Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-11
Pruszków: Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego dla uczniów Technikum i Zasadniczej Szkoły Zawodowej z Zespołu Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Pruszkowie w ramach realizacji projektu - Mobilni zawodowo i gotowi na nowe wyzwania - współfinansowanego przez UE ze środków EFS w ramach PO KL.
Numer ogłoszenia: 108672 - 2011; data zamieszczenia: 11.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica , ul. Promyka 24/26, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 728 86 54, faks 022 758 66 75.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsnr1-pruszkow.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego dla uczniów Technikum i Zasadniczej Szkoły Zawodowej z Zespołu Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Pruszkowie w ramach realizacji projektu - Mobilni zawodowo i gotowi na nowe wyzwania - współfinansowanego przez UE ze środków EFS w ramach PO KL..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na prowadzeniu dodatkowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego dla uczniów Technikum i Zasadniczej Szkoły Zawodowej z Zespołu Szkół nr 1 im. S. Staszica w Pruszkowie w ramach projektu - Mobilni zawodowo i gotowi na nowe wyzwania - współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (PO KL Priorytet IX, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego. Usługa będzie wykonywana w siedzibie Zespołu Szkół nr 1 im. S. Staszica w Pruszkowie w godzinach dostosowanych do obowiązkowego tygodniowego planu zajęć lekcyjnych uzgodnionych z kierownikiem projektu. Używane w SIWZ pojęcie godziny dydaktycznej dotyczy 45 minut zajęć z uczniami - uczestnikami projektu. Wykonawcy będą dyspozycyjni w czasie trwania projektu, zgodnie z ustalonym harmonogramem wykonywania usługi. Wykonawca powinien być dyspozycyjny w godzinach dostosowanych do potrzeb uczestników projektu. Przedmiot zamówienia składa się z 37 części: Zadanie 1 Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego w grupie I kl. I AE T od dnia podpisania umowy do końca roku szkolnego w czerwcu 2011 r., w grupie I kl. II AE T od 1 września 2011 r. do końca roku szkolnego w czerwcu 2012 r., w grupie I kl. III AE T od 1 września 2012 r. do końca roku szkolnego w czerwcu 2013 r., w wymiarze 1 godz. dydaktyczna tygodniowo. Zadanie 2 Prowadzenie dodatkowych dydaktycznych z języka angielskiego w grupie II kl. I AE T od dnia podpisania umowy do końca roku szkolnego w czerwcu 2011 r., w grupie II kl. II AE T od 1 września 2011 r. do końca roku szkolnego w czerwcu 2012 r., w grupie II kl. III AE T od 1 września 2012 r. do końca roku szkolnego w czerwcu 2013 r., w wymiarze 1 godz. dydaktyczna tygodniowo. Zadanie 3 Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego w grupie I kl. I CD T od dnia podpisania umowy do końca roku szkolnego w czerwcu 2011 r., w grupie I kl. II CD T od 1 września 2011 r. do końca roku szkolnego w czerwcu 2012 r., w grupie I kl. III CD T od 1 września 2012 r. do końca roku szkolnego w czerwcu 2013 r., w wymiarze 1 godz. dydaktyczna tygodniowo. Zadanie 4 Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego w grupie II kl. I CD T od dnia podpisania umowy do końca roku szkolnego w czerwcu 2011 r., w grupie II kl. II CD T od 1 września 2011 r. do końca roku szkolnego w czerwcu 2012 r., w grupie II kl. III CD T od 1 września 2012 r. do końca roku szkolnego w czerwcu 2013 r., w wymiarze 1 godz. dydaktyczna tygodniowo. Zadanie 5 Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego w kl. II A T od dnia podpisania umowy do końca roku szkolnego w czerwcu 2011 r. w wymiarze 1 godz. dydaktyczna tygodniowo; w kl. III A T od 1 września 2011 r. do końca roku szkolnego w czerwcu 2012 r., w kl. IV A T od 1 września 2012 r. do końca kwietnia 2013 r., w wymiarze 2 godz. dydaktyczne tygodniowo. Zadanie 6 Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego w kl. II D T od dnia podpisania umowy do końca roku szkolnego w czerwcu 2011 r., w kl. III D T od 1 września 2011 r. do końca roku szkolnego w czerwcu 2012 r., w kl. IV D T od 1 września 2012 r. do końca kwietnia 2013 r., w wymiarze 1 godz. dydaktyczna tygodniowo. Zadanie 7 Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego w grupie I kl. II CE T od dnia podpisania umowy do końca roku szkolnego w czerwcu 2011 r., w grupie I kl. III CE T od 1 września 2011 r. do końca roku szkolnego w czerwcu 2012 r., w