Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-11
Koszalin: Sprzęt medyczny - urologiczny jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 10891 - 2012; data zamieszczenia: 11.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika , ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 3488103, faks (094) 3488103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swk.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt medyczny - urologiczny jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Cewniki pęcherzowe (różne rodzaje i rozmiary) - 19120 szt.; 2) Cewniki moczowodowe (różne rodzaje i rozmiary) - 520 szt.; 3) Zestawy do szynowania moczowodów - 365 szt.; 4) Prowadnice drutowe, rozszerzadła - 380 szt.; 5) Igły do biopsji 18G/20cm - 300 szt.; 6) Worki do dobowej zbiórki moczu 2L - 50 000 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
inne dokumenty
1) oświadczenie dotyczące danych wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) formularz ofertowy - Załącznik nr 4 do SIWZ; 4) próbki - w celu porównania ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia: - zadanie nr 1 - po 2 szt. z poz. 11, 16, 20, 26, 35, 42, 46, 48, 50, 53, 64, 65; - zadanie nr 2 - po 2 szt. z poz. 4 i 10; - zadanie nr 3 - katalog; - zadanie nr 4 - 1 szt. z poz. 1; - zadanie nr 5 - 1 szt.; - zadanie nr 6 - 4 szt. Wskazane numery pozycji dotyczą formularzy ofertowych. Próbki i katalogi muszą być opisane numerem zadania i pozycji. 5) oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, II a, II b, lub III); 6) deklaracja zgodności; 7) potwierdzenie jednostki notyfikowanej - nie dotyczy wyrobów medycznych należących do klasy I niesterylnej; 8) zgłoszenie/powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. 10.107.679). 9) oświadczenie producenta, dotyczące materiału z jakiego są wykonane cewniki pęcherzowe lub ulotka zawierająca informację z jakiego materiału są wykonane cewniki pęcherzowe (dotyczy zadania nr 1); 10) oświadczenie producenta, dotyczące materiału z jakiego są wykonane zestawy do szynowania moczowodów lub ulotka zawierająca informację z jakiego materiału wykonane są zestawy do szynowania moczowodów (dotyczy zadania nr 3).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1) pełnomocnictwo ustanawiające reprezentację wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 2 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 3) wystąpi incydent medyczny związany z przedmiotem umowy i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 4) producent przedmiotem umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 5) producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę. 4. Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swk.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki, ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin - Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki, ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin - Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cewniki pęcherzowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Cewnik Nelaton jednorazowego użytku z PCV Ch6 - 400 szt.; 2) Cewnik Nelaton jednorazowego użytku z PCV Ch8 - 300 szt.; 3) Cewnik Nelaton jednorazowego użytku z PCV Ch10 - 100 szt.; 4) Cewnik Nelaton jednorazowego użytku z PCV Ch12 - 100 szt.; 5) Cewnik Nelaton jednorazowego użytku z PCV Ch14 - 500 szt.; 6) Cewnik Nelaton jednorazowego użytku z PCV Ch16 - 500 szt.; 7) Cewnik Nelaton jednorazowego użytku z PCV Ch18 - 100 szt.; 8) Cewnik Nelaton jednorazowego użytku z PCV Ch20 - 50 szt.; 9) Cewnik Tieman jednorazowego użytku z PCV Ch8 - 100 szt.; 10) Cewnik Tieman jednorazowego użytku z PCV Ch10 - 100 szt.; 11) Cewnik Tieman jednorazowego użytku z PCV Ch12 - 100 szt.; 12) Cewnik Tieman jednorazowego użytku z PCV Ch14 - 200 szt.; 13) Cewnik Tieman jednorazowego użytku z PCV Ch16 - 200 szt.; 14) Cewnik Tieman jednorazowego użytku z PCV Ch18 - 200 szt.; 15) Cewnik Tieman jednorazowego użytku z PCV Ch20 - 200 szt.; 16) Cewnik Tieman jednorazowego użytku z PCV Ch22 - 200 szt.; 17) Cewnik Tieman jednorazowego użytku z PCV Ch24 - 50 szt.; 18) Cewnik Couvelaire jednorazowego użytku z PCV Ch6 - 100 szt.; 19) Cewnik Couvelaire jednorazowego użytku z PCV Ch8 - 200 szt.; 20) Cewnik Couvelaire jednorazowego użytku z PCV Ch10 - 200 szt.; 21) Cewnik Couvelaire jednorazowego użytku z