To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-17
Ogłoszenie nr 108665 - 2017 z dnia 2017-07-17 r.
Wrocław: WYWÓZ I UTYLIZACJA ZMIESZANYCH ODPADÓW OPAKOWANIOWYCH (kod 150106) Z TERENU ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 526671
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: ZOO Wrocław Sp. z o. o., krajowy numer identyfikacyjny
2112521900000, ul.
ul. Wróblewskiego
42374,
51618
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
713 483 024, faks
713 483 768, e-mail
zamowienia@zoo.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zoo.wroc.bip-e.pl
Adres profilu: www.zoo.woc.bip-e.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: spółka prawa handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYWÓZ I UTYLIZACJA ZMIESZANYCH ODPADÓW OPAKOWANIOWYCH (kod 150106) Z TERENU ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):8/PN/U/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi wywozu i utylizacji zmieszanych odpadów opakowaniowych oznaczonych kodem 150106, z terenu ZOO Wrocław Sp. z o.o. (ul. Wróblewskiego 1-5, 51-618 WROCŁAW), w okresie 36 m-cy od dnia podpisania umowy. Odpady gromadzone są w stojącym na zapleczu ZOO Wrocław i stanowiącym jego własność prasokontenerze o pojemności 20m3 , typu KPH 20N SH, produkcji P.U.E. "ZENTEX" (ciężar całkowity: 15Mg, klasa ochrony IP54) Odbiór odpadów odbywa się na zlecenie telefoniczne lub e-mailowe maksymalnie w ciągu 48 godzin od zlecenia. Powrót z opróżnionym prasokontenerem po maksymalnie 5 godzinach. Możliwa częstotliwość zleceń : co 4 dni w okresie letnim, co 30 dni w okresie zimowym. Przewidywana ilość zleceń to 30 - 40 rocznie. Na koniec każdego m-ca Wykonawca ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu potwierdzenie przekazania odpadów odebranych w danym miesiącu do Instalacji / Zakładu Zagospodarowania Odpadów - Kartą Przekazania Odpadów, która stanowi podstawę wystawienia faktury 2. Wykonawca/Podwykonawca zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy Pzp zobowiązany jest realizować umowę w zakresie w zakresie prac kierowcy przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy. 3. W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę l) kopie umów o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 2. W przypadku zmiany osób Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu dokumentów określonych w zdaniu pierwszym w terminie nie późniejszym niż dzień rozpoczęcia wykonywania pracy w ramach zamówienia.. 4. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę umów o pracę, o których mowa w pkt. 3 w terminie określonym w pkt. 3 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia zgodnie z pkt. 2. 5. Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia osób wykonujących prace, o których mowa w ust. 2 na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł za każdy stwierdzony przypadek. 6. Obowiązki Wykonawcy określone w ust. 2 - 5 dotyczą również Podwykonawców
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
90511000-2,
90512000-9,
90533000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT350000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: nie dotyczy IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 153090,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Dostawa bielizny pościelowej szpitalnej, poduszek szpitalnych, kocy szpitalnych, odzieży roboczej , fartuchów, koszul szpitalnych, obuwia roboczego, materaców na łóżka i odzieży ochrony radjolog.
- Dostawa dwóch automatycznych detektorów bioaerozoli z atomizerem wraz z oprogramowaniem do zarządzania i wizualizacji danych oraz 2-letnim wsparciem w użytkowaniu i serwisem urządzeń
- Przebudowa mostów w ciągu DW 357 w km 35+104 oraz 35+162 wraz z remontem drogi w m. Nowogrodziec. CPV 45000000-7
- Remont elewacji budynku urzędu i garażu wraz z remontem pomieszczeń biurowych w Urzędzie Skarbowym w Lubinie przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 94
- Budowa zatok autobusowych i chodników na DK35 z podziałem na zadania: Zadanie 1: Marcinowice Zadanie 2: Szczepanów Zadanie 3: Wojnarowice
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.