To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-17
Ogłoszenie nr 108894 - 2017 z dnia 2017-07-17 r.
Czechowice-Dziedzice: Budowa Miejskiej Biblioteki Publicznej w Czechowicach-Dziedzicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 68179-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 76699-2017; 82007-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Gmina Czechowice-Dziedzice, na podstawie art. 15 ust. 2 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), zgodnie z porozumieniem z dnia 06 marca 2017 r., upoważniona do przygotowania i przeprowadzenia zamówienia w imieniu i na rzecz następującego Zamawiającego: Miejska Biblioteka Publiczna reprezentowana przez Dyrektor Biblioteki, z siedzibą przy ul. Niepodległości 32/34, 43-502 Czechowice-Dziedzice
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czechowice-Dziedzice, krajowy numer identyfikacyjny
52360800000, ul.
Plac Jana Pawła II
1,
43502
Czechowice-Dziedzice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 2147110,
32 2105074, faks
32 2147152, 2147182, e-mail
zp@um.czechowice-dziedzice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.czechowice-dziedzice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Miejskiej Biblioteki Publicznej w Czechowicach-Dziedzicach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.20.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie kompleksowej, pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim, uzyskanie pozwolenia na budowę oraz wykonanie robót budowlano-montażowych wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie dla zadania inwestycyjnego realizowanego w trybie "zaprojektuj i wybuduj" pn. "Budowa Miejskiej Biblioteki Publicznej w Czechowicach-Dziedzicach". Teren inwestycji znajduje się przy ul. Paderewskiego w Czechowicach-Dziedzicach i obejmuje działkę nr 1614 o powierzchni 10158 m2. Zamawiający przewiduje, że teren inwestycji zostanie docelowo zagospodarowany w dwóch etapach: o Etap I - obejmuje realizację budynku biblioteki miejskiej wraz z niezbędnym zagospodarowaniem terenu na obszarze spełniającym wymogi Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego (uchwała nr XXVIII/306/16 Rady Miejskiej z dnia 20.12.2016 r.) o Etap II - obejmuje realizację parku miejskiego na pozostałej części terenu inwestycji Zakres rzeczowy koncepcji funkcjonalno-przestrzennej, stanowiącej element dokumentacji projektowej, musi obejmować oba wymienione wyżej etapy. Zakres rzeczowy robót budowlano-montażowych obejmie tylko Etap I: - przygotowanie terenu inwestycji, w tym roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, - budowę budynku biblioteki miejskiej, - wykonanie zagospodarowania terenu inwestycji w niezbędnym zakresie, - budowę parkingu dla samochodów osobowych, - budowę lub przebudowę niezbędnej infrastruktury technicznej. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: - opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla budynku, urządzeń technicznych związanych z budynkiem, zapewniających możliwość użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, jak przyłącza i urządzenia instalacyjne oraz kompleksowego zagospodarowania terenu, - uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń, uzgodnień wymaganych do rozpoczęcia inwestycji oraz niezbędnych do rzetelnego, prawidłowego opracowania ww. dokumentacji (w tym niezbędnych odkrywek lub odwiertów, sprawdzeń, ekspertyz, ewentualnych odstępstw, itp.), - wykonanie zaprojektowanych obiektów, robót budowlano-montażowych w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, pozwolenia na ich użytkowanie, - zapewnienie kierowana budową (kierownik budowy, kierownicy robót branżowych) zgodnie z Prawem budowlanym i wymaganiami Zamawiającego, - zapewnienie ochrony terenu budowy (nieruchomości) na czas prowadzenia robót (system 7/24), - ubezpieczenie terenu budowy w związku z robotami budowlanymi, - sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji, - wykonywanie ewentualnych korekt dokumentacji projektowej (w związku z rękojmią za wady fizyczne) oraz ewentualnej dokumentacji zamiennej, - wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, - uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu. Ogólne właściwości funkcjonalno-użytkowe: - przewidywana powierzchnia budynku netto: ~2 200 m2 - minimalna ilość kondygnacji nadziemnych: 2 - budynek dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych - przewidywana ilość pracowników: 40 osób - przewidywana ilość czytelników: 150-200 dziennie - w budynku sala konferencyjno-szkoleniowa dla 150 osób oraz sala warsztatowa dla 30 osób dorosłych Realizacja zadania ma być zgodna z wytycznymi programowymi określonymi w: Kryteriach Certyfikatu Biblioteka + dla zadań realizowanych w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa Priorytet 2 Infrastruktura Bibliotek 2016-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający planuje zabezpieczyć środki finansowe na realizację przedmiotowego zadania w wysokości: rok 2017: 956 000,00 zł brutto rok 2018: 3 426 000,00 zł brutto rok 2019: 3 426 000,00 zł brutto rok 2020: 3 462 000,00 zł brutto Zamawiający ubiegać się będzie o dofinansowanie projektu "Budowa Miejskiej Biblioteki Publicznej w Czechowicach-Dziedzicach. Etap I" ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa Priorytet 2 Infrastruktura Bibliotek 2016-2020. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji robót. Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie) były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 poz.1666 ze zm.), niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Po zawarciu umowy, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności o których mowa wyżej realizujących prace objęte niniejszą umową. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób realizujących prace objęte umową. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy - załącznik nr 10 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45300000-0,
45400000-1,
71200000-0,
71400000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT9218157.92 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 8975000,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CZECHOWIC-DZIEDZIC
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r." - CZĘŚĆ nr 5
- "Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej, wykaszanie działek gminnych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice" - z podziałem na zadania
- Remont nawierzchni nieulepszonych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.