To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-19
Ogłoszenie nr 10872 - 2017 z dnia 2017-01-19 r.
Pruszków: Dostawa rękawic półsyntetycznych lateksowo-nitrylowych; rękawic chirurgicznych sterylnych; rękawic diagnostycznych lateksowych; rękawic diagnostycznych nitrylowych; fartuchów sterylnych; artykułów flizelinowych niesterylnych; pieluchomajtek dla dorosłych; jednorazowych podkładów chłonnych przeciwodleżynowych; rękawów foliowo-papierowych ze wskaźnikiem pary wodnej i EO; jednorazowych myjek do mycia ciała, jednorazowych gąbek.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 339848-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 339848-2016,343584-2016, 344937-2016, 348024-2016, 349839-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kolejowy im. dr med. Włodzimierza Roeflera w Pruszkowie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
1064867300000, ul.
ul. Warsztatowa
1,
05800
Pruszków, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 770 93 08, faks
22 770 93 08, e-mail
przetargi@szpk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpk.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.szpk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa rękawic półsyntetycznych lateksowo-nitrylowych; rękawic chirurgicznych sterylnych; rękawic diagnostycznych lateksowych; rękawic diagnostycznych nitrylowych; fartuchów sterylnych; artykułów flizelinowych niesterylnych; pieluchomajtek dla dorosłych; jednorazowych podkładów chłonnych przeciwodleżynowych; rękawów foliowo-papierowych ze wskaźnikiem pary wodnej i EO; jednorazowych myjek do mycia ciała, jednorazowych gąbek.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet nr 1 Poz.1 Rękawice półsyntetyczne, lateksowo-nitrylowe, rozmiar 6,5; 7,0; 7,5; 8,0; 8,5;9,0 (według potrzeb) , wielkość zamówienia 5 000 par; Pakiet nr 2 Poz.1 Rękawice chirurgiczne sterylne, lateksowe, bezpudrowe, rozmiar 6,5; 7,0; 7,5; 8,0; 8,5; 9,0 (według potrzeb) , wielkość zamówienia 12000 par; Pakiet nr 3 Rękawice chirurgiczne sterylne, poliizoprenowi, bezpudrowe, dedykowane dla osób ze skłonnościami do odczynów alergicznych, rozmiar 6,5; 7,0; 7,5; 8,0; 8,5; 9,0 (według potrzeb) wielkość zamówienia 500 par ; Pakiet nr 4 Rękawice chirurgiczne sterylne, lateksowe, bezpudrowe, przeznaczone do podwójnego rękawiczkowania, dedykowane do zabiegów ortopedycznych, bezpudrowe , rozmiar 6,5; 7,0; 7,5; 8,0; 8,5; 9,0 (według potrzeb) wielkość zamówienia 500 par; Pakiet nr 5 Rękawice diagnostyczne lateksowe bezpudrowe, rozmiar S, M, L (według potrzeb) wielkość zamówienia 5400 par; Pakiet nr 6 Rękawiczki jednorazowe, niejałowe, diagnostyczny, nitrylowe bezpudrowe, rozmiar S, M, L (według potrzeb), wielkość zamówienia op. po 200 sztuk - 950 op.; Pakiet nr 7 Rękawice diagnostyczne z nitrylu, bezpudrowe i bezzapachowe, niesterylne, rozmiar S, M, L (według potrzeb), wielkość zamówienia op. po 250 sztuk - 760 op.; Pakiet nr 8 Rękawice diagnostyczne nitrylowe niejałowe, rozmiar S, M, L, XL (według potrzeb),wielkość zamówienia op. po 50 sztuk - 25 op.; Pakiet nr 9 Poz. 1 Fartuch fizelinowy foliowany z mankietem sterylny, rozmiar - M, L, XL, XXL (według potrzeb), wielkość zamówienia 200 szt.; Poz. 2 Sterylny fartuch chirurgiczny, rozmiar - M, L, XL lub rozmiar fartucha jednocześnie oznaczające jego długość np.: 120 cm ,130 cm ,150 large (szeroki w obwodzie) ,170 cm (według potrzeb), wielkość zamówienia 2 500 szt.; Pakiet nr 10 Poz.1 Podkład flizelinowy foliowany z włókniny typu spoundbond lub o zblizonych cechach, z włókniny minimum 30g/m2, składany pojedynczo, rozmiar 80-90 cm x 200-250 cm Poz.2 Podkład flizelinowy foliowany z włókniny typu spoundbond lub o zblizonych cechach, z włókniny o gramaturze minimum 30g/m2, składany pojedynczo, rozmiar 130 x 210 cm Poz.3 Poszwa flizelinowa na koc, z włókniny o gramaturze minimum 30g/m2, rozm. 150x210cm Poz.4 Poszwa flizelinowa na poduszkę, z włókniny o gramaturze minimum 30g/m2, rozmiar 70 x 80 cm Poz.5 Fartuch flizelinowy z mankietem, z włókniny o gramaturze minimum 30g/m2, roz. M-L-XL - obwód klatki piersiowej 110-150 cm Poz.6 Czepek flizelinowy damski, z włókniny o gramaturze minimum 20g/m2 Poz.7 Maska flizelinowa chirurgiczna wiązana Poz.8 Maska chirurgiczna płaska, wiązana na troki, posiadająca zintegrowaną osłonę na oczy wykonaną z poliestru, antyrefleksyjna. Poz.9 podkład wykonany z flizeliny lub z laminatu polipropylenowo - polietylenowego niesterylny 160-170 x 220-230cm (+/- 10 cm) grubość, gramatura min. 55gr/m2, odporny na uszkodzenia mechaniczne, na opakowaniu nr serii, nazwa producenta, data ważności Poz.10 Koszula zakładana przez głowę rozmiar M-L-XL - obwód kl. piersiowej 110-140 cm z z włókniny polipropylenowej typu SMS o gramaturze 35g/m2 Poz.11 Ubranie dwuczęściowe (komplet bluza + spodnie) rozmiar M-L-XL - obwód kl. piersiowej 110-130 cm