eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościerzynaRozbudowa budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kościerzynie - etap 2



Ogłoszenie z dnia 2008-01-15

Kościerzyna: Rozbudowa budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kościerzynie - etap 2
Numer ogłoszenia: 10868 - 2008; data zamieszczenia: 15.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, ul. Traugutta 6, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 058 6863368, fax 058 6864197.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kppsp_koscierzyna/kppsp_koscierzyna

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Straż Pożarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kościerzynie - etap 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane przy obiekcie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kościerzynie: Prace obejmują: Wykończenie budynku dwukondygnacyjnego z poddaszem. Wykonanie robót wykończeniowych: budowlanych, sanitarnych, elektrycznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.21.61.21 - Obiekty straży pożarnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 140.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium - nie wnosi się..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy składający ofertę powinni spełnić poniższe warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy) oraz na potwierdzenie ich spełnienia złożyć poniższe oświadczenia i dokumenty (zgodnie z art. 25 i 26 ust. 2 ustawy oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 15.05.2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z 2006r.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane). 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Prowadzenie przez Wykonawcę działalności obejmującej przedmiot zamówienia. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia ,oraz dysponują potencjałem technicznym.Zrealizowali w ostatnich 5 latach co najmniej 2 zamówienia na podobne zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz wartością nie mniejszą niż 300 tys. zł brutto. Fakt należytego wykonania takiego zamówienia winien być potwierdzony stosownym dokumentem ( referencją) od Zamawiającego , dla którego to zamówienie Wykonawca zrealizował. 3. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dysponowanie przez Wykonawcę osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach:- konstrukcyjno-budowlanej, - instalacji sanitarnych,- instalacji elektrycznych,- oraz aby osoby te były wpisane do Izby Inżynierów Budownictwa. 4.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia1. Posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolność kredytową, o wysokości nie mniejszej niż 20% zaproponowanej ceny brutto na realizację zadania, na którą Wykonawca będzie składał ofertę. Podmioty występujące wspólnie powinny wykazać łącznie spełnienie ww. warunku. 5. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy poprzez:Nie zaleganie przez Wykonawcę z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Wymagane warunki dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca: 1. Zaoferowanie ceny, minimalnej gwarancji, terminu realizacji itd. 2. Wycena przedmiotu zamówienia Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium (spełnia-nie spełnia) tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w tabeli wymagania. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art.24 ust.2 pkt.3 ustawy (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie zgodne z art.22 ust. 1 ustawy 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.1. Wykaz wykonanych (zakończonych) robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4.1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - funkcji. 4.2. Kopie uprawnień budowlanych 4.3. Kopie potwierdzenia przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 5.1. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.2. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków dotyczących przedmiotu zamówienia 1 Oferta Cenowa Szczegółowy kosztorys ofertowy oraz zestawienie materiałów (opracowany na podstawie załączonych materiałów oraz opisu w rozdz. II SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kppsp_koscierzyna/przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kościerzynie, ul. Traugutta 6 , 83-400 Kościerzyna..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2008 godzina 09:00, miejsce: (sekretariat) w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kościerzynie, ul. Traugutta 6 , 83-400 Kościerzyna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.