eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Wykonanie usług geodezyjnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-29

Chełm: Wykonanie usług geodezyjnych.
Numer ogłoszenia: 108774 - 2007; data zamieszczenia: 29.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Chełm, ul. Lubelska 63 i 65, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5652223, 5652073, fax 082 5652254.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług geodezyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług geodezyjnych w zakresie: Zadanie nr 1 Modernizacja istniejącej ewidencji gruntów m. Chełm poprzez założenie w systemie informatycznym ewidencji budynków i lokali dla części obszaru m. Chełm dla obrębu nr 5, oraz przetworzenie mapy dla tego obszaru z postaci klasycznej do postaci numerycznej. Zadanie nr 2 Modernizacja istniejącej ewidencji gruntów m. Chełm poprzez założenie w systemie informatycznym ewidencji budynków i lokali dla części obszaru m. Chełm dla obrębu nr 6, oraz przetworzenie mapy dla tego obszaru z postaci klasycznej do postaci numerycznej. Zadanie nr 3 Przetworzenie mapy z postaci klasycznej do postaci numerycznej dla części obszaru m. Chełm dla obrębów nr 1, nr 2, nr 7. Zadanie nr 4 Przetworzenie mapy z postaci klasycznej do postaci numerycznej dla części obszaru m. Chełm dla obrębów nr 8, nr 9 i nr 10. Zadanie nr 5 Przetworzenie mapy z postaci klasycznej do postaci numerycznej dla części obszaru m. Chełm dla obrębów nr 13 i nr 17. Zadanie nr 6 Aktualizacja operatu ewidencji gruntów z ustaleniem granic i stanu władania nieruchomości oznaczonych j.n.: a) m. Chełm, obr. 9 dz. 45/1 b) m. Chełm, obr. 12 dz. 340/1 c) m. Chełm, obr. 14 dz. nr 797/1, 797/2, d) m. Chełm, obr. 15 dz. 418/3, 418/14 e) m. Chełm, obr. 16 dz. nr nr 480/2, 481, 482, f) m. Chełm, obr. 16 dz. nr nr 430, 431, 432. Zakres zamówienia obejmuje: 1) w przypadku zadania 1 i 2: - część opisową ewidencji budynków i lokali w oparciu o program EGBVWIN, - część kartograficzną ewidencji budynków i lokali w programie GEO - MAP, - sporządzenie dokumentacji zgodnie z warunkami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 2 dla zadania 1 i 2 - przetworzenie treści mapy zasadniczej z postaci analogowej do postaci informatycznej z wykorzystaniem materiałów zgromadzonych w Miejskim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Chełmie, a także w oparciu o pomiar bezpośredni zgodnie z załącznikiem nr 2 dla zadania 1 i 2 - sporządzenie dokumentacji zgodnie z warunkami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 2 dla zadania 1 i 2 2) w przypadku zadania 3, 4 i 5: - przetworzenie treści mapy zasadniczej z postaci analogowej do postaci informatycznej z wykorzystaniem materiałów zgromadzonych w Miejskim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Chełmie, a także w oparciu o pomiar bezpośredni zgodnie z warunkami technicznymi stanowiącymi załącznikiem nr 2 dla zadania 3, 4 i 5 - sporządzenie dokumentacji zgodnie z warunkami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 2 dla zadania 3, 4 i 5 3) w przypadku zadania 6 - sporządzenie dokumentacji geodezyjnej z ustalenia granic oraz stanu władania dla n.w. nieruchomości zgodnie z warunkami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 2 dla zadania nr 6: a) m. Chełm, obr. 9 dz. 45/1 b) m. Chełm, obr. 12 dz. 340/1 c) m. Chełm, obr. 14 dz. nr 797/1, 797/2, d) m. Chełm, obr. 15 dz. 418/3, 418/14 e) m. Chełm, obr. 16 dz. nr nr 480/2, 481, 482, f) m. Chełm, obr. 16 dz. nr nr 430, 431, 432.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. W przypadku zadania nr 1 i 2 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności: a) dysponują osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą wymagane uprawnienia zawodowe w zakresie wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych stosownie do wymogów ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 240 poz. 2027), b) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali - co najmniej dwa zamówienia, każde polegające na wykonaniu modernizacji istniejącej ewidencji gruntów miasta lub innego terenu zurbanizowanego poprzez założenie w systemie informatycznym ewidencji budynków i lokali dla części obszaru miasta lub innego terenu zurbanizowanego, każde o wartości co najmniej równoważnej 25.000 PLN (w przypadku zadania nr 1), - co najmniej dwa zamówienia, każde polegające na wykonaniu modernizacji istniejącej ewidencji gruntów miasta lub innego terenu zurbanizowanego poprzez założenie