18.32.00-8, 33.18.41.00-4, 33.18.31.00-7, 33.14.17.50-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Drobny sprzêt ortopedyczny - wiert³a.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.18.32.00-8, 33.18.41.00-4, 33.18.31.00-7, 33.14.17.50-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Materia³ do zespoleñ ko¶ci przedramienia , ko¶ci piêtowej.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.18.32.00-8, 33.18.41.00-4, 33.18.31.00-7, 33.14.17.50-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.