Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-21
Szczecin: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ROZBIÓRKOWYCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH OFICYN KAMIENIC POŁOŻONYCH PRZY UL. KS. BOGUSŁAWA X 47 - 48 ORAZ DROBNYCH OBIEKTÓW BUDOWLANYCH W KWARTALE NR 21 MIASTA SZCZECIN
Numer ogłoszenia: 108629 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szczecińskie Centrum Renowacyjne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Księcia Bogusława X 52/2, 70-440 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4323120, fax 091 4323130.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.scr.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.scr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ROZBIÓRKOWYCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH OFICYN KAMIENIC POŁOŻONYCH PRZY UL. KS. BOGUSŁAWA X 47 - 48 ORAZ DROBNYCH OBIEKTÓW BUDOWLANYCH W KWARTALE NR 21 MIASTA SZCZECIN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozebraniu budynków mieszkalnych oficyn kamienic położonych przy ul. Ks. Bogusława X 47 - 48 oraz drobnych obiektów budowlanych w kwartale nr 21 Miasta Szczecin, w szczególności: 1. Wykonanie prac przygotowawczych (wyznaczenie miejsca na zaplecze socjalno-biurowe placu rozbiórki, ustawienie suchych toalet, ogrodzenie terenu, wyznaczenie miejsc czasowego składowania materiałów z rozbiórki); 2. Roboty rozbiórkowe urządzeń instalacyjnych w budynkach i w terenie; 3. Roboty rozbiórkowe elementów budowlanych budynków; 4. Zasypanie wykopów po rozebraniu fundamentów z zagęszczeniem warstwami do stopnia zagęszczenia ID (większe równe) 0,6; 5. Opracowanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej rozbiórek; 6. Wywóz odpadów z rozbiórek zgodnie z zasadami określonymi w przepisach o gospodarce odpadami; 7. Przekazanie Zamawiającemu uporządkowanego placu po rozebraniu obiektów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który spełnia następujące warunki: VIII.1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; VIII.2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponuje co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - uprawnienia budowlane wykonawcze bez ograniczeń w specjalności budowlanej - konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej oraz załączenie dokumentów potwierdzających posiadanie ww. uprawnień i aktualnych zaświadczeń o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego dla osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie; VIII.3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; VIII.4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: IX.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, następujących dokumentów: IX.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; IX.3. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; IX.4. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 8 do SIWZ. IX.5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt IX.2., IX.3. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; IX.6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminów ich ważności określonych powyżej. Z powyższych dokumentów wynikać musi, że wykonawca spełnia warunki określone w części VIII. SIWZ. IX.7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z którego ma wynikać spełnienie warunku w zakresie dysponowania co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - uprawnienia budowlane wykonawcze bez ograniczeń w specjalności budowlanej - konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej. IX.8. Dokumenty potwierdzające posiadanie ww. uprawnień i aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego dla osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, IX.9. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku Wykonawców (UWAGA! dotyczy także spółek cywilnych) do oferty winni załączyć dokument pełnomocnictwa wystawionego zgodnie z dyspozycją art. 23 ust. 2 ustawy PZP, tj. o zakresie co najmniej: do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. IX.9.1. Pełnomocnictwo winno wymieniać enumeratywnie czynności, do których upoważniony jest pełnomocnik. Dokument pełnomocnictwa winien być opłacony znakami opłaty skarbowej w sposób określony przepisami prawa. IX.9.2. W tym przypadku każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oświadczenia i dokumenty o których mowa w niniejszym rozdziale SIWZ. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z tym, że żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. IX.9.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. IX.10. Jeżeli z przedstawionych dokumentów wynika, że osoba, która podpisała ofertę nie jest uprawniona do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, do oferty załączyć należy dokument pełnomocnictwa wystawionego i opłaconego w sposób określony przepisami prawa. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. IX.11. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi lub dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty dołączyć należy kosztorysy ofertowe.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 65
- 2. Termin wykonania zamówienia - 35
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.scr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szczecińskie Centrum Renowacyjne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Ks. Bogusława X 52 / 2 70 - 440 Szczecin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2008 godzina 11:00, miejsce: sekretariat Zamawiającego (pok. nr 1): Szczecińskie Centrum Renowacyjne sp. z o.o., ul. Bogusława 52 / 2, 70 - 440 Szczecin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do siedziby OT KOWR w Szczecinie przy ul. Bronowickiej 41 - postępowanie nr SZC.WO.260.4.2025"
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych w siedzibie Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddziału Terenowego w Szczecinie przy ul. Bronowickiej 41
- Dostawa materiałów z dedykowaną treścią na potrzeby jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie .
- Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa ul. Sennej w Szczecinie".
- Dostawa 20 sztuk przełączników sieciowych
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją przebudowy/remontu lokali mieszkalnych z zasobu własnego i zarządzanego przez Szczecińskie TBS
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105533L i 105534 L wraz z budową oświetlenia drogowego w m. Minkowice, gm. Mełgiew
- Adaptacja pomieszczeń Instytutu Nauk Prawnych PAN w Pałacu Staszica
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Dostosowanie budynku Urzędu Miasta i Gminy w Górze do wymogów bhp i p. poż.,, - roboty instalacyjno - sanitarne
- Budowa boiska wraz z zadaszeniem, łącznikiem i zapleczem w m. Pawłów
- Przebudowa pomieszczeń strefy wejścia i obsługi klienta Centrum Usług Społecznych w Kołobrzegu z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych
- Przebudowa pomieszczeń Pracowni Diagnostycznych w budynku B Szpital Lipno Sp. z o.o. w Lipnie
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.