grupie I kl. IV CE T od 1 września 2012 r. do końca kwietnia 2013 r., w wymiarze 1 godz. dydaktyczna tygodniowo. Zadanie 8 Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego w grupie II kl. II CE T od dnia podpisania umowy do końca roku szkolnego w czerwcu 2011 r., w grupie II kl. III CE T od 1 września 2011 r. do końca roku szkolnego w czerwcu 2012 r., w grupie II kl. IV CE T od 1 września 2012 r. do końca kwietnia 2013 r., w wymiarze 1 godz. dydaktyczna tygodniowo. Zadanie 9 Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego w grupie I kl. III AC T od dnia podpisania umowy do końca roku szkolnego w czerwcu 2011 r., w grupie I kl. IV AC T od 1 września 2011 r. do końca kwietnia 2012 r., w wymiarze 1 godz. dydaktyczna tygodniowo. Zadanie 10 Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego w grupie II kl. III AC T od dnia podpisania umowy do końca roku szkolnego w czerwcu 2011 r., w grupie II kl. IV AC T od 1 września 2011 r. do końca kwietnia 2012 r., w wymiarze 1 godz. dydaktyczna tygodniowo. Zadanie 11 Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego w kl. III D T od dnia podpisania umowy do końca roku szkolnego w czerwcu 2011 r., w kl. IV D T od 1 września 2011 r. do końca kwietnia w 2012 r., w wymiarze 1 godz. dydaktyczna tygodniowo. Zadanie 12 Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego w grupie I kl. II E ZSZ od dnia podpisania umowy do końca roku szkolnego w czerwcu 2011 r., w wymiarze 1 godz. dydaktyczna tygodniowo. Zadanie 13 Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego w grupie II kl. II E ZSZ od dnia podpisania umowy do końca roku szkolnego w czerwcu 2011 r., w wymiarze 1 godz. dydaktyczna tygodniowo. Zadanie 14 Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego w grupie I kl. II F ZSZ od dnia podpisania umowy do końca roku szkolnego w czerwcu 2011 r., w wymiarze 1 godz. dydaktyczna tygodniowo. Zadanie 15 Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego w grupie II kl. II F ZSZ od dnia podpisania umowy do końca roku szkolnego w czerwcu 2011 r., w wymiarze 1 godz. dydaktyczna tygodniowo. Zadanie 16 Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego w grupie I kl. I.1T od 1 września 2011 r. do końca roku szkolnego w czerwcu 2012 r., w grupie I kl. II.1 T od 1 września 2012 do końca roku w czerwcu 2013 r., w wymiarze 1 godz. dydaktyczna tygodniowo. Zadanie 17 Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego w grupie II kl. I.1T od 1 września 2011 r. do końca roku szkolnego w czerwcu 2012 r., w grupie II kl. II.1 T od 1 września 2012 do końca roku w czerwcu 2013 r., w wymiarze 1 godz. dydaktyczna tygodniowo. Zadanie 18 Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego w grupie I kl. I.2 T od 1 września 2011 r. do końca roku szkolnego w czerwcu 2012 r., w grupie I kl. II.2 T od 1 września 2012 do końca roku w czerwcu 2013 r., w wymiarze 1 godz. dydaktyczna tygodniowo. Zadanie 19 Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego w grupie II kl. I.2 T od 1 września 2011 r. do końca roku szkolnego w czerwcu 2012 r., w grupie II kl. II.2 T od 1 września 2012 do końca roku w czerwcu 2013 r., w wymiarze 1 godz. dydaktyczna tygodniowo. Zadanie 20 Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego w grupie I kl. I.3 T od 1 września 2011 r. do końca roku szkolnego w czerwcu 2012 r., w grupie I kl. II.3 T od 1 września 2012 do końca roku w czerwcu 2013 r., w wymiarze 1 godz. dydaktyczna tygodniowo. Zadanie 21 Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego w grupie II kl. I.3 T od 1 września 2011 r. do końca roku szkolnego w czerwcu 2012 r., w grupie II kl. II.3 T od 1 września 2012 do końca roku w czerwcu 2013 r., w wymiarze 1 godz. dydaktyczna tygodniowo. Zadanie 22 Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego w grupie I kl. II.1 E ZSZ od 1 września 2011 r. do końca roku szkolnego w czerwcu 2012 r., w wymiarze 1 godz. dydaktyczna tygodniowo. Zadanie 23 Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego w grupie II kl. II.1 E ZSZ od 1 września 2011 r. do końca roku szkolnego w czerwcu 2012 r., w wymiarze 1 godz. dydaktyczna tygodniowo. Zadanie 24 Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego w grupie I kl. II.1 F ZSZ od 1 września 2011 r. do końca roku szkolnego w czerwcu 2012 r.,w wymiarze 1 godz. dydaktyczna tygodniowo. Zadanie 25 Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego w grupie II kl. II.1 F ZSZ od 1 września 2011 r. do