w systemie informatycznym ewidencji budynków i lokali dla części obszaru miasta lub innego terenu zurbanizowanego, każde o wartości co najmniej równoważnej 25.000 PLN (w przypadku zadania nr 2), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku zadania nr 3, 4, 5 i 6 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą wymagane uprawnienia zawodowe w zakresie wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych stosownie do wymogów ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 240 poz. 2027), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia przez Wykonawców ww warunków będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt.A VI SIWZ według zasady spełnia/nie spełnia wymagany warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku zadania 1 i 2 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą n/w oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenia że: a) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności: 1) dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą wymagane uprawnienia zawodowe w zakresie wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych stosownie do wymogów ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 240 poz. 2027), 2) w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali: - co najmniej dwa zamówienia, każde polegające na wykonaniu modernizacji istniejącej ewidencji gruntów miasta lub innego terenu zurbanizowanego poprzez założenie w systemie informatycznym ewidencji budynków i lokali dla części obszaru miasta lub innego terenu zurbanizowanego, każde o wartości co najmniej równoważnej 25.000 PLN (w przypadku zadania nr 1), - co najmniej dwa zamówienia, każde polegające na wykonaniu modernizacji istniejącej ewidencji gruntów miasta lub innego terenu zurbanizowanego poprzez założenie w systemie informatycznym ewidencji budynków i lokali dla części obszaru miasta lub innego terenu zurbanizowanego, każde o wartości co najmniej równoważnej 25.000 PLN (w przypadku zadania nr 2), c) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Powyższe oświadczenia winny być ujęte w załączniku Nr 4 odpowiednio dla zadania nr 1 i 2, stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. dokument stwierdzający, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia zawodowe w zakresie wykonywania prac: - geodezyjnych i kartograficznych stosownie do wymogów ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 240 poz. 2027), 5. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców złożony na odpowiednim druku stanowiącym załącznik nr 5 dla zadania nr 1 i 2 do SIWZ. Do każdej usługi umieszczonej w wykazie należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz powinien zawierać: - co najmniej dwa zamówienia, każde polegające na wykonaniu modernizacji istniejącej ewidencji gruntów miasta lub innego terenu zurbanizowanego poprzez założenie w systemie informatycznym ewidencji budynków i lokali dla części obszaru miasta lub innego terenu zurbanizowanego, każde o wartości co najmniej równoważnej 25.000 PLN (w przypadku zadania nr 1), - co najmniej dwa zamówienia, każde polegające na wykonaniu modernizacji istniejącej ewidencji gruntów miasta lub innego terenu zurbanizowanego poprzez założenie w systemie informatycznym ewidencji budynków i lokali dla części obszaru miasta lub innego terenu zurbanizowanego, każde o wartości co najmniej równoważnej 25.000 PLN (w przypadku zadania nr 2), W przypadku zadania 3, 4, 5 i 6: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą n/w oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenia, że: a) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności: 1) dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą wymagane uprawnienia zawodowe w zakresie wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych stosownie do wymogów ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 240 poz. 2027), c) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Powyższe oświadczenia winny być ujęte w załączniku Nr 4 odpowiednio dla zadania nr 3, 4, 5 i 6 stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. dokument stwierdzający, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia zawodowe w zakresie wykonywania prac: - geodezyjnych i kartograficznych stosownie do wymogów ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 240 poz. 2027). Postanowienia § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605) stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 100
  • 2. x - 0