z z włókniny polipropylenowej typu SMS o gramaturze 35g/m2 Pakiet nr 11 Pieluchomajtki dla dorosłych o podstawowej chłonności, wielkość zamówienia 22000 szt.; Pakiet nr 12 Poz.1 Jednorazowy podkład chłonny przeciwodleżynowy, wielkość zamówienia 450 szt.; Poz.2 Jednorazowy podkład chłonny przeciwodleżynowy, min. Czterowarstwowy, wielkość zamówienia 450 szt.; Pakiet nr 13 Rękaw foliowo-papierowy ze wskaźnikiem para wodna i EO z fałdą, zgodny z normą EN 868 cz. 2-5, długość 100m, gramatura min. 60g/m2, szerokość: 300-320mm, wielkość zamówienia 6 rolek; Pakiet nr 14 Poz.1 Jednorazowa myjka do mycia ciała, wielkość zamówienia 4600 szt.; Poz.2 Jednorazowa gąbka nasączona 25 ml nasączona substancjami myjącymi oraz 4 % roztworem chlorheksydyny ( nie zawierająca mydła ), rozmiar 12cmx8cmx2,5cm, wykonana z poliuretanu. Wyrób medyczny, wielkość zamówienia 750 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
33141420-0
Dodatkowe kody CPV:
33190000-8,
39518000-6,
33631600-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Rękawice półsyntetyczne, lateksowo-nitrylowe |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT11500.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 12420.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: ękawice chirurgiczne sterylne, lateksowe, bezpudrowe |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT27600.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 20736.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Rękawice chirurgiczne sterylne, poliizoprenowi, bezpudrowe, dedykowane dla osób ze skłonnościami do odczynów alergicznych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2700.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2646.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: ękawice chirurgiczne sterylne, lateksowe, bezpudrowe, przeznaczone do podwójnego rękawiczkowania, dedykowane do zabiegów ortopedycznych, bezpudrowe |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2250.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2041.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Rękawice diagnostyczne lateksowe bezpudrowe |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT48708.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 47239.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: rękawiczki jednorazowe, niejałowe, diagnostyczne, nitrylowe bezpudrowe |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT24130.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 16826.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Rękawice diagnostyczne z nitrylu, bezpudrowe i bezzapachowe, niesterylne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT24130.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 26265.60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Rękawice diagnostyczne nitrylowe niejałowe |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT925.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 999.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: Fartuch fizelinowy foliowany z mankietem sterylny |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT31212.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 32589.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: artykuły fizelinowe niesterylne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT56602.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 51462.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 11 | NAZWA: Pieluchomajtki dla dorosłych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT26400.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 25185.60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 12 | NAZWA: jednorazowe podkłady przeciwodleżynowe |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7785.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 8407.80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 13 | NAZWA: Rękaw foliowo-papierowy ze wskaźnikiem para wodna i EO z fałdą |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT660.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 686.88 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 14 | NAZWA: jednorazowa myjka i gąbka do ciała |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3497.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3543.60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- "Zagospodarowanie odpadów o kodach 17 01 01, 17 01 02, 17 01 07"
- Przebudowa obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 4 ul. Hubala 4 w Pruszkowie
- Sukcesywna dostawa probówko - strzykawek
- Wymiana urządzeń dźwigowych w Żłobku Miejskim nr 1 w Pruszkowie
- Sukcesywna dostawa artykułów czystościowych
- Rozbudowa ul. Południowej na odc. od ul. Błońskiej do ul. Przejazdowej w Pruszkowie - etap I
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.