eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LeśnaBudowa Drogi - ulica Sudecka w Leśnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-05

Leśna: Budowa Drogi - ulica Sudecka w Leśnej
Numer ogłoszenia: 108739 - 2010; data zamieszczenia: 05.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 72389 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leśna, Rynek 19, 59-820 Leśna, woj. dolnośląskie, tel. 075 7211239, faks 075 7242368.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Drogi - ulica Sudecka w Leśnej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Teren pasa drogowego objęty opracowaniem przeznaczony jest pod budowę drogi dojazdowej do działek budownictwa jednorodzinnego. Pas drogowy ze względu na konfigurację terenu należy zakwalifikować do terenu podgórskiego . Spadki terenu wzdłuż drogi wynoszą: max - 17,1,6%, min - 2,7%. W pasie drogowym znajduje się gęste uzbrojenie sieci infrastruktury technicznej: - sieć energetyczna, - sieć telekomunikacyjna, - sieć wodociągowa, - sieć kanalizacji sanitarnej, - sieć kanalizacji deszczowej, - przyłącze gazowe. - Opis przyjętego rozwiązania technicznego. Projekt przewiduje budowę drogi w przeznaczonym na ten cel w planie zagospodarowania przestrzennego miasta Leśna pasie drogowym. Zakres opracowania stanowią działki Nr: 599; 600/14; 603/4; 603/25; 603/26; 603/27; 607; 608/15; Obr. 0001 AM1, miasto Leśna. Funkcja projektowanej drogi służącej jako dojazd do budynków jednorodzinnych oraz szerokość w liniach rozgraniczających kwalifikują drogę do klasy D jako drogi (ulice) dojazdowe. Projektuje się budowę drogi o jezdni dwupasmowej szerokości 4,00m z obustronnym spadkiem poprzecznym 2,0% . Jezdnia zamknięta krawężnikami betonowymi 30x15cm posadowionymi na ławie betonowej. Ze względu na małą szerokość pasa drogowego oraz mały ruch ( dojazdy do budynków) odstąpiono od budowy chodnika na rzecz jezdni. W zakresie budowy drogi konieczna jest realizacja n/w elementów: a) roboty przygotowawcze i ziemne, b) likwidacja chodnika w pasie jezdni, c) przebudowa chodnika w pasie drogowym, d) budowa kanalizacji deszczowej - odwodnienie drogi, e) przełożenie odcinka kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej, f) budowa 2-ch murów oporowych pod skarpami, g) zabezpieczenie przewodów teletechnicznych, h) wykonanie jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej ograniczonej krawężnikami betonowymi, i) ustawienie barier ochronnych. OPIS TECHNOLOGII WYKONANIA ELEMENTÓW: a) Roboty ziemne i przygotowawcze: Przewiduje się roboty ziemne przy wykonywaniu koryta pod jezdnię oraz przy wykonywaniu urządzeń kanalizacji deszczowej, przebudowie kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej oraz przy odkrywaniu sieci teletechnicznej . Roboty w miejscach zbliżeń do sieci energetycznych, oraz przy odkrywaniu sieci teletechnicznych należy wykonywać ręcznie. Pozostałe roboty mechaniczne. W ramach robot ziemnych w celu złagodzenia spadków podłużnych projektuje się obniżenie niwelety drogi zgodnie z profilem podłużnym drogi. Część robót wykonywana będzie w gruncie kat. V. Nadwyżkę ziemi z wykopu należy przemieścić i wbudować w skarpę na łuku w km 0+110 - 0+147, w miejscu poszerzenia (mijanki) oraz w części wykorzystać na zasypanie wnęki za murem oporowym. Nie przewiduje się wywożenia ziemi poza obręb budowy. Do robót przygotowawczych należeć będzie wytyczenie trasy drogi w terenie podgórskim. b) Likwidacja chodnika w pasie jezdni. W ramach zadania przewiduje się likwidację istniejącego w pasie projektowanej jezdni chodnika. Rozbiórkę chodnika należy rozpocząć od km 0+000 i zrealizować na długości 25,0 mb. c) Przebudowa chodnika w pasie drogowym. W celu poprawy komunikacji pieszej oraz przeznaczonej dla wózków przewiduje się przebudowę istniejącego chodnika na