Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-11
Szczecin: Utrzymanie czystości pomieszczeń i terenu zewnętrznego komórek organizacyjnych Izby Celnej w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 108806 - 2015; data zamieszczenia: 11.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Szczecinie , ul. Energetyków 55, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4805500, faks 091 4805801.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ic-szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości pomieszczeń i terenu zewnętrznego komórek organizacyjnych Izby Celnej w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń oraz terenu zewnętrznego, jak również usługi porządkowe na zlecenie, w komórkach organizacyjnych Izby Celnej w Szczecinie. 2. Zamawiający wymaga od wykonawcy lub podwykonawcy zatrudniania w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę co najmniej 50% osób, w przeliczeniu na pełny etat, wykonujących czynności usługi sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń. 3. Zamawiający informuje, iż będzie oceniał ofertę wykonawcy zgodnie z kryteriami oceny ofert opisanymi w rozdziale XX siwz, m.in. za zaoferowanie wyższego udziału procentowego zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę w przeliczeniu na pełny etat, niż wymagany minimalny tj. 50%. 4. Szczegółowy opis usług określający charakter pomieszczeń i terenu, ich powierzchnię, częstotliwość sprzątania i wymagania odnośnie sposobu świadczenia usług w poszczególnych lokalizacjach, zawiera załącznik nr 1 do siwz - Specyfikacja usług. 5. Zamawiający zwoła zebranie wykonawców połączone z wizją lokalną budynków objętych przedmiotem zamówienia, w terminach: a) 13.05.2015r. - siedziba Oddziału Celnego w Stargardzie Szczecińskim, ul. I Brygady 35 - godz. 10.00, siedziba Sekcji Dozoru w Nowogardzie, ul. Wyszyńskiego 6 - godz. 12.00, b) 14.05.2015r. - siedziba Urzędu Celnego w Koszalinie, ul. Racławicka 3-5 - godz. 10.00, siedziba Sekcji Dozoru w Świdwinie, ul. Kołobrzeska 3 - godz. 12.00. c) 15.05.2015r. - siedziba Izby Celnej w Szczecinie, ul. Energetyków 55 - godz. 9.00, siedziba Urzędu Celnego w Szczecinie, ul. Żołnierska 45 - godz. 10.00, jednostki organizacyjne na terenie byłego przejścia granicznego w Lubieszynie - godz. 12.00. Szczegółowe określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia został zawarty w Załączniku I - Informacje dotyczące ofert częściowych..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 p.z.p. do wartości 25% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.91.13.00-9, 90.91.00.00-9, 77.31.71.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla potwierdzenia wiedzy i doświadczenia potrzebnego do wykonania zamówienia wykonawca wykaże, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał bądź wykonuje minimum 2 umowy, każda zrealizowana przynajmniej w okresie 6 kolejnych miesięcy, o świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż: w Zadaniu Nr 1: 200 000 zł brutto w ramach jednej umowy, w Zadaniu Nr 2: 30 000 zł brutto w ramach jednej umowy. Budynek użyteczności publicznej w znaczeniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jaki powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz.690 ze zm.). Uwaga! Zamawiający w niniejszym postępowaniu, z budynków użyteczności publicznej, które Wykonawca może wykazać dla potwierdzenia spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wyłącza:hale magazynowe, powierzchnie sklepowe. Dla wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca może polegać, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p., na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. Jednakże z uwagi na to, że zasób wiedzy i doświadczenia jest nierozerwalnie związany z podmiotem go udostępniającym niemożliwy jest jego samodzielny obrót bez zaangażowania się tego podmiotu w realizację zamówienia. Dlatego Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami tego podmiotu, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie do dysponowania jego zasobami ze wskazaniem zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. W niniejszym postępowaniu pod pojęciem wiedzy i doświadczenia należy rozumieć wykonanie, a nie tylko wykazanie dwóch umów. Z tych względów nie jest dopuszczalne sumowanie przez wykonawcę, w celu osiągnięcia wymaganego poziomu wiedzy i doświadczenia, świadczeń w zakresie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach użyteczności publicznej różnych podmiotów, nie posiadających wymaganej w niniejszym postępowaniu wiedzy i doświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wykaz pracowników zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - zatrudnienie - 15