końca roku szkolnego w czerwcu 2012 r., w wymiarze 1 godz. dydaktyczna tygodniowo. Zadanie 26 Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego w grupie I kl. II.2 E ZSZ od 1 września 2012 r. do końca roku szkolnego w czerwcu 2013 r., w wymiarze 1 godz. dydaktyczna tygodniowo. Zadanie 27 Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego w grupie II kl. II.2 E ZSZ od 1 września 2012 r. do końca roku szkolnego w czerwcu 2013 r., w wymiarze 1 godz. dydaktyczna tygodniowo. Zadanie 28 Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego w grupie I kl. II.2 F ZSZ od 1 września 2012 r. do końca roku szkolnego w czerwcu 2013 r., w wymiarze 1 godz. dydaktyczna tygodniowo. Zadanie 29 Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego w grupie II kl. II.2 F ZSZ od 1 września 2012 r. do końca roku szkolnego w czerwcu 2013 r., w wymiarze 1 godz. dydaktyczna tygodniowo. Zadanie 30 Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego w grupie I kl. II.2 G ZSZ od 1 września 2012 r. do końca roku szkolnego w czerwcu 2013 r., w wymiarze 1 godz. dydaktyczna tygodniowo Zadanie 31 Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego w grupie II kl. II.2 G ZSZ od 1 września 2012 r. do końca roku szkolnego w czerwcu 2013 r., w wymiarze 1 godz. dydaktyczna tygodniowo. Zadanie 32 Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego w grupie I kl. I.1.1 T od 1 września 2012 do końca roku w czerwcu 2013 r., w wymiarze 1 godz. dydaktyczna tygodniowo. Zadanie 33 Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego w grupie II kl. I.1.1 T od 1 września 2012 do końca roku w czerwcu 2013 r., w wymiarze 1 godz. dydaktyczna tygodniowo. Zadanie 34 Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego w grupie I kl. I.2.1 T od 1 września 2012 do końca roku w czerwcu 2013 r., w wymiarze 1 godz. dydaktyczna tygodniowo. Zadanie 35 Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego w grupie II kl. I.2.1 T od 1 września 2012 do końca roku w czerwcu 2013 r., w wymiarze 1 godz. dydaktyczna tygodniowo. Zadanie 36 Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego w grupie I kl. I.3.1 T od 1 września 2012 do końca roku w czerwcu 2013 r., w wymiarze 1 godz. dydaktyczna tygodniowo. Zadanie 37 Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego w grupie II kl. I.3.1 T od 1 września 2012 do końca roku w czerwcu 2013 r., w wymiarze 1 godz. dydaktyczna tygodniowo..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.20.00.00 - Usługi szkolnictwa średniego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 37.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. spełnia wymogi dotyczące wykształcenia i kwalifikacji określone rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dn. 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400); 2. posiada przygotowanie pedagogiczne, 3. posiadają co najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego. 4. minimum 2 lata pracy w szkole, w tym ostatnim roku w szkole ponadgimnazjalnej;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsnr1-pruszkow.com i bip.powiat.pruszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica
05-800 Pruszków, ul. Pruszków 24/26.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2011 godzina 09:30, miejsce: Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica 05-800 Pruszków, ul. Promyka 24/26.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt - Mobilni zawodowo i gotowi na nowe wyzwania - współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Usługa sprzątania obiektów na terenie Miasta Pruszkowa: parkingu wielopoziomowego, naziemnych parkingów P&R, kładki nad torami wraz z dojściami zlokalizowanej
- Wykonanie remontów uszkodzonych chodników, elementów pasa drogowego, nawierzchni z kostki betonowej w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego (2)
- Przedłużenie subskrypcji licencji VDA
- Świadczenie usług dozoru i ochrony mienia MSCZ
- Rozbudowa i przebudowa układu drogowego składającego się z ulic: Moniuszki, Przemysłowej, Olszowej, Szczęsnej i Grafitowej w Pruszkowie
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w języku angielskim z trenerem w zakresie projektu "PATHWAYS", w ramach programu pn. "Welcome to Poland"
- Usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci
- Usługa szkolenia: "Operator koparkoładowarki (wszystkie typy) kl.III z modułem ograniczania odpadów budowlanych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.