Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-18
Wrocław: Kompleksowa obsługa prawna Dolnośląskiego Zakładu Przewozów Regionalnych we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 10871 - 2013; data zamieszczenia: 18.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Przewozy Regionalne" sp. z o.o. Dolnośląski Zakład Przewozów Regionalnych , ul. Małachowskiego 9, 50-084 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 717 14 00, faks 71 717 55 09.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: transport kolejowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa prawna Dolnośląskiego Zakładu Przewozów Regionalnych we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa prawna Przewozy Regionalne sp. z o.o. Dolnośląskiego Zakładu Przewozów Regionalnych we Wrocławiu w zakresie prowadzonej działalności, a w szczególności; a) zapewnienie bieżącej obsługi prawnej, b) doradztwo prawne, a w szczególności w zakresie prawa pracy, przepisów o związkach zawodowych, przepisów w zakresie transportu kolejowego, w tym przepisów w zakresie przewozów pasażerskich, znajomości przepisów w zakresie zdarzeń i wypadków kolejowych, c) opiniowanie projektów aktów prawnych wewnętrznych i zewnętrznych, d) opiniowanie umów, kontraktów, porozumień, listów intencyjnych itp.; e) doradztwo i opiniowanie w kluczowych sprawach z zakresu zamówień publicznych, f) ponadto, Wykonawca zobowiązuje się do reprezentowania Zamawiającego (po otrzymaniu pełnomocnictwa na piśmie) w sprawach związanych z jego bieżącą działalnością przed sądami powszechnymi, sądami polubownymi, organami administracji. g) Wykonywanie innych czynności powierzonych przez Zamawiającego, objętych zakresem świadczenia usług pomocy prawnej, zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 2. Świadczenie usługi kompleksowej obsługi prawnej obejmować będzie w szczególności następujące gałęzie prawa: Prawo cywilne, Prawo gospodarcze, Prawo spółek handlowych, Prawo pracy, Zbiorowe prawo pracy, Prawo zamówień publicznych, Prawo przewozowe (w tym ustawa o transporcie kolejowym), Prawo o ochronie informacji niejawnych, Prawo o ochronie danych osobowych, Prawo autorskie i prawa pokrewne oraz inne dziedziny prawa dotyczące prowadzonej przez Zamawiającego działalności. 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania obsługi prawnej w siedzibie Zamawiającego przez trzy dni w tygodniu w wymiarze 6 godzin dziennie mieszczące się w przedziale godzinowym od 7.00 do 15.00 oraz w razie potrzeby Zamawiającego w innych dniach, aniżeli wskazanych jak wyżej. Zmiana godzin świadczenia obsługi nie wymaga zmiany niniejszej umowy i będzie uzgadniana pomiędzy stronami na bieżąco. Wykonawca zobowiązuje się, w sytuacjach pilnych, do udzielania porad prawnych Dyrekcji Zamawiającego (telefonicznie, faxem, mailem) w dni robocze poza określonymi jak wyżej. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu odrębne wynagrodzenie. Wykonawca zobowiązuje się do udziału w spotkaniach ze związkami zawodowymi, w tym w sporach zbiorowych, w dniach i godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego, o ile spotkania takie odbędą się w innym terminie. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie z tytułu kosztów dojazdu na posiedzenia (rozprawy) przed sądami powszechnymi, sądami polubownymi, organami administracji publicznej, organami arbitrażowymi..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca: 1. wykaże, że posiada aktualny wpis na listę radców prawnych, a w przypadku osób wykonujących zawód adwokata - aktualny wpis na listę adwokatów. Aktualny wpis na listę radców prawnych lub adwokatów winien posiadać datę ważności, przy czym nie może być wystawiony później aniżeli 3 miesiące przed datą otwarcia ofert. 2. złoży oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca: 1.złoży oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4 do SIWZ 2. przedłoży wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w ilości i zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zawierający minimum dwie usługi obejmujące swoim zakresem obsługę prawną podmiotów, świadczących usługi w zakresie przewozów kolejowych, o przychodzie rocznym Wykonawcy łącznie minimum: 40.000,- PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (do każdej wykazanej usługi jeden dokument), zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca: 1.złoży oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca: 1.złoży oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca: 1.złoży oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z Załącznikiem nr 1 SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: 1. Zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, 2. Wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa. 3. Zmiany osób reprezentujących, pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia drugiej strony, w następujących przypadkach: 1) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, 2) niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, 3) jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 4. W przypadku niemożności wykonywania obsługi prawnej przez wskazanego radcę prawnego/adwokata Zamawiający może wyrazić zgodę na taką zmianę pod warunkiem, że Wykonawca przez dokonaniem zmiany poinformuje Zamawiającego z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem, załączając stosowne dokumenty potwierdzające uprawnienia i kwalifikacje
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przewozyregionalne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja w wersji papierowej dostępna odpłatnie
Cena : 30,00 zł
Dolnośląski Zakład Przewozów Regionalnych we Wrocławiu
ul. S. Małachowskiego 9 50-084 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2013 godzina 10:30, miejsce: Dolnośląski Zakład Przewozów Regionalnych we Wrocławiu ul. S. Małachowskiego 9 50-084 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej na rzecz Sądu Rejonowego w Wołominie
- Obsługa prawna Gminy Miejskiej Łeba w latach 2025 - 2027
- Kompleksowa obsługa prawna Zamawiającego
- Kompleksowa usługa obsługi prawnej Sądu Okręgowego w Katowicach przez okres 36 miesięcy
- Wykonywanie czynności inwestora zastępczego dla zadania inwestycyjnego: Dostosowanie budynków ZS-MSG w Myślenicach do wymagań p.poż. wraz z oświetleniem awaryjnym i ewakuacyjnym: ZiW.
- Świadczenie przez wykonawcę pomocy prawnej na rzecz zamawiającego mającej charakter bieżącej obsługi prawnej ZDW w Opolu w zakresie zadań i obowiązk. realizowanych przez zamawiając. w okresie 24 m-cy
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.