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy: 1) w odniesieniu do lokalizacji: a) Oddziału Celnego w Stargardzie Szczecińskim przy ul. I Brygady 35, b) Sekcji Dozoru w Nowogardzie przy ul. Wyszyńskiego 6, c) Sekcja Dozoru w Swidwinie w sytuacji, gdy: zmianie ulegnie wielkość powierzchni lokalowej lub powierzchni terenu zewnętrznego, zmianie ulegnie lokalizacja komórki organizacyjnej, nastąpi likwidacja komórki organizacyjnej. 2) w odniesieniu do lokalizacji Izba Celna w Szczecinie, ul. Energetyków 55 w przypadku rozpoczęcia remontu jednego skrzydła (częściowe zawieszenie świadczenia usług w okresie ok. 6 miesięcy). 2. Wykonawcy z tytułu zmiany przedmiotu umowy, określonej w ust. 1, przysługuje wynagrodzenie proporcjonalne do wielkości sprzątanej powierzchni i okresu realizacji przy zachowaniu ceny jednostkowej świadczenia usługi za m2 za miesiąc wyliczonej na podstawie stawki określonej w zł/miesiąc zgodnie z Ofertą cenową stanowiącą załącznik do umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo obciążenia Wykonawcy kosztami odbioru odpadów komunalnych w lokalizacjach, w których Wykonawca świadczy kompleksową usługę sprzątania i stałego utrzymywania czystości pomieszczeń w sytuacji, gdy właściwa miejscowo gmina wyda postanowienie o odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne. Podstawą prawną do wydania takiego postanowienia jest art. 6c ust.2 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz.U. z 2012r., poz.391). 4. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności, z wyjątkiem zmian: osób wskazanych do realizacji zamówienia, osób do kontaktów pomiędzy stronami, godzin i dni tygodnia osób sprzątających, zmiany podwykonawcy, o której mowa w §2 ust. 6a i 6b - (w sytuacji zawarcia informacji o podwykonawcach w ofercie złożonej przez Wykonawcę).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ic-szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można uzyskać w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 108, w godzinach urzędowania..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2015 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 1 (kancelaria) albo przesłać za pomocą operatora pocztowego bądź poczty kurierskiej na adres zamawiającego..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Jednostki organizacyjne Izby Celnej i Urzędu Celnego w Szczecinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Izba Celna w Szczecinie przy ul. Energetyków 55: a) kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości obejmująca korytarze, klatki schodowe, łazienki - ok. 1.477 m2; b) kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości terenu zewnętrznego obejmująca: dziedziniec wewnętrzny oraz chodnik wzdłuż budynku - ok. 1.000 m2; c) usługi na zlecenie: mycie okien i drzwi zewnętrznych, powierzchnia okien - ok. 234 m2, powierzchnia drzwi zewnętrznych (wejściowych) - ok. 35 m2; koszenie trawników - ok. 2.717 m2 Uwaga! W związku z planowanym remontem jednego skrzydła budynku Izby Celnej w Szczecinie, Zamawiający przewiduje okresowe wyłączenie z realizacji określonego w ust. 1 lit. a i b przedmiotu zamówienia, następujących powierzchni: korytarze: ok. 294 m2, klatka schodowa: ok. 114 m2, łazienka: ok. 18 m2, dziedziniec ok. 678 m2 Przewidywany czas trwania prac remontowych ok. 6 miesięcy. W trakcie prowadzonych prac remontowych rozliczanie za wykonywanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie za rzeczywistą powierzchnię podlegającą sprzątaniu (pomniejszoną o powierzchnię wyłączoną). 