eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszWymiana okien i drzwi drewnianych i metalowych na okna i drzwi z PCV, pięciokomorowe rozwieralne i uchylno - rozwieralne z mikrowentylacją w budynkach szkolnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-23

Olkusz: Wymiana okien i drzwi drewnianych i metalowych na okna i drzwi z PCV, pięciokomorowe rozwieralne i uchylno - rozwieralne z mikrowentylacją w budynkach szkolnych.
Numer ogłoszenia: 108776 - 2008; data zamieszczenia: 23.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Olkuszu, ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6430414, 6476670, fax 032 6430490.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien i drzwi drewnianych i metalowych na okna i drzwi z PCV, pięciokomorowe rozwieralne i uchylno - rozwieralne z mikrowentylacją w budynkach szkolnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien i drzwi drewnianych i metalowych na okna i drzwi z PCV, pięciokomorowe rozwieralne i uchylno-rozwieralne z mikrowentylacją w niżej wymienionych budynkach szkolnych: 1)I Liceum Ogólnokształcące w Olkuszu, ul. Polna 8; 2)Centrum Kształcenia Praktycznego przy Zespole Szkół Nr 1 w Olkuszu, ul. Legionów Polskich 1; 3)Zespół Placówek Oświatowych w Olkuszu, ul. Legionów Polskich 3; 4)II Liceum Ogólnokształcące w Olkuszu, ul. Żeromskiego 1; 5)Zespół Szkół Nr 1 w Olkuszu, ul. Górnicza 12; 6)Zespół Szkół Nr 3 w Olkuszu, ul. F. Nullo 34; 7)Zespół Szkół Nr 4 w Olkuszu, ul. Legionów Polskich 1; 8)Zespół Szkół w Wolbromiu, ul. Skalska 18; 9)Zespół Szkół w Kluczach, ul. Zawierciańska 15. Wykonawca wykona całe zamówienie w terminie do dnia 15.10.2008 r., z tym, że wymiana stolarki w szkołach wymienionych w poz. 1, 2 i 3 zostanie wykonana w okresie wakacyjnym, w terminie do 25.08.2008 r. W ramach przedmiotu zamówienia przewiduje się wykucie z muru stolarki drewnianej i metalowej, zakup i montaż stolarki z PCV z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz roboty wykończeniowe. W pozycji 2 wystąpi dodatkowo zamurowanie otworów w części dolnej. Ilości, orientacyjne wymiary oraz kształt okien i drzwi określone są w załączonych przedmiarach robót i rysunkach okien w podziale na poszczególne szkoły. Każda szkoła będzie stanowiła odrębny etap odbioru wykonanych robót oraz musi być oddzielnie fakturowana po dokonaniu odbioru robót przewidzianych do wykonania dla danej szkoły i uporządkowaniem terenu po robotach budowlanych. Wykonawcy mają obowiązek dokonać własnych pomiarów okien przewidywanych do wymiany. Roboty powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Polskimi Normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Zastosowane materiały muszą mieć odpowiednie aprobaty techniczne lub atesty. Zakres robót do wykonania określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ( zał. nr 6 ) wraz z rysunkami odnoszące się do poszczególnych szkół. Wykonawca udzieli gwarancji na roboty budowlane: min. 2 lata, a na stolarkę okienną i drzwiową: min. 7 lat.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.42.11.24 - Instalowanie drzwi z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający wymaga: posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności, prowadzenia działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: - wykonania co najmniej trzech zamówień w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, stanowiących wymianę stolarki okiennej lub drzwiowej o wartości co najmniej 80.000,00 PLN brutto każde; - dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno -budowlanej- bez ograniczeń. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5 % zaoferowanej ceny brutto .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą należy złożyć oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy PZP, aktualny odpis z właściwego rejestru, wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z referencjami, dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.olkusz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Olkuszu, ul. Mickiewicza 2 , 32-300 Olkusz, pokój nr 53.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Olkuszu, ul. Mickiewicza 2 , 32-300 Olkusz - Kancelaria Ogólna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.