PCV Ch12 - 200 szt.; 22) Cewnik Couvelaire jednorazowego użytku z PCV Ch14 - 100 szt.; 23) Cewnik Couvelaire jednorazowego użytku z PCV Ch16 - 100 szt.; 24) Cewnik Couvelaire jednorazowego użytku z PCV Ch18 - 100 szt.; 25) Cewnik Couvelaire jednorazowego użytku z PCV Ch20 - 100 szt.; 26) Cewnik Couvelaire jednorazowego użytku z PCV Ch22 - 100 szt.; 27) Cewnik Couvelaire jednorazowego użytku z PCV Ch24 - 50 szt.; 28) Cewnik Foley jednorazowego użytku silikonowany z prowadnicą Ch6 - 100 szt.; 29) Cewnik Foley jednorazowego użytku silikonowany z prowadnicą Ch8 - 100 szt.; 30) Cewnik Foley jednorazowego użytku silikonowany z zakończeniem Nelaton Ch10 - 100 szt.; 31) Cewnik Foley jednorazowego użytku silikonowany z zakończeniem Nelaton Ch12 - 100 szt.; 32) Cewnik Foley jednorazowego użytku silikonowany z zakończeniem Nelaton Ch14 - 1200 szt.; 33) Cewnik Foley jednorazowego użytku silikonowany z zakończeniem Nelaton Ch16 - 3000 szt.; 34) Cewnik Foley jednorazowego użytku silikonowany z zakończeniem Nelaton, balon min. 30ml Ch18 - 4000 szt.; 35) Cewnik Foley jednorazowego użytku silikonowany z zakończeniem Nelaton, balon min. 30ml Ch20 - 2000 szt.; 36) Cewnik Foley jednorazowego użytku silikonowany z zakończeniem Nelaton, balon min. 30ml Ch22 - 800 szt.; 37) Cewnik Foley jednorazowego użytku silikonowany z zakończeniem Nelaton, balon 30 - 50ml Ch24 - 800 szt.; 38) Cewnik Foley z końcówką Timana jednorazowego użytku silikonowany Ch14 - 100 szt.; 39) Cewnik Foley z końcówką Timana jednorazowego użytku silikonowany Ch16 - 100 szt.; 40) Cewnik Foley z końcówką Timana jednorazowego użytku silikonowany, balon min. 30ml Ch18 - 100 szt.; 41) Cewnik Foley z końcówką Timana jednorazowego użytku silikonowany, balon min. 30ml Ch20 - 100 szt.; 42) Cewnik Foley z końcówką Timana jednorazowego użytku silikonowany, balon min. 30ml Ch22 - 100 szt.; 43) Cewnik Foley z końcówką Timana jednorazowego użytku silikonowany, balon min. 30ml Ch24 - 20 szt.; 44) Cewnik Foley trójbieżny, jednorazowego użytku, balon min. 50ml z 2 oczkami Ch20 - 100 szt.; 45) Cewnik Foley trójbieżny, jednorazowego użytku, balon min. 50ml z 2 oczkami Ch22 - 100 szt.; 46) Cewnik Foley trójbieżny, jednorazowego użytku, balon min. 50ml z 2 oczkami Ch24 - 100 szt.; 47) Cewnik trójbieżny pooperacyjny jednorazowego użytku, z zakończeniem typu Cuvelaire, balon min. 50ml Ch20 - 30 szt.; 48) Cewnik trójbieżny pooperacyjny jednorazowego użytku, z zakończeniem typu Cuvelaire, balon min. 50ml Ch22 - 50 szt.; 49) Cewnik trójbieżny pooperacyjny jednorazowego użytku, z zakończeniem typu Cuveleire, balon min. 50ml Ch24 - 50 szt.; 50) Cewnik Foley jednorazowego użytku 100% silikon Ch6, Ch8, Ch10 - 100 szt.; 51) Cewnik Petzer jednorazowego użytku Ch16 - 50 szt.; 52) Cewnik Petzer jednorazowego użytku Ch18 - 50 szt.; 53) Cewnik Petzer jednorazowego użytku Ch20 - 50 szt.; 54) Cewnik Petzer jednorazowego użytku Ch22 - 150 szt.; 55) Cewnik Petzer jednorazowego użytku Ch24 - 250 szt.; 56) Cewnik Petzer jednorazowego użytku Ch26 - 200 szt.; 57) Cewnik Petzer jednorazowego użytku Ch28 - 150 szt.; 58) Cewnik Petzer jednorazowego użytku Ch30 - 100 szt.; 59) Cewnik Petzer jednorazowego użytku Ch32 - 80 szt.; 60) Cewnik Petzer jednorazowego użytku Ch34 - 80 szt.; 61) Cewnik jednorazowego użytku wykonany ze 100% silikonu z zakończeniem typu Nelaton Ch20, Ch22, Ch24 - 30 szt.; 62) Cewnik jednorazowego użytku wykonany ze 100% silikonu z zakończeniem prosto ściętym, balon min 10ml Ch20, Ch22, Ch24 - 30 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cewniki moczowodowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Cewnik moczowodowy z zakończeniem Nelaton Ch3/70cm - 30 szt.; 2) Cewnik moczowodowy z zakończeniem Nelaton Ch4/70cm - 50 szt.; 3) Cewnik moczowodowy z zakończeniem Nelaton, Ch5/70cm - 60 szt.; 4) Cewnik moczowodowy z zakończeniem Nelaton Ch6/70cm - 60 szt.; 5) Cewnik moczowodowy z zakończeniem Nelaton Ch7/70cm - 50 szt.; 6) Cewnik moczowodowy z zakończeniem Nelaton Ch8/70cm - 20 szt.; 7) Cewnik moczowodowy z zakończeniem Nelaton Ch9/70cm - 20 szt.; 8) Cewnik moczowodowy z zakończeniem Cuvelaire Ch7/70cm - 100 szt.; 9) Cewnik moczowodowy z zakończeniem Cuvelaire Ch8/70cm - 100 szt.; 10) Cewnik moczowodowy z zakończeniem Cuvelaire Ch9/70 cm - 30 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestawy do szynowania