2. Urząd Celny w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej 45 a) kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości obejmująca: pomieszczenia biurowe, korytarze, łazienki, pomieszczenia socjalne, sale narad, magazyny - ok. 3.988 m2 b) kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości terenu zewnętrznego obejmująca: piesze ciągi komunikacyjne prowadzące do budynku i okalające budynek, fosy wzdłuż budynku oraz podjazd dla niepełnosprawnych - ok. 200 m2, chodnik zewnętrzny przy posesji - ok. 260 m2 c) usługi na zlecenie: mycie okien i drzwi zewnętrznych: powierzchnia okien - ok. 429 m2, powierzchnia drzwi - ok. 9 m2; koszenie trawników - ok. 1.300 m2 3. Jednostki organizacyjne na terenie byłego przejścia granicznego w Lubieszynie: a) kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości obejmująca: budynek nr 3: powierzchnia pomieszczeń - ok.1.381 m2, budynek nr 5: powierzchnia pomieszczeń - ok. 639 m2, budynek nr 7: powierzchnia pomieszczeń - ok.191 m2 b) kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości terenu zewnętrznego: teren utwardzony - drogi wewnętrzne i parkingi - ok.1.275 m2, rampa przy budynku nr 5 - ok.450 m2 c) usługi na zlecenie: mycie okien i drzwi zewnętrznych (łącznie dla wszystkich budynków): powierzchnia okien - ok. 246 m2, powierzchnia drzwi - ok. 42 m2, koszenie trawników - ok. 2.500 m2, mechaniczne doczyszczanie posadzek - ok.1.894 m2 4. Oddział Celny w Stargardzie Szczecińskim przy ul. I Brygady 35 a) kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości: powierzchnia pomieszczeń - ok. 265 m2 b) kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości terenu zewnętrznego: schody zewnętrzne i podjazd dla niepełnosprawnych - ok. 85 m2 5. Sekcja Dozoru w Nowogardzie przy ul. Wyszyńskiego 6 kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości: powierzchnia pomieszczeń - ok. 257 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.91.13.00-9, 90.91.00.00-9, 77.31.71.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. zatrudnienie - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Jednostki organizacyjne Urzędu Celnego w Koszalinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Urząd Celny w Koszalinie przy ul. Racławickiej 3-5 a) kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości obejmująca: pomieszczenia biurowe, korytarze, łazienki, pomieszczenia socjalne, sale narad, magazyny - ok. 976 m2 b) kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości terenu zewnętrznego: miejsca parkingowe, chodniki, schody zewnętrzne, podjazd dla niepełnosprawnych - ok. 650 m2, tereny zielone - nasadzenia (krzewy, drzewa) - ok. 400 m2, chodnik zewnętrzny przy posesji - ok. 120 m2 c) usługi na zlecenie: mycie okien i drzwi zewnętrznych: powierzchnia okien - ok.95 m2, powierzchnia drzwi zewnętrznych (wejściowych) - ok.4 m2 2. Sekcja Dozoru w Świdwinie przy ul. Kołobrzeskiej 3 kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości: pomieszczenia biurowe, korytarze, łazienka, pomieszczenie socjalne - ok. 151 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.91.13.00-9, 90.91.00.00-9, 77.31.71.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. zatrudnienie - 15
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Program modernizacji ulic ul. Filaretów - sięgacz"
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Siewnej w Szczecinie
- Dostawa nici chirurgicznych i innych wyrobów chirurgicznych.
- Obsługa administracyjna oraz eksploatacyjna infrastruktury serwerowej i sieci strukturalnej, telefonii cyfrowej VOIP, sieci bezprzewodowej WiFi.
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU MIKROBUS 9 - OSOBOWY PRZYSTOSOWANY DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM 2 OSOBY PORUSZAJĄCE SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie Sądu Rejonowego w Raciborzu ul. Nowa 29 oraz ul. Wojska Polskiego 24.
- Usługa sprzątania biur i pomieszczeń Sądu Rejonowego w Stalowej Woli oraz pomieszczeń II Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu z siedzibą (...)
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W CZĘŚCI BUDYNKU SZKOŁY PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W DZIADOWEJ KŁODZIE.
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w Ośrodku Edukacji Przyrodniczo Leśnej Dziewicza Góra oraz na parkingach leśnych Biedrusko i Morasko w 2025 roku
- wykonywanie usług opróżniania, sprzątania, dezynfekcji, dezynsekcji, dezodoryzacji lokali w zasobach administrowanych i zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.