To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-17
Ogłoszenie nr 108676 - 2017 z dnia 2017-07-17 r.
Piła: RENOWACJA ZBIORNIKA WODNEGO KAMIENNIK gm. DRAWSKO, pow. czarnkowsko-trzcianecki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 514325-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Pile, krajowy numer identyfikacyjny
65864000027, ul.
ul. Motylewska
7,
64920
Piła, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
672 123 244, faks
672 125 175, e-mail
ropila@wzmiuw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wzmiuw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
RENOWACJA ZBIORNIKA WODNEGO KAMIENNIK gm. DRAWSKO, pow. czarnkowsko-trzcianecki
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RO PRIM 3520/2/2017/M
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pod nazwą: RENOWACJA ZBIORNIKA WODNEGO KAMIENNIK Zbiornik wodny Kamiennik zlokalizowany jest powyżej istniejącego jazu w km 7+370 rzeki Miała. Przewidziany do renowacji zbiornik zajmuje powierzchnię 4,94 ha, położony jest na terenie wsi Kamiennik, gm. Drawsko, pow. czarnkowsko-trzcianecki na gruntach będących własnością Skarbu Państwa (dz. nr 147 obręb 0006 Kamiennik). Przewiduje się odmulenie zbiornika metodą refulacji, która umożliwi wykonanie robót związanych z odmuleniem i oczyszczaniem zbiornika bez konieczności spuszczania wody lub radyklanego obniżenia poziomu wody. W ramach prac przewiduje się także wykonanie 4 poletek osadowych na działkach prywatnych zlokalizowanych w pobliżu zbiornika. Po odsączeniu namułu teren zostanie przywrócony do ponownego użytkowania. W ramach prac przewidziano także wyprofilowanie północno - zachodniej skarpy zbiornika (od strony drogi wojewódzkiej DW133). Podstawowe wartości charakteryzujące inwestycję: 1.Powierzchnia zbiornika: 4,94 ha 2.Kubatura namułów przewidzianych do usunięcia: 29 555 m3 3.Miejsce składowania namułu: 4 poletka osadowe o łącznej powierzchni 15 830 m3 4.Grodza z worków z piaskiem: 51 m 5.Łączna długość rurociągu tłocznego fi 200: - 1050 m 6.Łączna długość rurociągu odsiąkowego fi 500 odprowadzającego wodę z poletka: - 240 m 7. Powierzchnia dróg technologicznych: 1998 m2 Szczegółowy zakres rzeczowy określa dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby na czas realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby, które wykonują na rzecz pracodawcy czynności związane z niniejszym zamówieniem (wskazane w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ), osobiście, pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie przez niego określonym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45240000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1033790.73 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 1271562,60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Zaklejarka automatyczna do Zakładu Patomorfologii
- Dostawa wybranych instrumentów muzycznych na potrzeby Zespołu Szkół Muzycznych im. Fryderyka Chopina w Pile
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Piła i jednostek podległych w 2025 roku
- Opróżnianie koszy i wywóz odpadów z terenów zieleni oraz dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Piły w 2025 r. (zadanie 1-2)
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 im. Dzieci Polskich w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 11 im. Królowej Jadwigi w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.