Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-12
Suwałki: Termomodernizacja budynków mieszkalnych Lipniak 23 i Maćkowa Ruda 55
Numer ogłoszenia: 108871 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wigierski Park Narodowy , Krzywe 82, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5666322, faks 87 5632541.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wigry.win.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ochrona Środowiska.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków mieszkalnych Lipniak 23 i Maćkowa Ruda 55.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lipniak 23 a) Instalacja zestawu składającego się z 3 kolektorów słonecznych pow. 6 m2, min. 4,8 kWt, zasobnika c.w.u. o poj. 300 l i zespołu sterowniczo pompowego. b) Izolacja ścian zewnętrznych 219,59 m2 wełną mineralną gr 10 cm, c) Demontaż istniejących i montaż nowych desek profilowanych na ścianach, szczytach i podbitkach dachu. Wymaga się zastosowania desek struganych impregnowanych próżniowo i następnie barwionych środkiem oleistym z zawartością teflonu. Grubość deski nie mniej niż 20 mm. Powierzchnia 219,59 m2 d) Wymiana pokrycia dachu z blachy stalowej ocynkowanej na blachę stalową powlekaną w tym: Prostowanie i łacenie połaci dachowej Ułożenie folii wstępnego krycia wysokoparoprzepuszcalnej - Wykonanie nowego pokrycia dachu z blachy stalowej powlekanej na rąbek stojący pow. 245,77 m2. Minimalne parametry blachy - grubość rdzenia blachy 0,5 mm obustronnie ocynkowana o gramaturze cynku 275 g/m2. Gatunek stali nie gorszy niż S280GD + Z275 wg normy PNEN 10346 o granicy plastyczności fy=280 MPa, powlekana powłoką organiczną metodą coil coating wg normy PN-EN 10169. Wysokość rąbka nie mniejsza niż 30 mm i nie większa niż 35 mm. Łączenie arkuszy pomiędzy sobą na systemowe zamki zatrzaskowe. Przy układaniu blachy stosować się ściśle do instrukcji montażowej producenta. Wycena tego elementu musi obejmować wszystkie zalecane przez producenta czynności i materiały. Wykonanie orynnowania z blachy powlekanej Montaż obróbek blacharskich i akcesoriów dachowych. Wymiana rur spustowych na rury z blachy stalowej powlekanej w kolorze pokrycia dachu 48,8 m Wymiana rynien na rynny z blachy powlekanej w kolorze pokrycia dachu 48,8 m e) Izolacja cieplna poddasza poprzez wypełnianie przestrzeni pomiędzy krokwiami wełną mineralną 10 cm - 245,77 m2 f) Wymiana 2 szt drzwi drewnianych na stalowe, ocieplane, okleinowane i 1 szt wrót garażowych stanowiących wejście do piwnicy. 2.2.2 Maćkowa Ruda 54 a) Rozbiórka betonowej opaski 2,025 m3. b) Odkopanie i wykonanie izolacji cieplnej styropianem ekstrudowanym gr. 10 cm ścian fundamentowych 67,5 m2. Zabezpieczenie izolacji folią kubełkową 47,25 m2 c) Wykonanie zbrojonego siatką z włókna szklanego tynku cienkowarstwowego z wykończeniem tynkiem mozaikowym - cokół budynku 27 m2. d) Wykonanie opaski z kostek betonowych polbruk 16,875 m2. e) Izolacja ścian zewnętrznych 29,97 m2 styropianem o grubości 8 cm wraz z wykonaniem zbrojonego siatką z włókna szklanego tynku cienkowarstwowego z wykończeniem tynkiem silikonowym f) Wymiana 1 szt drzwi o pow. 2 m2 g) Wymiana okładzin z płytek gress na schodach przed wejściem do budynku 6,75 m2 h) Oczyszczenie i wymalowanie farbami silikonowymi ścian nadziemia 116,644 m2 2.2.3 Sporządzenie charakterystyki energetycznej budynku wraz z arkuszem obliczeń zawierającym dane wsadowe. 2.2.4 Wykonanie zdjęć termowizyjnych budynku po zakończeniu realizacji przedsięwzięcia 2.2.5 Wykonanie i montaż na budynkach tablic pamiątkowych o wymiarach 30 x 40 cm 2.2.6 Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres minimum trzech lat..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie określa się
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Minimum dwa zadania związane z wykonaniem izolacji cieplnej budynków w tym jeden budynek w którym zewnętrzna warstwa elewacyjna została wykonana z drewna. Wartość pojedynczego zadania nie niższa niż 30 000 zł Minimum dwa zadania polegające na wymianie lub wykonaniu nowego pokrycia dachowego z blachy stalowej powlekanej w tym minimum jedno pokrycie z paneli dachowych łączonych na rąbek stojący. Wartość pojedynczego zadania nie niższa niż 30 000 zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie określa się
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie określa się
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym celu należy udokumentować dysponowanie kwotą nie mniejszą niż 50 000zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wigry.win.pl/bip/index.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wigierski Park Narodowy Krzywe 82; 16-402 Suwałki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Wigierski Park Narodowy Krzywe 82; 16-402 Suwałki -sekretariat Dyrektora Parku.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków NFOŚ i GW w Warszawie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Przygotowywanie, dostarczanie posiłków szpitalnych pacjentom Oddziału Rehabilitacyjnego i Oddziału Rehabilitacji Neurologicznej SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach
- "Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach użytkowych będących własnością Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o."
- Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach użytkowych będących własnością Gminy Miasta Suwałki, Skarbu Państwa
- Wykonanie okładzin kamiennych kolumbarium w Suwalkach
- Zabiegi pielęgnacyjne na terenach zieleni miasta Suwałki w 2025 - 2026 roku
- Budowa ul. Lazurowej w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Modernizacja obiektów sportowych - budowa zaplecza sportowego na stadionie sportowym Strzemieszyce w Dąbrowie Górniczej
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- Remont posadzek oraz wymiana drzwi wewnętrznych w Urzędzie Skarbowym w Tarnobrzegu
- "Osuszanie pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego przy Pl. Dominikańskim 3 w Przemyślu" w ramach Dof.Inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków - Nr Edycja2RPOZ/2023/1961/PolskiLad
- Budowa windy wewnętrznej w budynku Urzędu Miasta i Gminy Olsztyn
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.