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://chelm.bip-gov.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pl. Niepodległości 1, pok. 15, 22-100 Chełm.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w Kancelarii Urzędu Miasta Chełm (parter); ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: modernizacja istniejącej ewidencji gruntów m. Chełm poprzez założenie w systemie informatycznym ewidencji budynków i lokali dla części obszaru m. Chełm dla obrębu nr 5, oraz przetworzenie mapy dla tego obszaru z postaci klasycznej do postaci numerycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: - część opisową ewidencji budynków i lokali w oparciu o program EGBVWIN, - część kartograficzną ewidencji budynków i lokali w programie GEO - MAP, - sporządzenie dokumentacji zgodnie z warunkami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 2 dla zadania nr 1 do SIWZ - przetworzenie treści mapy zasadniczej z postaci analogowej do postaci informatycznej z wykorzystaniem materiałów zgromadzonych w Miejskim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Chełmie, a także w oparciu o pomiar bezpośredni zgodnie z załącznikiem nr 2 dla zadania nr 1 do SIWZ - sporządzenie dokumentacji zgodnie z warunkami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 2 dla zadania nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 100
    • 2. x - 0

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: modernizacja istniejącej ewidencji gruntów m. Chełm poprzez założenie w systemie informatycznym ewidencji budynków i lokali dla części obszaru m. Chełm dla obrębu nr 6, oraz przetworzenie mapy dla tego obszaru z postaci klasycznej do postaci numerycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: - część opisową ewidencji budynków i lokali w oparciu o program EGBVWIN, - część kartograficzną ewidencji budynków i lokali w programie GEO - MAP, - sporządzenie dokumentacji zgodnie z warunkami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 2 dla zadania nr 2 do SIWZ - przetworzenie treści mapy zasadniczej z postaci analogowej do postaci informatycznej z wykorzystaniem materiałów zgromadzonych w Miejskim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Chełmie, a także w oparciu o pomiar bezpośredni zgodnie z załącznikiem nr 2 dla zadania nr 2 do SIWZ - sporządzenie dokumentacji zgodnie z warunkami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 2 dla zadania nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 100
    • 2. x - 0

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: przetworzenie mapy z postaci klasycznej do postaci numerycznej dla części obszaru m. Chełm dla obrębów nr 1, nr 2 i nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: - przetworzenie treści mapy zasadniczej z postaci analogowej do postaci informatycznej z wykorzystaniem materiałów zgromadzonych w Miejskim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Chełmie, a także w oparciu o pomiar bezpośredni zgodnie z warunkami technicznymi stanowiącymi załącznikiem nr 2 dla zadania 3 do SIWZ - sporządzenie dokumentacji zgodnie z warunkami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 2 dla zadania 3 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 100
    • 2. x - 0

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: przetworzenie mapy z postaci klasycznej do postaci numerycznej dla części obszaru m. Chełm dla obrębów nr 8, nr 9 i nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: - przetworzenie treści mapy zasadniczej z postaci analogowej do postaci informatycznej z wykorzystaniem materiałów zgromadzonych w Miejskim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Chełmie, a także w oparciu o pomiar bezpośredni zgodnie z warunkami technicznymi stanowiącymi załącznikiem nr 2 dla zadania 4 do SIWZ - sporządzenie dokumentacji zgodnie z warunkami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 2 dla zadania 4 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 100
    • 2. x - 0

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: przetworzenie mapy z postaci klasycznej do postaci numerycznej dla części obszaru m. Chełm dla obrębów nr 13, i nr 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: - przetworzenie treści mapy zasadniczej z postaci analogowej do postaci informatycznej z wykorzystaniem materiałów zgromadzonych w Miejskim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Chełmie, a także w oparciu o pomiar bezpośredni zgodnie z warunkami technicznymi stanowiącymi załącznikiem nr 2 dla zadania 5 do SIWZ - sporządzenie dokumentacji zgodnie z warunkami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 2 dla zadania 5 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 100
    • 2. x - 0

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Ustalenie granic i stanu władania nieruchomości oznaczonych j.n. w celu aktualizacji operatu ewidencji gruntów: a) m. Chełm, obr. 9 dz. 45/1 b) m. Chełm, obr. 12 dz. 340/1 c) m. Chełm, obr. 14 dz. nr 797/1, 797/2, d) m. Chełm, obr. 15 dz. 418/3, 418/14 e) m. Chełm, obr. 16 dz. nr nr 480/2, 481, 482, f) m. Chełm, obr. 16 dz. nr nr 430, 431, 432..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: - sporządzenie dokumentacji geodezyjnej z ustalenia granic oraz stanu władania dla n.w. nieruchomości zgodnie z warunkami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 2 dla zadania nr 6 do SIWZ: a) m. Chełm, obr. 9 dz. 45/1 b) m. Chełm, obr. 12 dz. 340/1 c) m. Chełm, obr. 14 dz. nr 797/1, 797/2, d) m. Chełm, obr. 15 dz. 418/3, 418/14 e) m. Chełm, obr. 16 dz. nr nr 480/2, 481, 482, f) m. Chełm, obr. 16 dz. nr nr 430, 431, 432..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 100
    • 2. x - 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.