To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-17
Ogłoszenie nr 108636 - 2017 z dnia 2017-07-17 r.
Opole: Remonty w budynku Urzędu Miasta Opola - Pl. Wolności 7-8
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 70055 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Opole, krajowy numer identyfikacyjny
53141266800000, ul.
Rynek-Ratusz
-,
45-015
Opole, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
77 44 38 702,
77 44 38 704, faks
77 44 58 326, e-mail
pzp@um.opole.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.um.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty w budynku Urzędu Miasta Opola - Pl. Wolności 7-8
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.3.9.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są prace remontowe w budynku usługowo-biurowym przy Placu Wolności 7-8 w Opolu, obejmujące swoim zakresem poniższe zadania: a) Remont pomieszczeń biurowych 108,108a,108b,109,111, 111a i 112 na I piętrze budynku; b) Remont pomieszczeń biurowych 207A, 211, 212, 229, 230, 231, 232, 233, 234 oraz 2 sanitariatów na II piętrze budynku; c) Remont pomieszczeń biurowych 318, 319, 320, 322, 322a, 323, 324 i pom. gospodarczego (321) na III piętrze budynku; d) Remont części korytarza na I piętrze pomiędzy klatkami schodowymi. Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji w okresie trwania umowy. Prawem opcji objęte będą roboty budowlane w zakresie pkt 1 d) tj. remontu części korytarza na I piętrze pomiędzy klatkami schodowymi . Wartość robót budowlanych objętych prawem opcji będzie zgodna z ofertą Wykonawcy złożoną na etapie przetargu. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji oraz warunki gwarancji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna, która zawiera: - Opis techniczny robót budowlanych remontu pomieszczeń biurowych w budynku przy Pl. Wolności 7-8 w Opolu w zakresie pom.: 108, 108a, 108b, 109, 111, 111a i 112 na I piętrze, 207A, 211, 212, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 2 sanitariatów na II piętrze oraz pom.: 318, 319, 320, 322, 322a, 323, 324 i pom. gospodarczego (321) na III piętrze budynku biurowego wraz z dokumentacja rysunkową dot. powyższego zakresu. - Opis techniczny robót budowlanych w zakresie remontu części korytarza na I piętrze budynku, wraz z dokumentacja rysunkową dot. pow. zakresu. - zakres objęty prawem opcji. - Opis techniczny robót budowlanych remontu korytarza II piętra oraz pomieszczeń biurowych (zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6). - STWiOR w zakresie instalacji elektrycznych i budowlanych. - Przedmiary robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45110000-1
Dodatkowe kody CPV:
45421141-4,
45410000-4,
45442100-8,
45431200-9,
45432111-5,
45421146-9,
45332000-3,
45310000-3,
44220000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT192000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 236160.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- PSP nr 2 - modernizacja sieci elektrycznej i oświetleniowej w budynku przy ul. 1 Maja 151
- Zakup i dostawa wędlin na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Rewitalizacja terenu rekreacyjnego w strefie wypoczynku polegająca na przebudowie wejścia do szkoły od strony północnej wraz ze zmianą daszków
- Świadczenie usług polegających na wykonaniu badań laboratoryjnych w ciągu dróg woj. na terenie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu Oddziałów Terenowych w Oleśnie, Grodkowie i Głubczycach w 2025 roku
- Kompleksowe usługi hotelarskie, gastronomiczne oraz konferencyjne dla uczestników szkolenia organizowanego w dniach 21-23 maja 2025r. przez Sąd Okręgowy w Opolu
- Świadczenie usług w zakresie całodobowego żywienia pacjentów SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.