To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-17
Ogłoszenie nr 108807 - 2017 z dnia 2017-07-17 r.
Morawica: "Bankowa obsługa budżetu Miasta i Gminy Morawica oraz jej jednostek organizacyjnych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 525767-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Morawica, krajowy numer identyfikacyjny
55068600000, ul.
Spacerowa
7,
26-026
Morawica, państwo
Polska, woj.
świętokrzyskie, tel.
413 114 691, faks
, e-mail
gmina@morawica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.morwica.eobip.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.morawica.eobip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Bankowa obsługa budżetu Miasta i Gminy Morawica oraz jej jednostek organizacyjnych"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Fn.271.2.3.2017.EJ
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia Wykaz jednostek organizacyjnych Miasta i Gminy Morawica objętych obsługą : Miasto i Gmina Morawica - Urząd Miasta i Gminy z siedzibą w Morawicy ul. Spacerowa 7, 26-026 Morawica Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Morawicy, ul. Kielecka 38, 26-026 Morawica Zespół Placówek Oświatowych w Morawicy, ul. Szkolna 4, 26-026 Morawica Zespół Szkół w Bilczy, ul. Szkolna 2, 26-026 Morawica, Zespół Szkół w Brzezinach, ul. Szkolna 1, 26-026 Morawica Zespół Szkół w Obicach, ul. Szkolna 18, 26-026 Morawica Szkoła Podstawowa w Dębskiej Woli, Dębska Wola 146, 26-026 Morawica Samorządowy Żłobek w Bilczy , ul. Szkolna 2, 26-026 Morawica Otwarcie, prowadzenie i zamykanie rachunków bankowych podstawowych i pomocniczych dla jednostek wymienionych w ppkt. 4.1. Realizacja poleceń przelewu (wersja papierowa), udostępnienie systemu umożliwiającego dokonywanie przelewów w wersji elektronicznej w Urzędzie Miasta i Gminy i pozostałych jednostkach organizacyjnych Gminy, Prowadzenie punktu obsługi kasowej w miejscowości Morawica z pełną obsługą wynikającą z przepisów Prawa Bankowego Przyjmowanie wpłat gotówkowych i dokonywanie wypłat gotówkowych w punkcie obsługi kasowej we wszystkie dni robocze w godzinach od 8.00 -16.00 Obsługa wypłat i wpłat świadczeń w punkcie obsługi kasowej banku: a/ Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Morawicy oraz b/ Miasta i Gminy Morawica Wydawanie druków czeków gotówkowych i ich potwierdzanie, Wydawanie opinii bankowych i zaświadczeń, Potwierdzenie stanu salda na każdy dzień roboczy i na koniec roku obrachunkowego. Wydawanie historii rachunków bankowych na każde żądanie , Udzielenie telefonicznie informacji o stanie rachunku bankowego (usługa teleserwis), Przyjmowanie i przechowywanie depozytów, Oprocentowanie środków znajdujących się na wszystkich rachunkach Gminy oraz jej jednostkach organizacyjnych naliczane będzie według stałej stopy procentowej w skali roku Kapitalizacja odsetek na wszystkich rachunkach będzie w okresach kwartalnych. Wyzerowanie wskazanych przez Zamawiającego rachunków jednostek organizacyjnych poprzez przekazanie z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostających na tych rachunkach (np. niewykorzystane środki, naliczone odsetki bankowe) na wskazany rachunek Zamawiającego .
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
66110000-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT226080.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 226080.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI MORAWICA
- Świadczenie usługi cateringu - przygotowanie i dostarczenie całodniowego wyżywienia dla 20 Mieszkańców SCOM w Brudzowie w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Morawica
- Kompleksowe ubezpieczenie Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy
więcej: przetargi MORAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.