To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-01
Kołobrzeg: Dostawa artykułów spożywczych sypkich przez okres 12 miesięcy
Numer ogłoszenia: 108830 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23430 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna, ks. Piotra Ściegiennego 1, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3548802, faks 0-94 35 225 16.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych sypkich przez okres 12 miesięcy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do położonych na terenie miasta Kołobrzegu punktów żywienia ZAMAWIAJĄCEGO: spożywczych artykułów sypkich i półproduktów suchych wyszczególnionych w układzie asortymentowo-ilościowym w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Dostarczane artykuły powinny być wysokiej jakości, w odpowiednim okresie przydatności do spożycia oraz zgodne z zamówioną ilością i terminem dostawy. Towar powinien być zapakowany w duże opakowania zbiorcze, adekwatnych do rodzaju produktu, bez uszkodzeń, odpowiednich z punktu widzenia higieny i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności i zamkniętych. Oferowane artykuły mają być w pierwszym gatunku, dostępne w sprzedaży detalicznej, nie dopuszcza się artykułów wyprodukowanych dla gastronomii. 2. Każda dostarczana partia produktów będzie identyfikowalna. W zakresie identyfikowalności zamawiający wymagał będzie dołączenia do każdej dostawy, według partii produkcji, atestu produktu. Opakowanie z dostarczanymi produktami powinno posiadać oznakowania, o których mowa a art. 48 i 49 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 171 poz. 1225), przynajmniej: - nazwą produktu, - nazwą producenta, - masą zawartości opakowania, - terminem przydatności do spożycia lub okresem przechowywania, - warunkami przechowywania, - identyfikacją partii produktu. 4. Termin przydatności do spożycia danego produktu nie może upływać wcześniej niż, przed upływem 180 dni od dostawy. 5. Podane w wykazie artykułów ilości zamawianych towarów nie są wielkościami ostatecznymi i mogą się wahać w zależności od potrzeb zamawiającego w zakresie do 10% zamówienia. 6. Z dostawą łączy się usługa transportowa oraz rozładunek u zamawiającego. 7. Wykonawca obowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu miesięcznego raportu z wykonania umowy. 7.1. Raport miesięczny z wykonania umowy powinien zawierać : - Rodzaj dostarczonego asortymentu. - Ilość dostarczonego asortymentu. - Wartość łączna dostarczonego w danym miesiącu asortymentu. 7.2. Forma przesłania raportu z miesięcznego wykonania umowy : W formie elektronicznej na adres : m.zasada@uzdrowisko.kolobrzeg.pl W formie pisemnej na adres siedziby Zamawiającego. 7.3. Termin przesłania raportu z miesięcznego wykonania umowy : 7 dni od zakończenia kolejnego miesiąca obowiązywania umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U."BEMAR" S.C. EDYTA I MARIUSZ ZATYLNI
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U."BEMAR" S.C. EDYTA I MARIUSZ ZATYLNI
- P.H.U. BEMAR S.C. Beata Szyszko, Edyta i Mariusz Zatylni, ul. Sienkiewicza 12, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 190000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 171540,36
Oferta z najniższą ceną: 171540,36 / Oferta z najwyższą ceną: 184311,93
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- NAJEM DWÓCH POJAZDÓW TYPU ŚMIECIARKA Z ZABUDOWĄ DWUKOMOROWĄ
- Odbiór odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Kołobrzeg
- Świadczenie usługi zabezpieczenia fizycznego ochrony osób i mienia na rzecz SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy różnych produktów spożywczych (dżemy i koncentraty) dla jednostek penitencjarnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie
- Dostawa artykułów spożywczych do szkół Gminy Gniezno _1
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby wyżywienia uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Marii Konopnickiej w Pruszczu Gdańskim
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Zawodowych im. Sandora PetÖfi w Ostródzie
- Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 18 WE WROCŁAWIU
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.