To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-17
Ogłoszenie nr 108922 - 2017 z dnia 2017-07-17 r.
Koszalin: Dostawa poleasingowych komputerów dla Urzędu Miejskiego w Koszalinie;
Zadanie Nr 1. Dostawa komputerów stacjonarnych (poleasingowych),
Zadanie Nr 2. Dostawa laptopów (poleasingowych)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 526210-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski, krajowy numer identyfikacyjny
330920802, ul.
Rynek Staromiejski
6-7,
75-007
Koszalin, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
94 3488600,
94 3488654, faks
94 3488625, e-mail
regina.fibingier@um.koszalin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa poleasingowych komputerów dla Urzędu Miejskiego w Koszalinie; Zadanie Nr 1. Dostawa komputerów stacjonarnych (poleasingowych), Zadanie Nr 2. Dostawa laptopów (poleasingowych)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP-2.271.1.20.2017.SA
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa poleasingowych komputerów dla Urzędu Miejskiego w Koszalinie - z podziałem na Zadania: Zadanie Nr 1. Dostawa komputerów stacjonarnych (poleasingowych) - sztuk 4 Zadanie Nr 2. Dostawa laptopów (poleasingowych) - sztuk 13
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30213000-5
Dodatkowe kody CPV:
30213100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zadanie nr 1 - Dostawa komputerów stacjonarnych (poleasingowych) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2276.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 2800.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie nr 2 Dostawa laptopów (poleasingowych) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz.2164 z późn.zm.) Zamawiający Gmina Miasto Koszalin unieważnił postępowanie na Zadanie nr 2 - Dostawa laptopów poleasingowych z uwagi na to, że cena oferty (jedynej złożonej na realizację Zadania nr 2) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 13 000,00zł., natomiast cena jedynej oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu wynosi 14 300,00zł. W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak wyżej | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Utwardzenie części terenu działki nr 21/25 obręb 0020 przy ul. J. Dąbrowskiego w Koszalinie"
- Dostawa gotowych podłóż hodowlanych do diagnostyki mikrobiologicznej i szczepów wzorcowych do kontroli jakości, w raz z dzierżawą mikroskopu optycznego dla SZGiCHP w Koszalinie
- Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej "na zimno"
- "Dostawa wraz z montażem bramek obrotowych i urządzeń do poboru opłat wraz z integralnym systemem płatnych toalet oraz obsługa 5 szaletów miejskich w Koszalinie"
- Czyszczenie separatorów wraz z wywozem i utylizacją odpadów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Białogardzie
- Przebudowa DW 205 odc. skrzyżowanie z DW 208 - Polanów
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.