długości 36,0 mb. Przebudowa polega na przełożeniu istniejących płyt betonowych, ograniczenia stopni obrzeżami oraz lewostronne poszerzenie pasa dla wózków. Materiał taki jak płyty chodnikowe oraz obrzeża do wykorzystania z rozbiórki. Pas jezdny dla wózków wykonać z kostki brukowej betonowej gr. 6,0 cm. d) Budowa kanalizacji deszczowej - odwodnienie drogi. Odwodnienie drogi stanowić będą w części spadki podłużne i poprzeczne drogi, wbudowane w krawężnik na łuku oraz wzdłuż mijanki wpusty boczne żeliwne, oraz odcinek kanalizacji deszczowej włączony w istniejący osadnik miejskiej kanalizacji deszczowej, składający się z: - rurociągu PCV 200 mm o długości 58,50 mb, - przykanalików PCV 160 mm o łącznej długości 14,50 mb, - wpustów ulicznych z osadnikiem 4 szt. Spadki rurociągu PCV 200 mm wynoszą: 2,2% - 16,5%. Przykanaliki układać ze spadkiem minimum 1,5 %. e) Przełożenie kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej. W związku z obniżeniem niwelety drogi na odcinku 42,00 mb w km 0+163 - 0+205 zachodzi konieczność przełożenia odcinka kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej, oraz wykonanie kinety w studni sanitarnej S1. Głębokość obniżenia 0,30 - 0,50 m. f) Budowa murów oporowych. W celu zabezpieczeni drogi i terenów przyległych zaprojektowano budowę murów oporowych z kamienia murowego granitowego na fundamencie betonowym z betonu B20. Wysokość murów zmienna należy dostosować do konfiguracji skarpy - średnio H= 1,20m. Długości: 24,00+26,00 mb. g) Zabezpieczenie przewodów teletechnicznych. Zgodnie z ustaleniami z zarządcą sieci teletechnicznej tpSA zaprojektowano zabezpieczenie przewodów teletechnicznych rurami osłonowymi dwudzielnymi o przekroju 50/53mm typu Arot. Ponadto dodatkowym zabezpieczeniem będzie wykonanie ław betonowych przenoszących obciążenia na grunt. Roboty przy odkrywaniu i zabezpieczeniu przewodów należy wykonywać ręcznie, po uprzednim zgłoszeniu do administratora sieci i pod jego nadzorem. h) Wykonanie jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej . Projekt budowlany przewiduje wykonanie nawierzchni drogi z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm ograniczonej krawężnikami betonowymi o wym. 15x30 cm posadowionymi na ławie betonowej. Korytowanie drogi do głębokości 40 cm. Urobek z korytowania należy wykorzystać zgodnie z pkt. a) - roboty ziemne. Szerokość jezdni : odcinki proste - 4,00 m, na łuku - 4,50 m, mijanka - 2,20 m. Mijanka w formie trapezu szer. 2,20 m o długości 28,00 i 20,00 mb. Warstwy konstrukcyjne drogi: - warstwa odcinająca z piasku lub pospółki gr. 6,0 cm, - podbudowa z tłucznia niesort. 0+63 mm gr. (15+8) = 23 cm, - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm. i) Ustawienie barier ochronnych. Dla poprawy warunków bezpiecznego korzystania z drogi projektuje się na długości 54,0 mb montaż barier energochłonnych - w km 0+092-0+143 Uwagi końcowe. Roboty budowlane należy wykonywać zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie - Dz. U. Nr 43 z 1999r. poz. 430 oraz Polskimi Normami. Zastosowane materiały ( elementy betonowe, kruszywa, beton, stal i inne użyte) wymagają deklaracji zgodności z uzyskanym certyfikatem, aprobatą techniczną lub Polską Normą. Poszczególne warstwy konstrukcyjne drogi, miejsca po wykopach i przekopach wymagają badania stopnia zagęszczenia i modułu odkształcenia. Winno to być wykonane prze uprawnione laboratorium drogownictwa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Budowlano-Drogowa REMO Julian Malczewski, ul. Polna 15A, 59-600 Lwówek Śląski, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 326394,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 274899,93

  • Oferta z najniższą ceną: 274899,93 / Oferta z najwyższą ceną: 282928,77

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.