To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-17
Ogłoszenie nr 108629 - 2017 z dnia 2017-07-17 r.
Krzanowice: Przebudowa istniejącego placu Zespołu Szkół w Krzanowicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProgram Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527728-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzanowice, krajowy numer identyfikacyjny
27625842800000, ul.
ul. 15 Grudnia
5,
47470
Krzanowice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 4108202, 4108030, faks
32 4108042, 4108030, e-mail
zamowienia@krzanowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.krzanowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa istniejącego placu Zespołu Szkół w Krzanowicach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa istniejącego placu Zespołu Szkół w Krzanowicach i polega na: przebudowie (roboty pomiarowe, roboty rozbiórkowe i ziemne, warstwy konstrukcyjne nawierzchni, nawierzchnia z kostki betonowej, krawężniki betonowe, roboty wykończeniowe) istniejącego placu Zespołu Szkół w Krzanowicach i obejmować będzie wymianę starej, zniszczonej nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych na nową z kostki brukowej betonowej wraz z miejscami parkingowymi, nowymi chodnikami oraz regulacją studzienek kanalizacyjnych. Wymienione zostaną również warstwy konstrukcyjne (podbudowa) nawierzchni celem dostosowania ich do odpowiedniej nośności zgodnie z obowiązującymi przepisami, wykonane zostaną również nowe obramowania placu w postaci krawężników betonowych na ławie betonowej; Zakres robót : 1) ROBOTY POMIAROWE - Roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych - koryta pod nawierzchnie placów postojowych- 0,899 ha: - Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej - 1 kpl. 2) ROBOTY ROZBIÓRKOWE I ZIEMNE - Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 8 cm - 859.490 m2 - Rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 69.700 m - Rozebranie ław pod krawężniki z betonu - 3.137 m3 - Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość 5 km - 75.033 m3 - Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 40 cm - 859.490 m2 - Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi 0.60 m3 w ziemi kat. IV uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość 5 km - wywóz urobku z korytowania wraz z utylizacją - 343.796 m3 3) WARSTWY KONSTRUKCYJNE NAWIERZCHNI - Warstwy odsączające z piasku w korycie lub na całej szerokości drogi, wykonanie i zagęszczanie mechaniczne - grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 859.490 m2 - Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 20 cm - 859.490 m2 - Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm - 859.490 m2 4) NAWIERZCHNIA Z KOSTKI BETONOWEJ - Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej - kostka betonowa typu Behaton kolor szary - 773.541 m2 - Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej - kostka betonowa typu Behaton kolor czerwony (miejsca parkingowe) - 85.949 m2 5) KRAWĘŻNIKI BETONOWE - Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 30x30 cm w gruncie kat. III-IV - 91.200 m - Ława pod krawężniki betonowa z oporem - 6.156 m3 - Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo- piaskowej - 91.200 m 6) ROBOTY WYKOŃCZENIOWE - Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych - 5 szt. - Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych - 2 szt. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania został opisany w : a) dokumentacji projektowej, który stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ, b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, który stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ, c) przedmiarze robót, który stanowi załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ, oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla potrzeb niniejszego zamówienia
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT121748.75 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 147860.92 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.