moczowodów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zestaw do wewnętrznego szynowania moczowodów, wykonany z poliuretanu, do krótkotrwałego drenażu w składzie:cewnik moczowodowy podwójnie zagięty, perforowany na całej długości, skalowany co 5cm, kontrastujący w promieniach Rtg, koniec otwarty - zamknięty, prowadnica drutowa pokryta PTFE, popychacz CH 6/24 cm, CH 6/26 cm, CH 7/24 cm, CH 7/26 cm, CH 8/24 cm - 50szt.; 2) Zestaw do wewnętrznego szynowania moczowodów, wykonany z poliuretanu, do krótkotrwałego drenażu w składzie: cewnik moczowodowy podwójnie zagięty, perforowany na całej długości, skalowany co 5cm, kontrastujący w promieniach Rtg, koniec otwarty - otwarty, popychacz CH 6/24 cm, CH 6/26 cm, CH 7/24 cm, CH 7/26 cm, CH 8/24 cm, CH 8/26 cm - 200szt.; 3) Zestaw do wewnętrznego szynowania moczowodów wykonany z materiału innego niż poliuretan, do długotrwałego drenażu (12 miesięcy) w składzie:cewnik moczowodowy podwójnie zagięty, perforowany na całej długości, skalowany co 5 cm, kontrastujący w promieniach Rtg, koniec otwarty - zamknięty,prowadnica drutowa pokryta PTFE,popychacz CH 6/24 cm, CH 6/26 cm, CH 7/24 cm, CH 7/26 cm, CH 8/24 cm - 50szt.; 4) Zestaw do wewnętrznego szynowania moczowodów do URS, do krótkotrwałego drenażu w składzie: cewnik moczowodowy podwójnie zagięty, perforowany na całej długości, skalowany co 5cm, kontrastujący w promieniach Rtg, koniec otwarty - zamknięty, prowadnica drutowa, popychacz CH 4,8/24 cm, CH 4,8/26 cm - 20szt.; 5) Zestaw do wewnętrznego szynowania moczowodów do URS, do krótkotrwałego drenażu w składzie:cewnik moczowodowy podwójnie zagięty, perforowany na całej długości, skalowany co 5cm, kontrastujący w promieniach Rtg, koniec otwarty - otwarty, prowadnica drutowa,popychacz CH 4,8/24 cm, CH 4,8/26 cm - 20szt.; 6) Zestaw do śródoperacyjnego szynowania moczowodów, perforowany na całej długości, skalowany co 1 cm, z linią pozycyjną, kontrastujący w promieniach Rtg, koniec zamknięty - zamknięty, prowadnica drutowa CH 6/26 cm, CH 7/26 cm, CH 8/26 cm - 25szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prowadnice drutowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Prowadnica drutowa pokryta PTFE w miękkiej koszulce, giętki koniec na długości 5-10 cm, stały rdzeń prowadnicy, długość 150cm, śr. 0,032, śr. 0,035 - 300 szt.; 2) Prowadnica drutowa z nitinolu, miękka, pokryta substancją hydrofilną, stały rdzeń prowadnicy, prosta, kontrastująca w promieniach Rtg, giętki koniec na długości ok. 5 cm, długość 150cm, śr. 0,032, śr. 0,035 - 40 szt.; 3) Prowadnica drutowa do PCNL, z miękkim końcem 5-10 cm, zakrzywiony koniec typu J, pokryta PTFE, długość 120cm, śr. 0,032 - 20 szt.; 4) Rozszerzadło typu Amplatz Renal - tuba lub równoważne, długość 16cm, śr. 29 Fr śr. 30 Fr - 20 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Igły do biopsji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do biopsji 18G/20cm - 300 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Worki do dobowej zbiórki moczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki do dobowej zbiórki moczu 2L - 50 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Sprzątanie pomieszczeń budynku biurowego Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białogardzie.
- Dostawa znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla RDW w Koszalinie
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych (RDW Chojna)
- Świadczenie usług pocztowych dla Zachodniopomorskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Koszalinie i Rejonów Dróg Wojewódzkich
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku OD w Choszcznie, Baczyn 4
- Świadczenie całodob., czasow. schronienia wraz z usł. opiek. oraz usł. ukier. na wzmacn. aktyw. społ., w miarę możliw. wyjście z bezdomn. i uzysk. samodz. życ. na rzecz os. bezdomnych-cz. IV
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatu CBCT na potrzeby pracowni RTG SPZOZ w Tarczynie
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, w tym cewniki, worki do cewnikowania, chusty trójkątne
- Dostawa urządzeń medycznych, DZP.261.30.2024
- Zakup wraz z dostawą aparatu USK dla Oddziału Kardiologii i Chorób Wewnętrznych w celu nieinwazyjnego badania chorych ze schorzeniami sercowo - naczyniowymi dla SP ZOZ w Puławach.
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU 4
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.